Porsche proširuje svoju Panamera obitelj za dva posebno sportska modela: Panamera GTS i Panamera GTS Sport Turismo sa snažnim pogonom četverolitrenog V8 biturbo motora (338 kW/460 kS), dinamički naglašenim sustavima voznog postolja uključujući zračni ovjes s tri komore te specifičnim obilježjima dizajna i opreme stvaraju jedinstven paket performansi. Tu su i Sport Design paket s crnim naglascima na eks- terijeru te velik dio površina presvučene Alcantarom u unutrašnjosti koji dolaze kao serijska oprema. Pored toga, Porsche nadopunjava ponudu sustava komfora i asistencije za cijelu Panamera seriju ugradnjom head-up zaslona koji je moguće konfigurirati na razne načine.
Emocija i učinkovitost: V8 biturbo s 460 KS i sportskim ispušnim sustavom
U srcu oba nova Panamera GTS modela leži četverolitreni V8 motor s 338 kW (460 KS) i maksimalnim okretnim momentom od 620 Nm koji u kombinaciji sa serijskim sportskim ispušnim sustavom pruža emocionalni doživljaj vožnje i zvuka. S benzinskim filtrom čestica opremljen biturbo motor, koji nadmašuje prethodni model za 15 kW (20 KS) i 100 Nm, ubrzava Panamera GTS i Panamera GTS Sport Turismo u kombinaciji sa serijskim Sport Chrono paketom s mjesta na 100 km/ za 4,1 sekundu. Maksimalna brzina dosegnuta je kod 292 odnosno 289 km/h. Prijenos snage odvija se bez prekidanja vučne sile putem PDK mjenjača s osam stupnjeva na sustav na sve kotače Porsche Traction Management (PTM). Naspram izvanrednim voznim performansama stoji umjerena potrošnja od 10,3 l/100 km (Sport Turismo: 10,6 l/100 km) (v. fusnotu); emisija COaiznosi 235 g/km (Sport Turismo: 242 g/km).
Performanse i udobnost: Sportsko vozno postolje sa zračnim ovjesom s tri komore
Prateći sportsku narav Panamera GTS modela, sustavi voznog postolja su konstruirani s naglaskom na dinamičnost. Adaptivni zračni ovjes s tehnologijom na tri komore dolazi kao serijski dio opreme te omogućava fleksibilnu regulaciju i optimalni raspon krutosti opruge. Sportsko vozno postolje GTS modela konstruirano je 10 milimetara niže, a upotrijebljeni Porsche Active Suspension Management (PASM) raspolaže specifičnom, sportskijom kalibracijom. Rezultat su zadivljujuća svojstva bočne dinamike u vožnji. Kočnice velikih dimenzija (390 milimetara promjer sprijeda, 365 milimetara otraga) osiguravaju izvrsne vrijednosti usporenja.
Tipičan GTS nastup: Sport Design paket i crni akcenti
Novi Panamera GTS modeli u usporedbi s prethodnim modelom raspolažu znatno obogaćenom serijskom opremom. Sport Design paket s novim prednjim dijelom i stražnjim odbojnikom u crnoj boji te drugi postavljeni akcenti u tamnijoj boji donose posebno sportski nastup. GTS modeli iz tvornice izlaze na 20 inčnim Panamera Design lakometalnim kotačima. Interijer krasi crna Alcantara i eloksirani aluminij. Među serijsku opremu spada grijanje multifunkcionalnog sportskog volana s pedalama za mijenjanje brzina i Alcantara presvlakom te Connect Plus modul za brojne digitalne usluge. Uz opcionalni GTS paket za interijer moguće je dodatno individualizirati različite elemente dizajna kao što su tahometar, šavovi i „GTS“ natpisi u kontrastnim bojama karminsko crvena ili kreda.
Premijera u Panameru: višestruka mogućnost konfiguracije head-up zaslona
GTS modeli nude sve inovacije druge generacije Panamera. Tu spadaju digitalizirani Porsche Advanced Cockpit, sustavi asistencije kao što su Porsche InnoDrive uključujući tempomat za održavanje razmaka te opcionalna stražnja upravljačka osovina. Novitet je da GTS po prvi puta uvodi head-up zaslon za cjelokupnu Panamera seriju. Može se individualno konfigurirati i u boji projicira sve relevantne podatke o vožnji direktno u vidno polje vozača.
Više praktičnosti za svakodnevicu: prvi Panamera GTS Sport Turismo
GTS kod Porschea tradicionalno stoji za Gran Turismo Sport: Već 1963. godine 904 Carrera GTS je kao sportsko vozilo s odobrenjem za cestovnu upotrebu donio tehnologiju trkaćeg sporta na ceste. Modeli 924 GTS i 928 GTS pratili su i kultivirali koncept u 80-im i 90-im godinama prošloga stoljeća. U 2007. godini GTS je proslavio svoj preporod s prvim Cayenneom GTS. Kasnije, 2011. godine, uslijedila je prva generacija Panamera GTS, u to doba isključivo kao sportska limuzina. Novi Panamera GTS po prvi puta sada dolazi i kao Sport Turismo: S velikim stražnjim vratima, niskim utovarnim rubom, povećanim prtljažnim prostorom i 4+1 konceptom sjedala, nova GTS varijanta temeljena na modelima iz 2017. godine pored izvrsnih performansi ispunit će i najviše zahtjeve praktičnosti u svakodnevici.
Novi GTS modeli od sada su dostupni za narudžbu. Cijena za Panamera GTS u Njemačkoj kreće od 138.493 eura uključujući PDV i opremu specifičnu za pojedinu zemlju, a za Panamera GTS Sport Turismo od 141.349 eura.