Prema preliminarnim podacima istaživačke agencije „Promocija plus”, zaključno s 30. prosincem, sam vrh ljestvice najprodavanijih marki na hrvatskom tržištu pripada Opelu s 10,85% tržišnog udjela unutar kategorije osobnih automobila. Time Opel šestu godinu za redom završava kao neprikosnoveni lider na tržištu osobnih automobila.
Najveća uspješnica Opela je svakako Astra koja je od 1991. godine do danas prodana u 76.500 primjeraka. Nedavno je domaćoj javnosti predstavljena nova generacija Astre koja donosi cijeli niz tehnoloških inovacija, vrhunski dizajn i kvalitetu izrade te smo uvjereni u nastavak pozitivnog trenda. Rezultati pokazuju da će u 2009. godini ponovno Astra ponijeti titulu najprodavanijeg modela na tržišu, a zauzet će i prvo mjesto u segmentu.
Rezultati prodaje Opel Insignije u Hrvatskoj su izuzetni, u vrlo kratkom roku zauzela je drugo mjesto u segmentu. Uzme li se u obzir da je prodaja Insignije počela tek sredinom veljače, te pribrojimo li joj prodajne rezultate Vectre, koju je zamijenila na tržištu, s ukupnom brojkom od 493 vozila (podaci zaključno s 11. mjesecom 2009.) Insignija se približava prvom mjestu u segmentu. Opel je predstavljanjem Insignije, koja je Europski automobil za 2009. godinu, ponovno definirao segment srednje velikih automobila. Insignia je stvorena da donese živost u svoj segment nudeći snažnu kombinaciju modernog dizajna, vozne dinamike i izvanredne praktične vrijednosti uz pristupačnu cijenu što joj daje značajnu konkurentsku prednost.