Peugeot je u Parizu predstavio novu strategiju i planove Marke koje očekuje u nadolazečem razdoblju. Ekologija i hibridna vozila u prvom su planu, a već ove godine serijski će modeli biti iOn, električni automobil, te u moto svijetu električni skuter E-Vivacity. Za 2011. godinu najvljen je model 3008 kao diesel hybrid, a u 2012. godini bit će ponuđena vozila sa dieselskim hybridnim pogonom. Konceptni model BB1 koji je polučio velik interes javnosti i struke tijekom jesenskog salona automobila u Frankfurtu, također je jedan od pririteta Peugeota. Ovaj mikro automobil u 2,5 m dužine nudi prostor za 4 osobe te je pokretan elektro motorom. U svakom slučaju plan Peugeota je lansiranje čak 14 novih modela između 2010. i 2012. godine. Sa današnjeg desetog mjesta proizvođača automobila u svijetu, plan Peugeta je pomak tri mjesta unaprijed do 2015. Godine. Marka Peugeot predstavila je i novi vizulani identitet u godini kada slavi svoju 200.-godišnjicu.