Od studije za 70. rođendan proizvođača sportskih vozila do strogo limitira- nog posebnog modela: Dogovoren je početak serijske proizvodnje purističkog Porsche 911 Speedstera koji će uslijediti u prvoj polovici 2019. godine. Ovaj otvoreni automobil s dva sjedišta proizvest će se u ograničenoj količini od samo 1.948 primjeraka. Taj broj podsjeća na Porsche 356 „Nr. 1” Roadster, koji je 08. lipnja 1948. godine dobio svoju homologaciju za tip vozila. Sada je u Parizu predstavljena druga, dodatno razvijena konceptna studija Speedstera u ovoj godini. Njezina indijsko crvena boja laka referira na 911 Speedster iz serije G modela (od 1988. godine). Novi 21 inča veliki kotači u cross-spoke dizajnu te crni kožni interijer reflektiraju sveukupnu sportsku narav ovog vozila.

Želja se pretvorila u stvarnost: 911 Speedster Concept, kojeg je Porsche u heritage verziji prvi puta predstavio 08. lipnja 2018. u Zuffenhausenu, spreman je za vožnju i ići će u serijsku proizvodnju 2019. godine. Vozilo je razvijeno u Porsche moto sport centru u Weissachu u suradnji s Porsche Styleom i Porsche Exclusive Manufakturom.

Budući 911 Speedster temeljen na seriji 991 prvi je model za koji će Porsche nuditi novo osmišljene Heritage Design pakete. Ta ekskluzivna linija opreme koja stiže iz Porsche Exclusive Manufakture omogućava još jedan dodatan stupanj individualizacije kod 911.

Karakteristični detalji konceptne studije koja je predstavljena u Parizu su, pored upečatljive boje eksterijera, i 21 inča veliki kotači na objema osovinama s centralnim zaključavanjem. Njihov cross-spoke dizajn optički podsjeća na aktualne trkaće automobile Porschea kao što su 911 RSR ili GT3 R. I svjetla za vožnju po danu u boji koriste se u suvremenom trkaćem sportu. U skladu s bojom eksterijera, naplatci su izvedeni u crvenoj boji. Oba bočna retrovizora u „Talbot“ dizajnu i na prednjem poklopcu središnje postavljen poklopac za gorivo sjaje u crnoj krom i platinastoj boji. Razlike u odnosu na prethodno predstavljenu heritage verziju konceptne studije u interijeru su vidljive kroz upotrebu crne kože koja je dodatno obogaćena crvenim šavovima i djelomičnom per- foracijom koji stavljaju dodatne naglaske u unutrašnjost.

Svi karoserijski dijelovi i tehnologija identični su kod obje verzije 911 Speedster Con- cepta. Tu spadaju skraćeni okvir stakla sa spuštenom letvom ispod vjetrobranskog stakla i prikladno smanjena bočna stakla te poklopac stražnjeg dijela od karbonskih vlakana s dvostrukim izbočenim ulazima za zrak iza prednjih sjedišta. Oba se vozila u korist laganog tonneau poklopca s Tenax kopčama odriču pomičnog krova.

Široka karoserija konceptnih vozila preuzeta je od 911 Carrera 4 Cabrioleta. Blatobrani, prednji poklopac i poklopac stražnjeg dijela napravljeni su od lakog kompozitnog materijala s karbonskim vlaknima. Vozno postolje preuzeto je od modela 911 GT3. Za ispušni sustav s titanskim završecima ispušnih cijevi i pogonski sklop uključujući ručni mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa zaslugu također odnose GT inženjeri. Isto vrijedi i za ključni element strogo limitiranog posebnog modela: Šestocilindrični bokser motor Speedster Concepta ima snagu preko 500 KS i doseže do 9.000 okretaja u minuti.

 

 

Tags: ,