Novi Peugeot 208 u izvedbi 1.6L BlueHDi 100 S&S postavio je novi rekord u potrošnji na velikim udaljenostima koji je homologirao UTAC. Prijeđeno je 2.152 km s 43 litre dizela, odnosno s prosječnom potrošnjom goriva od samo 2,0 l/100 km. Taj rekord potvrđuje tehnološku izvrsnost dizelskih motora Euro 6 BlueHDi i njihov doprinos smanjenju emisije CO2.
Taj uspjeh ostvaren je krajem travnja na probnoj stazi marke Peugeot u Francuskoj, Belchamp, pod nadzorom francuskog homologacijskog tijela automotosaveza UTAC. Strogo serijski Peugeot 208, opremljen motorom 1.6L BlueHDi 100 S&S i ručnim mjenjačem s pet stupnjeva prijenosa, vozio je 38 sati i 2.152 km, a potrošio samo 43 litre goriva! Novi Peugeot 208 stoga postavlja apsolutni rekord u potrošnji za serijska vozila na velikim udaljenostima. Kako bi ostvarili takav uspjeh, nekoliko se vozača izmjenjivalo svakih 3 do 4 sata za njegovim upravljačem tijekom probne vožnje.
Testiran je Peugeot 208 u izvedbi s vrlo niskom potrošnjom koja je dostupna u mreži ovlaštenih distributera. S prosječnom homologiranom potrošnjom u mješovitoj vožnji od 3,0 l / 100 km i niskom emisijom CO2 od 79 g/km, postao je svjetskim uzorom za serijske modele s motorom s unutarnjim izgaranjem. Ta izvedba odlikuje se aerodinamičnim stražnjim spojlerom i ugradnjom guma Michelin Energy Saver + iznimno niskog otpora kotrljanja. Već su te vrijednosti iznimne, ali dinamičke kvalitete novog modela Peugeot 208 – kompaknost, lakoća, užitak u vožnji – nude potencijal za još veći uspjeh. Izazov je prihvaćen i ispunjen!
Ekskluzivnim spajanjem sustava SCR (Selective Catalytic Reduction) i pročistača krutih čestica s dodatkom, tehnologija BlueHDi još jednom dokazuje da je to najefikasniji i najučinkovitiji sustav za pročišćivanje ispuha dizelskog motora na tržištu.
Novi Peugeot 208, koji će u Europi biti u prodaji od lipnja, predstavlja gamu benzinskih i dizelskih motora Euro 6 koji su iznimno ekonomični i učinkoviti. Što se tiče emisije CO2, gama benzinskih motora ima iznimno niske vrijednosti od 97 g/km, dok su vrijednosti dizelskih motora game BlueHDi sve redom niže od 95 g/km.
Peugeot osjetno i brzo smanjuje emisije CO2 svih svojih vozila. Ubrzani razvoj benzinskih trocilindarskih motora PureTech i dizelskih motora BlueHDi te novih benzinskih motora 1.6L THP i mjenjača EAT6 sada smješta 20 vozila Peugeot na najvišu razinu u njihovoj kategoriji snage prema emisiji CO2 (5 PureTech, 3 1.6L THP i 12 BlueHDi).
Ti motori odgovaraju zahtjevima marke Peugeot za razvojem kojim se pridonosi zaštiti okoliša, posebno motorima koji su sve čišći i ispuštaju sve manje CO2. Utjecaj na okoliš marke Peugeot omogućuje grupi PSA Peugeot Citroën da bude na vodećem mjestu 2014. u Europi s prosjekom emisije CO2 od 110,3 g/km, na europskom tržištu na kojemu prosjek iznosi 123,7 g. Taj rezultat ostvaren je bez promjene u kombinaciji segmenata.