Vijesti

Porscheova aplikacija proširene stvarnosti

Tehnologiju od sutra doživjeti već danas u virtualnom obliku: Porsche je u okviru suradnje s Googleom razvio aplikaciju proširene stvarnosti (Augmented Reality) koja prikazuje novi Porsche Mission E. Unutar aplikacije moguće je odabrati različite načine prikaza koje korisniku dozvoljavaju da digitalno otkrije prvo sportsko vozilo marke Porsche na potpuno električni pogon. Aplikaciju se može besplatno preuzeti i koristiti na pametnim telefonima s operativnim sustavom Android i iOS koji podržavaju proširenu stvarnost (Augmented Reality).

Porsche Mission E izaći će na tržište krajem ovog desetljeća. Uz novu aplikaciju Mission E Augmented Reality proizvođač sportskih vozila već sada uvodi inovativan pristup tehnologiji električnog sportskog vozila. „Nudimo našim pratiteljima i obožavateljima virtualno prvo kušanje prvog čisto električnog sportskog vozila marke Porsche“, govori Kjell Gruner, voditelja marketinga tvrtke Porsche AG. „Tehnologija proširene stvarnosti daje nam mogućnost na vizualno pregledan i emocionalan način prikazati kompleksne tehničke komponente kod nove tehnologije vozila. Važno nam je pravovremeno upoznati naše kupce s tehnologijom od sutra i prenijeti oduševljenje – u bilo koje doba, na bilo kojem mjestu.“

Korisnik unutar aplikacije može odabrati različite varijante prikaza na primjeru konceptne studije Mission E. Konceptno vozilo može se virtualno smjestiti u prostoru, a putem opcije proširene stvarnosti na raspolaganju su animacije kojima se, primjerice, može simulirati aerodinamika vozila. Uz pomoć takozvanih „x-ray“ prikaza koje omogućavaju pogled ispod karoserije lake konstrukcije mogu se doživjeti pogonske I akumulatorske tehnologije. Osim toga, vozilo se virtualno može prikazati u željenoj boji, dok je u interaktivnom načinu vožnje moguća čak i probna vožnja putem proširene stvarnosti.