Serijski blizak i spektakularan – novi Porsche 911 GT2 RS Clubsport pro- slavio je svoju svjetsku premijeru na Los Angeles Auto Showu. Ova 515 KW (700 KS) snažna trkaća verzija sportskog cestovnog vozila 911 GT2 RS limitirana je na 200 primjeraka te se može voziti na clubsport događanjima kao i na odabranim moto sport događajima. „Naši kupci moći će voziti GT2 RS Clubsport ne samo na Trackday do- gađanjima, nego u nadolazećim godinama i na međunarodnim trkaćim događanjima. Trenutno se nalazimo u vrlo produktivnim razgovorima s organizatorom utrka SRO“, govori dr. Frank-Steffen Walliser, voditelj moto sporta i GT vozila.

Tehnologija trkaćeg automobila iz Weissacha se temelji – kao i kod devet tjedana ranije predstavljenog 935 – na vrhunskom sportskom vozilu 911 GT2 RS. Obojica dijele isti pogon sa svojim cestovnim srodnikom: visokomoderni 3,8-litreni šestocilindrični bokser motor s biturbo punjenjem. Snaga stražnjeg motora prenosi se putem Porscheovog automatskog PDK mjenjača sa sedam stupnjeva prijenosa i krutim ovjesom na 310 milimetara široke stražnje pneumatike. Kao i kod svih drugih trkaćih verzija 911-ice vozač za mijenjanje stupnjeva aktivira pedale smještene iza volana. Pozicija motora iza stražnje osovine jamči izvrsno ponašanje vuče i pri kočenju. Na prednjoj osovini postavljene su 6-klipne aluminijske monobloc trkaće kočione čeljusti u kombinaciji s čeličnim kočionim diskovima s utorima i unutarnjom ventilacijom uz 380 milimetara promjera za izvrsne vrijednosti usporenja. Na stražnjoj osovini ugrađene su 4-klipne čeljusti i 380 milimetara veliki diskovi.

Kao i 911 GT2 RS s odobrenjem za cestovnu upotrebu, ova tek 1.390 kilograma teška Clubsport varijanta posjeduje sustav stabilizacije vožnje Porsche Stability Management (PSM) uključujući kontrolu vuče i protublokirajući sustav kočenja (ABS). Sustavi za pomoć pri vožnji mogu se pomoću takozvanog prekidača mape paljenja (map switch) na središnjoj konzoli ovisno o pojedinoj situaciji vožnje odvojeno podesiti ili kompletno isključiti.

Karbonski volan i iza njega smješteni zaslon u boji Porsche 911 GT2 RS Clubsport je preuzeo od 911 GT3 R iz modelske godine 2019. Tu je ugrađen i masivan sigurnosni kavez koji u kombinaciji s trkaćim školjkastim sjedištem i sigurnosnim pojasom u šest točaka jamči maksimalnu sigurnost. Klimatizacijski uređaj osigurava optimalno hlađenje interijera.

Novi Porsche 911 GT2 RS Clubsport može se od sada naručiti po cijeni od 405.000 eura plus PDV specifičan za pojedinu zemlju. Kupci će svoje vozilo moći preuzeti od svibnja 2019. godine u okviru jedne ekskluzivne priredbe povodom isporuke.

Tehnički podaci za Porsche 911 GT2 RS Clubsport (Typ 991 II)

Koncept:

  • Serijski blisko trkaće vozilo s jednim sjedištem, bez odobrenja za cestovnu upotrebu
  • Osnova: Porsche 911 GT2 RS (991 II)

Težina/dimenzije:

  • Težina: cca. 1.390 kg
  • Dužina: 4.743 mm
  • Širina: 1.978 mm
  • Ukupna visina: 1.359 mm
  • Međuosovinski razmak: 2.457 mm

Motor:

  • Vodom hlađeni 6-cilindrični aluminijski biturbo bokser motor smješten otraga i s krutim ovjesom; 3.800 cm3; hod klipa 77,5 mm; provrt 102 mm; cca. 515 kW (700 KS)
  • 4-ventilna tehnologija s podešavanjem koljenastog vratila i isključivanjem dizanja ventila VarioCam Plus
  • Elektroničko upravljanje motorom (Continental SDI 9)
  • 100-stanični metalni katalizator prema DMSB-u
  • Središnje postavljeni stražnji prigušivač zvuka s dvostrukom izlaznom cijevi

Prijenos snage:

