povezani članci
Novi Nissanov logotip uvertira je u novu ere marke
Kako je fizički izgled logotipa prilagođen za digitalno doba Danas smo povezaniji no ikad prije. Zahvaljujući internetu, imamo mogućnost komunicirati s drugima i učiti. Naši su životi u jednakoj mjeri virtualni i stvarni, stoga bi snažne marke trebale ostavljati prepoznatljiv trag u oba svijeta. Nissanov logotip posljednjih je 20 godina bio simbol vozila marke i pročitaj više…
VW osvojio WRC
Volkswagen u subotu, 22. studenog, u Wolfsburgu „daje puni gas“ i slavi osvajanje drugog naslova zaredom na svjetskom prvenstvu FIA Rallyea (World Rally Championship, WRC). U samom središtu Wolfsburga u tu svrhu se zatvara promet u ulici „Pestalozziallee“ i pretvara se u reli stazu. Posjetitelje iza 10 sati očekuje zanimljivi i raznoliki program vezan uz pročitaj više…
Toyota službeno vozilo DM Green City projekta
Na održanoj press konferenciji najavljen je DM Green City projekt kojem je cilj kroz niz aktivnosti za građane podići razinu svijesti o važnosti održivog razvoja. Toyota Croatia podržala je ovaj projekt te su Toyota hibridna vozila postala službena vozila projekta. Toyota je automobilska marka koja na svjetskoj razini drži prvo mjesto u proizvodnji automobila zelene pročitaj više…