Nova razina privlačnog dizajna i udobnosti
Renault Kadjar jedna je od ikona segmenta kompaktnih SUV-ova. Od predstavljanja 2015. svojim tekućim linijama, dinamičnim voznim osobinama i udobnošću privlači široku bazu kupaca, kojima je isporučeno više od 450.000 primjeraka. Pritom je iskoristio iskustvo Nissana u proizvodnji pogona na sve kotače te se istaknuo terenskim sposobnostima.
Novi Kadjar, poboljšan je u svim područjima. Pokreću ga novi, snažniji i štedljiviji benzinski i dizelski motori koji donose više užitka u vožnji.
Dizajn je dinamičniji i moderniji. Novi Kadjar zadržao je prepoznatljiva obilježja dizajna SUV-ova i pritom postao još privlačniji i još luksuzniji.
U obnovljenom Kadjaru poseban je naglasak stavljen na udobnost, kvalitetu i ergonomski dizajn. Unutrašnjost je također prerađena što svakodnevnu vožnju čini još ugodnijom.
„Predstavljen 2015., Kadjar je jedan od ključnih modela u Renaultovoj paleti, automobil globalnih ambicija koji je već pronašao svoj put do više od 450.000 kupaca u pedeset zemalja. Obnovljeni Kadjar učvrstit će svoj položaj još modernijim, elegantnijim dizajnom, većom udobnošću i boljim dojmom kvalitete. Pritom će nastaviti nuditi i pogon na četiri kotača, s obzirom na to da se time izdvaja od konkurenata na tržištu.”, Olivier Tschanhenz, zamjenik direktora odjela za Marketing.
Motori
Niža potrošnja i snažnije performanse
Obnovljeni Kadjar pokreću Renaultovi motori nove generacije. Kako bi ispunili zahtjeve važećih pravilnika, benzinski i dizelski motori opremljeni su najnovijim tehnologijama za smanjenje emisija. Smanjena im je potrošnja, a istodobno su im poboljšane performanse i vozne karakteristike.
Benzinski motor: ultramoderni motor 1,3 TCe FAP
Obnovljeni Kadjar pokreće 1,3-litreni motor TCe koji je premijeru imao u modelu Scénic, a zatim je ponuđen i u modelima Captur i Mégane. Razvila ga je Alijansa u suradnji s Daimlerom i ispunjava najviše standarde u pogledu performansi i voznih osobina. Četverocilindarska arhitektura omogućuje uglađenu vožnju bez vibracija. Zahvaljujući izdašnom okretnom momentu, motor nudi brzi odziv i pri niskim okretajima. U Kadjaru je taj motor opremljen i filtrom čestica (FAP) koji uništava krute čestice u ispušnim plinovima hvatajući ih u mikroporoznu saćastu strukturu koja se automatski regenerira u redovitim intervalima. Motor TCe FAP dostupan je u četiri inačice: TCe 140 FAP s ručnim mjenjačem, TCe 140 EDC FAP, TCe 160 FAP s ručnim mjenjačem i TCe 160 FAP s EDC mjenjačem.
Dizel: više snage, bolje vozne osobine, više poštovanja prema okolišu
Obnovljeni Kadjar pokreću modernizirani dizelski motori opremljeni sustavom selektivne katalitičke redukcije (SCR), koji se smatra najučinkovitijim rješenjem za uklanjanje dušikovih oksida (NOx). Ova tehnologija smanjuje emisije zagađivača bez štetnog utjecaja na performanse! Ti motori, koji sada nose naziv Blue dCi, u obnovljenom se Kadjaru odlikuju većom snagom i boljim voznim osobinama.
• Motor Blue dCi 115 u odnosu na motor prethodne generacije sada ima 5 KS i 10 Nm više što mu omogućuje uglađeniju vožnju uz nižu potrošnju. Funkcija pretlaka na zahtjev donosi dodatnih 5 KS i 25 Nm za lakše priključivanje i pretjecanje na autocesti. Taj će motor u početku biti dostupan s ručnim mjenjačem, a kasnije će mu se pridružiti i automatski mjenjač s dvostrukom spojkom EDC.
• Blue dCi 150 najmoderniji je motor dostupan za obnovljeni Kadjar. Razvija 20 KS više od prethodnika, što mu omogućuje fantastične performanse. Dostupan je s ručnim mjenjačem i s pogonom na prednje ili sva četiri kotača.
Provjerena pouzdanost
Izdržljivost motora jedan je od Renaultovih prioriteta. Novi 1,3-litreni benzinski motor TCe prošao je čak 40.000 sati testiranja na ispitnoj klupi. To je jednako 14 godina uz osam sati rada dnevno!
Pogon
Kod kuće na cesti i izvan nje
Dokazani pogon na četiri kotača
Kadjarov pogon na četiri kotača koristi Nissanovo bogato iskustvo. Kadjar se odlikuje sigurnim voznim osobinama bilo da vozite skliskim cestama, na putu do skijališta zimi ili neasfaltiranim putovima.
Tri načina rada za sve potrebe
Kadjarov pogon na četiri kotača nudi odabir između tri načina rada:
• 2WD: snaga se prenosi samo na prednje kotače kako bi se smanjila potrošnja goriva.
• Auto: elektronički sustav automatski raspodjeljuje okretni moment između prednje i stražnje osovine. Do 50 % okretnog momenta može se usmjeriti na stražnju osovinu.
• Lock: središnji diferencijal zaključan je za stalnu raspodjelu okretnog momenta u omjeru 50:50 između prednjih i stražnjih kotača. Taj način rada, namijenjen posebno za terensku vožnju, aktivan je do brzine od 40 km/h.
Načini rada odabiru se s pomoću okretnog gumba smještenog na središnjoj konzoli iza ručice mjenjača.
Izvrsne terenske sposobnosti
Zahvaljujući izdašnom razmaku od tla od 200 mm Kadjar se lako nosi s grbavim putovima. Prilazni kut (17°) i odlazni kut (25°) također su prilagođeni terenskoj vožnji.
Sustav Extended Grip za inačice s prednjim pogonom
Za inačice s prednjim pogonom i dalje je dostupan sustav Extended Grip. U kombinaciji s gumama za blato i snijeg taj sustav za sprječavanje proklizavanja poboljšava prianjanje u vožnji po blatu ili pjeskovitim površinama. Načini rada odabiru se s pomoću okretnog gumba smještenog na središnjoj konzoli iza ručice mjenjača:
• za vožnju cestom (normalna kontrola prianjanja): sustav koči kotač koji proklizava i prenosi okretni moment na suprotni kotač, što vozilu osigurava maksimalno prianjanje. • za vožnju neravnim terenom: sustav Extended grip kontrolira prianjanje umjesto vozača. Koči kotač s najmanje prianjanja i smanjuje silu ubrzanja. Gume za blato i snijeg učinkovito izbacuju blato, pijesak ili meki snijeg.
• način rada Expert: vozač kontrolira okretni moment koji se prenosi na kotač kontroliranim pritiskom na papučicu gasa i preciznim doziranjem ubrzanja.
Vanjski dizajn
Promjene dizajna i u najsitnijem detalju
„Obnovljeni Kadjar privlačniji je, luksuzniji i upečatljiviji. Zamjetno širi i profinjeniji prednji kraj usklađen je s vanjskim dizajnom drugih Renaultovih SUV-ova. Snažniji LED svjetlosni potpis ističe tehnološki izgled obnovljenog Kadjara. “
Stéphane Guarda, voditelj projekta dizajna vozila
Ankete su pokazale da je dizajn glavni razlog za kupnju Renaulta Kadjara. Linije obnovljenog Kadjara elegantne su, fluidnije i profinjene.
Novi svjetlosni potpis
Prednji kraj obnovljenog Kadjara preuzeo je svjetlosni potpis u obliku slova C karakterističan za Renaultove modele i dodatno ga obogatio LED pokazivačima smjera ugrađenima u dnevna svjetla. Maglenke su izvedene u LED Pure Vision tehnologiji (serijski od paketa opreme Intens). Rezultat je šest puta manja potrošnja u usporedbi s halogenim svjetlima. Maglenke su sada pravokutne i ističu Kadjarovu spremnost za pustolovinu na svim terenima.
Stražnji pokazivači smjera također su izvedeni u LED tehnologiji, kao i svjetla za vožnju unatrag i svjetla za maglu, koja su sad uža i ugrađena u odbojnik pa ostavljaju elegantniji dojam.
Snažniji vizualni identitet
Dizajneri su preradili prednji i stražnji kraj obnovljenog Kadjara kako bi ga učinili još privlačnijim. Prednja maska sad je šira i ima nove kromirane umetke. Odbojnici su elegantniji zahvaljujući tome što je veća površina obojena u boju karoserije.
Luksuzniji vanjski dizajn
Ovisno o paketu opreme, stražnji odbojnik novog dizajna krase kromirani elementi kojima se snažnije ističe na cesti. Najbogatije opremljeni modeli imaju i antenu u obliku peraje morskog psa.
Još više izbora
Obnovljeni Kadjar dostupan je s dvije nove inačice 17- i 19-inčnih naplataka te u tri nove boje: Ural zelenoj, željezno plavoj i planinski sivoj.
Dizajn unutrašnjosti i dojam kvalitete
Više kvalitete u kabini suvremenog dizajna
„U obnovljenom Kadjaru naglasak smo stavili na kvalitetu. Umetci imaju skladniji dizajn i preciznije su ugrađeni. Razvili smo i dodirni zaslon multimedijskog sustava koji naliježe u ravnini s armaturnom pločom i promijenili dizajn komandi klima-uređaja. Poboljšanja su vidljiva već na prvi pogled.”
