Izdvojeno Vijesti

Peugeot se vraća u Pikes Peak

Borben na svim područjima, Peugeot je odlučio sudjelovati u zahtjevnoj legendarnoj međunarodnoj utrci Pikes Peak 2013. Želeći pobijediti u ovoj jedinstvenoj utrci 30. lipnja u Colorado Springsu, u SAD-u, Peugeot je ujedinio najbolje: model Peugeot 208 T16 Pikes Peak, Total, Red Bull, Michelin i Sébastiena Loeba. Peugeot napad, iskazan kroz međunarodni rast prodaje i uspjeh novog modela 208, nastavlja se sudjelovanjem u legendarnoj utrci koja je već pridonijela uspjehu marke u doba «svetih brojeva», posebno modela 205 T16 i 405 T16 Pikes Peak.

         Prije točno 100 godina, Peugeot je prvi put pobijedio na sportskim natjecanjima u Indianapolisu. Zabilježio je mnogo uspjeha. Uspjesi u Pikes Peaku obilježili su povijest međunarodnog automobilskog sporta i upisali se u gene marke Peugeot. Pobjeda Arija Vatanena 1988. za volanom Peugeot 405 T16 postala je legendarna zahvaljujući rekordima i filmu „Climb Dance“. Peugeot se ponovno nametnuo 1989., i to s Amerikancem Robbyjem Unserom. Pikes Peak jedinstvena je brdska utrka. Staza duga 20 kilometara, sa 156 zavoja, potpuno je asfaltirana prošle godine. Počinje na nadmorskoj visini od 2.800 metara, a cilj je na 4.300 metara. Jedinstvena je i po dugotrajnosti: riječ je o drugom najstarijem američkom natjecanju nakon Indianapolisa. Ta je staza nemilosrdna i teška za svladavanje pa je izazov još veći. S modelom 208 Peugeot sudjeluje u kategoriji Unlimited, kraljevskoj kategoriji, s jednim ciljem – pobijediti!

Želeći pobijediti s modelom 208 T16 Pikes Peak, Peugeot je u ovom iznimnom projektu ujedinio najbolje partnere. To su Total, Red Bull, Michelin i Sébastien Loeb, devetorostruki svjetski prvak u reli-utrkama. On je odgovorio na poziv marke Peugeot, uz potporu Citroëna, koji je svojem vodećem vozaču dopustio da sudjeluje u ovoj utrci, u ovom izazovu koji još nije osvojio. Svi su spremni, još se samo čeka onoga koji će omogućiti ovaj uspon: model 208 T16 Pikes Peak. Njegove prednosti i tajne bit će predstavljene sredinom travnja. Komercijalni uspjeh novog modela 208 (300.000 prodanih vozila potkraj veljače 2013.) te najava 208 GTi, pokazuju dinamičan duh Marke. Uspjesi marke Peugeot uvijek su bili popraćeni sportskim pobjedama. Stoga se kao izazov prirodno nameće osvajanje ove zahtjevne legendarne utrke izvan svih normi, koja je marci Peugeot već donijela ugled potkraj 1980-ih godina.