Volvo je u drugom kvartalu 2011. godine zabilježio operativnu zaradu (prije odbitka kamata i poreza) od 600 milijuna švedskih kruna, što je povećanje od 170 milijuna švedskih kruna u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Operativno poboljšanje od 170 milijuna švedskih kruna se objašnjava prvenstveno boljom ponudom raznovrsnih modela automobila. U prvih šest mjeseci 2011. godine, Volvo je ostvario prihod od 1,2 milijarde švedskih kruna. Prodaja automobila u drugom je kvartalu povećana za 26,6 posto na 123.919 vozila, u odnosu na 97.884 u istom razdoblju 2010. godine. Porast je zabilježen u svim regijama, a najveći je u Kini, gdje je iznosio punih 62,1 posto u odnosu na 2010. godinu. Rast u Sjevernoj Americi iznosi 43,0 posto, u Skandinaviji 17,7 posto, a u Evropi 15,5 posto. I tržišni je udio na svim tržištima povećan. Za prvih šest mjeseci 2011. godine, Volvo je prodao 230.746 vozila, što predstavlja povećanje od 20,3 posto u odnosu na isti period 2010. godine. Stoga je u lipnju objavljena potreba za dodatnim proizvodnim kapacitetima, odnosno pokrenut program zapošljavanja dodatnih 600 radnika. Poboljšanje prodaje se može prvenstveno zahvaliti snaznoj potražnji za modelima S60 i V60, dok prodaja XC60 crossover modela, raste iz mjeseca u mjesec. Kupci cijene opredijeljenost prema smanjenju emisija ugljicnog dioksida, čemu svjedoči podatak da 19,2 posto ukupne prodaje u Evropi, čine štedljivi DRIVe modeli. U drugoj polovini ove godine, započeta je i proizvodnja prvih 250 primjeraka modela C30 Electric, kojim Volvo predstavlja novo poglavlje na putu prema nultoj emisiji CO2. Sveukupno gledano, rezultat u prvih šest mjeseci ove godine razlog je za povratsamopouzdanja u Volvo korporaciji. Ipak, aktualna nestabila ekonomska klima će vjerovatno rezultirati dodatnim promjenama, kako cijena sirovog materijala, tako i interesa kupaca, te na kraju i profita. Pored toga, smanjenje proizvodnih kapaciteta tijekomljetnih godišnjih odmora redovno utjecu na rezultate u trećem kvartalu.