Mehdy Delemer, glavni specijalist proizvoda, Kadjar
Udobnost putnika u Kadjaru je prioritet od samog početka. Obnovljeni Kadjar ide korak dalje i donosi još moderniji dizajn i bolji dojam kvalitete.
Novi, elegantniji dodirni ekran multimedijskog sustava
U središnjem dijelu armaturne ploče smješten je novi dodirni zaslon multimedijskog sustava koji se odlikuje boljom osvijetljenošću i osjetljiviji je na komande. Zaslon dijagonale 7 inča omogućuje upravljanje sustavom R-LINK 2 s pomoću komandi na obje strane zaslona. Zaslon je postavljen u ravnini s armaturnom pločom i daje joj elegantniji izgled bez prekidanja nepotrebnim linijama.
Upravljanje klima-uređajem putem modernijeg sučelja
Nova kontrolna ploča automatskog klima-uređaja ima moderniji, ergonomski dizajn s prikazom temperature i postavki prozračivanja u sredini okretnih gumba. Jasno i intuitivno.
Dodatna poboljšanja kvalitete
Obnovljeni Kadjar ima oko za detalje! Obrubi ventilacijskih otvora, ručice vrata i središnja konzola ukrašeni su satenskim kromom. S unutarnje strane vrata nalaze se nove komande za upravljanje električnim prozorima i retrovizorima, a njihovo pozadinsko osvjetljenje omogućuje lakše snalaženje u mraku.
Nova ponuda unutarnjeg uređenja
Dostupne su nove boje, uključujući i novu svijetlosivu boju kožnatih presvlaka. Neke presvlake s ukrasnim šavovima imaju i teksturirani 3D efekt. U novom paketu opreme Black Edition dostupne su i presvlake od Alcantare.
U fokusu: KADJAR Black Edition
Novi sportski paket opreme Black Edition perjanica je Kadjarove obnovljene ponude. Jedinstvene značajke unutrašnjosti uključuju presvlake od Alcantare, stropne presvlake crne boje i posebne zaštitne tepihe. Izvana se Kadjar Black Edition ističe novim 19-inčnim aluminijskim naplatcima, zaštitom podvozja sprijeda i straga u kontrastirajućoj boji te crnim kućištima retrovizora.
Praktični aspekti
Dorađen je i najsitniji detalj kako bi obnovljeni Kadjar bio još praktičniji u svakodnevnoj uporabi.
Preinačena središnja konzola
Središnja konzola ima dva veća držača čaša koji se mogu prilagoditi veličini čaše. Pretinac ispred ručice mjenjača sada je osvijetljen.
Višestruka povezivost
Povezani multimedijski sustav R-LINK 2 podržava funkciju prikaza zaslona pametnog telefona na zaslonu sustava i kompatibilan je s aplikacijama Android Auto i Apple CarPlay. Vozači tako mogu pratiti svoje omiljene aplikacije prilagođene za uporabu u vožnji izravno na zaslonu u kabini za veću sigurnost i ergonomičniju uporabu.
Lakše prepoznavanje ograničenja brzine
Novi Kadjar serijski je ili uz nadoplatu opremljen s desetak sustava za pomoć u vožnji uključujući sustav za pomoć pri parkiranju, sustav aktivnog kočenja u nuždi za gradsku vožnju i vožnju otvorenom cestom, sustav upozorenja na frontalni sudar, upozorenje na nenamjerno skretanje iz voznog traka, upozorenje na vozilo u mrtvom kutu itd. Ponuda je obogaćena funkcijom sprječavanja prekoračenja brzine koja usklađuje ograničenje brzine koje prikazuje navigacijski sustav s ograničenjem na prometnim znakovima koje je zabilježila prednja kamera. Vozač uvijek zna koju brzinu ne smije premašiti.
Lepeza domišljatih rješenja
Pretinci u prednjim vratima sada su dovoljno veliki da mogu primiti 1,5-litrene boce. Putnicima na stražnjoj klupi dostupna su dva USB priključka za punjenje telefona, tableta, igraćih konzola, itd. Ulazak i izlazak iz vozila noću olakšat će im svjetla za osvjetljenje tla oko vozila smještena pokraj prednjih vrata.
Modularniji raspored
Novi Kadjar ima jedan od najvećih prtljažnika u segmentu obujma dm3 prema normi VDA (527 litara). Stražnja klupa preklopiva u omjeru 2/3:1/3 jednostavno se preklapa s pomoću ručica Easy Break smještenih s obje strane prtljažnika. Pritom se suvozačevo sjedalo može preklopiti u potpuno ravnu površinu kako bi omogućilo utovar tereta duljih i od 2,5 metra.