Galerija Predstavljamo

Porsche predstavlja Cayenne Coupé

Serija SUV modela nadograđena novom varijantom karoserije

Porsche proširuje svoju Cayenne obitelj: Treća generacija uspješne serije SUV modela nadograđuje se s Cayenne Coupéom za još jedno vozilo dodatno sportskog izgleda. „Coupé obuhvaća sve tehničke novitete trenutnog Cayennea, ali se dinamičnijim dizajnom i novim tehničkim detaljima postavlja s još progresivnijim, dodatno atletskim i emocionalnijim nastupom“, govori Oliver Blume, predsjednik izvršnog odbora tvrtke Porsche AG. Među istaknute novine novog modela Cayenne, između os- talog, spadaju zaoštrenije linije s potpuno samostalnim stražnjim dijelom, adaptivni stražnji spojler, stražnja klupa s karakteristikom dvaju individualnih sjedišta te dva različita krovna koncepta – serijski panoramski krov s fiksnim staklom te opcionalni karbonski krov.

Strmo padajuća krovna linija jamči jedinstvenu eleganciju

Dinamičnije proporcije i specifični dizajnerski elementi zaslužni za jedinstvenu eleganciju novog Cayenne Coupéa. „Znatno strmija i prema otraga padajuća krovna linija Coupé varijanti Cayennea pripisuje još dinamičniji nastup te je po pitanju izgleda etablira kao najsportskiji model u segmentu“, govori Michael Mauer, voditelj Style Porschea. Takav utisak pojačava krovni spojler koji naglašava siluetu tipičnu za Coupé. Vjetrobransko staklo i A stup su zbog za 20 milimetara spuštenog ruba krova niže konstruirane u odnosu na Cayenne. Novooblikovana stražnja vrata i blatobran proširuju vozilo u ramenima za 18 milimetara te tako doprinose sveukupnom mišićavom dojmu. Registarska pločica integrirana je u odbojnik čime se vozilo optički spušta. Trenutni Cayenne Turbo je sa svojim krovnim spojlerom bio prvi SUV s takvom aktivnom aerodinamikom. Na tu predvodničku poziciju se nadovezuje i novi Cayenne Coupé: Na svakom modelu Cayenne Coupé se krovni spojler kombinira s novim adaptivnim stražnjim spojlerom kao sastavni dio Porsche Active Aerodynamics (PAA). Harmonično u siluetu integrirani spojler se izdužuje pri brzini od 90 km/h za 135 milimetara te tako povećava aerodinamički potisak na stražnju osovinu. Istovremeno PAA poboljšava učinkovitost.

Serijski veliki panoramski krov s fiksnim staklom, s karbonskim krovom kao opcijom

Novi Cayenne Coupé serijski raspolaže s preko 2,16 m2velikim panoramskim krovom s fiksnim staklom. 0,92 m2velika ostakljena površina svim putnicima pruža izvanredan osjećaj prostora, dok integrirana roleta štiti od sunčeve svjetlosti i hladnoće. Opcionalno je za Coupé po želji kupca dostupan i konturirani karbonski krov. Središnje užljebljenje daje krovu karakteristični izgled sportskog vozila – slično kao što je kod Porschea 911 GT3 RS. Karbonski krov sastavni je dio jednog od triju sportskih paketa za laku konstrukciju. Ti paketi, nadalje, obuhvaćaju Sport Design paket i nove 22 inča velike GT Design kotače smanjene težine, središnje dijelove sjedišta s klasičnim uzorkom romba te naglaske od karbona i Alcantare u interijeru. Kod Cayenne Turbo Coupéa među opseg paketa također spada sportski ispušni sustav.

Udobnost u vožnji na četiri sportska sjedišta

Novi Cayenne Coupé tvornički nudi dovoljno mjesta za do četiri osobe. U prednjem dijelu nova osmerostruko električno podesiva sportska sjedišta s integriranim naslonima za glavu pružaju visoku udobnost i optimalno bočno podupiranje. Otraga je Coupé serijski opremljen stražnjom klupom s karakteristikom dvaju individualnih sjedišta. Alternativno se bez nadoplate može naručiti iz Cayennea poznata komforna stražnja klupa. Putnici otraga sjede 30 milimetara niže nego kod Cayennea što rezultira većim slobodnim prostorom u području glave uz istovremeno sportsku spuštenu siluetu. Kapacitet prtljažnika sa 625 litara – idealan za svakodnevicu – se penje do 1.540 litara kod spuštenih naslona stražnjih sjedišta (Cayenne Turbo Coupé: 600 do 1.510 litara).

Uvođenje na tržište s 340 KS i 550 KS snažnim turbo motorima

Novi Cayenne Coupé značajno se razlikuje od Cayennea svojom posebno dinamičnom konturom kao i specifičnim dizajnerskim elementima. No, u isto vrijeme profitira od svih tehničkih noviteta treće generacije modela koja donosi snažne pogone, inovativne sustave voznog postolja, digitalizirani koncept prikaza i upravljanja te opsežnu povezivost. Prilikom predstavljanja tržištu dostupne će biti dvije motorizacije: Cayenne Coupé sa šestocilindričnim turbo motorom i tri litara radnog obujma donosi 250 kW (340 KS) i razvija najveći okretni moment od 450 Nm. Standardni sprint od nule do 100 km/h sa serijskim Sport Chrono paketom iznosi 6,0 sekundi. S opcionalnim sportskim paketima za laku konstrukciju ta se vrijednost smanjuje na 5,9 sekundi. Maksimalna brzina iznosi 243 km/h. Top model Cayenne Turbo Coupé ide na startnu poziciju s četverolitrenim V8 motorom s biturbo punjenjem, 404 kW (550 KS) i najvećim okretnim momentom od 770 Nm. S mjesta na 100 km/h Cayenne Turbo Coupé ubrzava u 3,9 sekundi. Maksimalna brzina dosegnuta je kod 286 km/h.

Tvornički bogata oprema

Novi Porsche Cayenne Coupé od sada je dostupan za narudžbu te krajem svibnja stiže kod trgovaca. U Njemačkoj cijene za Cayenne Coupé kreću od 83.711 eura te za Cayenne Turbo Coupé od 146.662 eura – uvijek uključujući PDV i opremu specifičnu za pojedinu zemlju. Bogata serijska oprema uključuje i servo upravljanje Plus ovisno o brzini, 20 inča lakometalne kotači, asistent za parkiranje naprijed i straga uključujući kameru za vožnju unazad, sustav Porsche Active Suspension Management (PASM) te Sport Chrono paket.