Vozili smo

Stigao osvježeni Mitsubishi Outlander PHEV

Možda promjene i nisu toliko očite, no pogonski dio ipak donosi brojne novosti… 

Ako nas pitate, plug-in-hibridi su budućnost i najpametniji odabir, ako želite postati dio ekološki osviještene priče. Zato bi u ovoj kategoriji odlično mogao kotirati upravo predstavljeni, osvježeni – Mitsubishi Outlander PHEV.

Japanski SUV pionir je u ovoj pogonskoj izvedbi koja se hvali potrošnjom od samo 2 litre prema tvorničkim podacima, ipak je nešto žedniji. U prvim test vožnjama okolicom i samim boravkom u gužvama Zagreba potrošnja nam se kretala u rasponu od 2,5 do 4 litre.

Kako smo to uspjeli, zasluge za to idu novom 2,4-litrenom benzinskom motor koji ima više snage nego motor u prethodniku (2-litreni), koji je bio pomalo preslab bez pomoći elektromotora. Oni su također pojačani, a tu je i baterija s većim kapacitetom. 

U brojkama, benzinski motor donosi 135 KS, a električni razvijaju 82 i 95 KS. To u sinergiji donosi 225 KS, ali zaboravite na neke brutalne performanse (ubrzanje 0-100 km/h za 10,5 sekundi, maksimalna brzina ograničena na 170 km/h). 

Glavno pitanje prisutnih je također bilo što je još novoga u vizualnom djelu modela. Sitne promjene prošao je prednji dio, točnije branik, kao i LED svjetla. Dok smo više promjena očekivali u pomalo ne atraktivnom interijeru.

Outlandera PHEV nudit će se u dvjema verzijama. U kombinaciji s opremom Intense stoji 312.900 kuna, a bogato opremljeni Premium košta 362.900 kuna.