  • PDK mjenjač sa 7 stupnjeva, s krutim ovjesom i kratkim prijenosima
  • Dvomaseni zamašnjak
  • Interno podmazivanje stlačenim uljem s aktivnim hlađenjem ulja
  • Diferencijal s ograničenim proklizavanjem optimiran za trkaći sport

Karoserija:

  • Karoserija lake konstrukcije od aluminijsko-čelične kompozitne konstrukcije
  • Moto sport stražnje krilo od karbonskim vlaknima pojačane plastike (CfK)
  • Povećani dovodi zraka s integriranim LED prednjim svjetlima u dizajnu na 4 točke
  • Krov od karbonskim vlaknima pojačane plastike (CfK) uključujući odvojiv otvor za spašavanje sukladno propisima FIA-e čl. 275.a
  • Prednji poklopac lake konstrukcije od karbonskim vlaknima pojačane plastike (CfK) s brzim zaporima
  • Odvojivi stražnji poklopac od karbonskim vlaknima pojačane plastike (CfK) s brzim zaporima
  • 115-litreni FT3 sigurnosni spremnik, punjenje kroz prednji poklopac
  • Zavareni sigurnosni kavez
  • Trkaće školjkasto sjedište s uzdužnim podešavanjem i padding sustavom sukladno FIA standardu 8862/2009
  • Sigurnosni pojas u 6 točaka
  • Trostupanjski zračni sustav za podizanje
  • Protupožarni sustav s elektroničkim okidačem

Vozno postolje:

Prednja osovina: McPherson opružna noga, podesiva po visini, nagibu i usmjerenju; kovani volan optimirane krutosti s visokoučinkovitim zglobnim ležajem, centralno zaključavanje kotača; 3-smjerni branik za trkaći sport, pojačana spona ovjesa; elektromehaničko servo upravljanje s varijabilnim prijenosom upravljanja; stabilizator

Stražnja osovina: Multi-link stražnja osovina, podesiva po visini, nagibu i usmjerenju; kovani volan optimirane krutosti s visokoučinkovitim zglobnim ležajem, centralno zaključavanje kotača; 3-smjerni branik za trkaći sport, pojačana spona ovjesa; stabilizator

Kočnice:

Kočioni sustav:

  • Dva odvojena kočna sklopa za prednju i stražnju osovinu; regulacija putem balansa poluge

Prednja osovina:

  • 6-klipne aluminijske monobloc trkaće kočione čeljusti s anti-knock-back klipnim oprugama; čelični kočioni diskovi, s unutarnjom ventilacijom i 390 milimetara promjera; trkaće kočione obloge; optimirani kanali za hlađenje kočnica

Stražnja osovina:

  • 4-klipne aluminijske monobloc trkaće kočione čeljusti s anti-knock-back klipnim oprugama; čelični kočioni diskovi, s unutarnjom ventilacijom i 380 milimetara promjera; trkaće kočione obloge; optimirani kanali za hlađenje kočnica

Električni sustav:

  • Instrumentna ploča sastojeći se od COSWORTH ICD s integriranim bilježenjem podataka, Sport Chrono satom i prikazom tlaka prednabijanja u povijesnom dizajnu
  • Odvojivi Porsche trkaći volan s pedalama za mijenjanje brzina
  • Sustav stabilizacije vožnje Porsche Stability Management (PSM) s ABS-om, kontrolom vuče i elektroničkom kontrolom stabilnosti s mogućnošću potpunog isključenja
  • Središnja konzola s prekidačem mape paljenja za podešavanja ABS-a, ESC-a, TC-a i promjene prethodno podešenih opsega pneumatika
  • Porsche Track Precision Race aplikacija
  • Integrirani lap trigger
  • Litij-ionska (Li-Fe-Po-) baterija lake konstrukcije, nepropusne sa smještajem u podnožju suvozačevog mjesta
  • Prekidač u slučaju nužde u kokpitu i na lijevoj vanjskoj strani okvira prednjeg stakla
  • sustav za nadzor tlaka u gumama (RDK)
  • klimatizacijski uređaj

Naplatci/pneumatici:

Prednja osovina:

Jednodijelni naplatci od kovanog lakog metala

110,5J x 18 ET 28 s centralnim zaključavanjem; Michelin transportni pneumatici 27/65-R18

Stražnja osovina:

Jednodijelni naplatci od kovanog lakog metala

12,5J x 18 ET 46 s centralnim zaključavanjem; Michelin transportni pneumatici 31/71-R18

Boja:

Bijeli lak na bazi vode

Cijena vozila:

405.000 eura plus PDV specifičan za pojedinu zemlju. Isporuka kreće od lipnja 2019. godine

   

 

Tags: