• Neprikosnoveni prvak „off-road” vožnje, potpuno novi Jeep Wrangler, najsposobniji ikad, donosi najviše razine udobnosti i upravljivosti za svakodnevnu upotrebu.
  • Donosi dva pogona na sva četiri kotača, aktivne i na zahtjev neprekidno uključene sustave – Command-Trac i Rock-Trac, novu generaciju osovina Dana, električne blokade prednje i stražnje osovine Tru-Lock, blokadu diferencijala s ograničenim proklizavanjem Trac-Lok i elektronički sustav odvajanja prednje stabilizacijske šipke.
  • Moderna je dizajna uz zadržane sve autentične dizajnerske značajke ikonskog modela Wrangler u nekoliko novih kombinacija koje jamče više slobode na otvorenom.
  • U Europi ponuda uključuje dva potpuno nova motora – 2,2-litreni MultiJet II turbo dizelski motor i 2,0-litreni turbo benzinski motor. Ponudi se pridružuje i 3,6-litreni motor V-6 Pentastar dostupan samo na tržištima Europe, uključujući Bliski istok. Sve opcije motora za Wrangler dolaze u kombinaciji s novim automatskim mjenjačem s osam brzina i opremljeni su tehnologijom Stop-Start (ESS).
  • Napredni tehnološki sadržaji uključuju nova LED prednja i stražnja svjetla, novi sustav UconnectTM sa značajkama Apple CarPlay, Android Auto i mogućnošću odabira 5,0, 7,0 ili 8,4-inčnih dodirnih zaslona s funkcijom zumiranja s pomoću geste prstima.
  • Model je opremljen brojnim sigurnosnim i zaštitnim sustavima, uključujući sustav za nadzor mrtvog kuta i sustav otkrivanja drugog vozila pod pravim kutom pri kretanju unatrag, kameru za vožnju unatrag s dinamičkim prikazom linija ParkView, elektronički sustav za nadzor stabilnosti vozila (ESC) s elektroničkim sustavom protiv prevrtanja i četiri zračna jastuka u osnovnoj opremi.
  • Model će biti dostupan u prodajnim salonima Jeep diljem Europe od rujna u izvedbama Sport, Sahara i Rubicon s 2 ili 4 vrata. Modeli Sahara mogu biti opremljeni ekskluzivnim paketom opreme Overland.
  • Više od 180 ekskluzivnih komada dodatne opreme s potpisom Mopar povećava mogućnosti korisničke prilagodbe svih modela Jeep Wrangler sukladno životnim stilovima njihovih vlasnika.

Neprikosnoveni prvak „off-road” vožnje i jedinstveno vozilo za svakodnevne gradske avanture, nova generacija ikonskog modela Jeep  Wrangler jamči izvrsne razine udobnosti i izvanrednu dinamiku vožnje. Potpuno novi Jeep Wrangler jedinstveno je vozilo koje će upisati novo poglavlje u legendarnu povijest marke Jeep, a njegova je priča započela 1941. Ikonski Jeep Wrangler ciljano je u potpunosti redizajniran, dok je istodobno ostao vjeran sebi s legendarnim „off-road” sposobnostima, autentičnim stilom marke Jeep i tehnološki naprednim značajkama. Rezultat je najsposobniji Wrangler ikad zahvaljujući tehničkim sadržajima bez premca koji, ovisno o razini opreme, uključuju dva napredna sustava pogona na sva četiri kotača (Commadn-Track i Rock-Trac), električne blokade prednje i stražnje osovine Tru-Loc, blokadu diferencijala s ograničenim proklizavanjem Trac-Loc i elektronički sustav odvajanja prednje stabilizacijske šipke. Potpuno novi Jeep Wrangler jednostavno svladava sve površine, od najzahtjevnijih terena do najekskluzivnijih gradskih ulica, i donosi moderniji dizajn koji je istodobno ostao vjeran izvornom modelu s više slobode na otvorenom i naprednim tehnološkim značajkama za sigurnost i mogućnost povezivanja. Četvrta generacija modela Jeep Wrangler dolazi u tri različite razine opreme: Sport, Sahara i Rubicon – svaka dostupna u izvedbi s dvoja ili četvera vrata, kao i potpuno novi paket opreme Overland, ekskluzivno za model Sahara koji donosi ekskluzivne značajke za još ekskluzivniji izgled. Prodaja novog modela Jeep Wrangler u Europi kreće od rujna. U određenim zemljama izvan Europske unije (Rusija i Bliski istok), prvi će primjerci potpuno novog modela Wrangler biti dostupni već u srpnju.

Poboljšani legendarni Jeep 4×4 za sve vrste terena

Posebno osmišljen za svladavanje najzahtjevnijih „off-road” terena Jeep Wrangler rezultat je vodeće pozicije marke u razvoju sustava 4×4 već sedamdeset i pet godina. Dostupna su dva sustava za pogon na sva četiri kotača: Command-Trac – na modelima Sport i Sahara te Rock-Trac – u osnovnoj opremi na modelu Rubicon, najrobusniji i najopremljeniji model za „off-road” vožnju. Oba sustava imaju novo neprekidno uključeno kućište prijenosa s dvije brzine Selec-Trac za neprekidan nadzor i upravljanje momentom koji se šalje na prednje i stražnje kotače.

Da budemo precizniji, sustav pogona na sva četiri kotača Command-Trac sadrži kućište prijenosa s dvije brzine i omjerom sporohodnih brzina 2,72:1 i prednjim i stražnjim osovinama za otežane uvjete rada Dana s omjerom stražnje osovine 3,45 za benzinski motor i 3,73 za dizelsku inačicu. Sustav može raditi u sljedeća 4 načina (plus neutralni položaj Neutral:

  • 2H (visok raspon s pogonom na dva kotača)
  • 4H AUTO (čitavo vrijeme uključen visok raspon na zahtjev)
  • 4H Part-Time (visok raspon s privremeno uključenim pogonom na četiri kotača)
  • N (Neutral ili prazan hod)
  • 4L (nizak raspon s pogonom na četiri kotača)

Novi Wrangler opremljen je tehnologijom promjene načina rada pri velikim brzinama koja omogućuje prebacivanje između način 2WD i 4WD High range pri brzinama do 72 km/h.

U uobičajenim načinima rada Command-Trac radi s pogonom na dva kotača (2WD) i 100 posto momenta prebacuje na stražnju osovinu.

Prebacivanjem odgovarajuće ručice u položaj 4WD High position vozač se može prebaciti u način s pogonom na sva četiri kotača prilikom vožnje po skliskim površinama, primjerice, pijesku, blatu, snijegu ili ledu. Način 4H može se odabrati za rad u novom načinu rada Auto – koji je savršen za sigurnu i udobnu upotrebu u svim uvjetima vožnje zahvaljujući neprekidnom nadzoru i upravljanju momentom te automatskom uključivanju i isključivanju načina 4WD prema potrebi za održavanje trakcije – ili za rad u načinu rada 4H Part Time koji uvijek jamči ravnomjernu raspodjelu momenta između prednje i stražnje osovine. Za svladavanje iznimno izazovnih i zahtjevnih „off-road” staza vozači mogu upotrebljavati 4WD Low mode s niskim omjerom prijenosa od 2,72:1 koji povećava okretni moment motora. Dostupni sustav blokade stražnjeg diferencijala s ograničenim proklizavanjem Trac-Lok jamči dodatni moment i dobro držanje ceste na skliskim površinama niske trakcije, primjerice, prilikom vožnje po pijesku, šljunku, snijegu ili ledu.

Modeli Jeep Wrangler Rubicon jamče dodatnu „off-road” snagu i opremljeni su sustavom Rock-Trac 4×4 s kućištem prijenosa s dvije brzine, prijenosnim omjerom niskog raspona 4,0:1 te prednjom i stražnjom osovinom za otežane uvjete nove generacije Dana 44 i električnim blokadama prednje i stražnje osovine Tru-Lok za svladavanje najzahtjevnijih „off-road” staza.

Osnovna oprema obuhvaća i omjer prednje i stražnje osovine od 4,10 za modele s benzinskim motorom i 3,73 za verzije s dizelskim motorom, kao i električne blokade prednje i stražnje osovine Tru-Loc za svladavanje najekstremnijih „off-road” staza.

Modeli Rubicon imaju i veću pokretljivost i ukupni hod ovjesa zahvaljujući elektroničkom odvajanju stabilizacijske šipke. Taj sustav vozaču omogućuje odvajanje prednje stabilizacijske šipke za dodatnih hod kotača kod prelaska po najzahtjevnijim stazama.

Modeli Wrangler Rubicon s benzinskim motorom imaju maksimalan i poboljšan omjer puzanja od 77,2:1 te 70,3 na verzijama Rubicon s dizelskim motorom, oba omogućuju jednostavno svladavanje svih prepreka na stazi.

Svaki Wrangler nosi oznaku „Trail Rated” koja je dokaz njegovih legendarnih 4×4 sposobnosti. Performanse „Trail Rated” rezultat su niza zahtjevnih ispitivanja koja se izvršavaju u sljedećim područjima: TRAKCIJA, PROLAZAK KROZ PLITKU VODU, RAZINA UPRAVLJIVOSTI, POKRETLJIVOST i VISINA OD TLA.

Na potpuno novom modelu Jeep Wrangler, oznaka „Trail Rated” obuhvaća sljedeće značajke:

  • sustav Command-Trac 4×4 s omjerom puzanja 2,72:1 u osnovnoj opremi za modele Sport i Sahara
  • sustav Rock-Trac 4×4 s „4LO” omjerom 4:1 i blokade diferencijala Tru-Lok u osnovnoj opremi na modelima
  • zaštitne ploče i stražnje kuke za vuču
  • vodeći pristupni kut u klasi (Rubicon s 2 vrata) od 36,4 stupnja, prelazni kut od 25,8 stupnjeva, silazni kut od 30,8 stupnjeva i visina od tla veća od 25 cm
  • prolazak kroz plitku vodu do 76 cm
  • kapacitet vuče do 1.500 kg (model s 2 vrata) i 2500 kg (model s 4 vrata).

Moderan, autentičan Wrangler dizajn

Potpuno novi Jeep Wrangler estetski je osnovnim značajkama odmah prepoznatljiv jer ima sve tradicionalne dizajnerske značajke marke Jeep: od okruglih prednjih svjetala do prednje rešetke sa sedam utora, od trapezoidnih koševa blatobrana do vidljivih šarki, od preklopnog vjetrobranskog stakla do sportske šipke, od uklonjivih vrata do otvorenih konfiguracija s tvrdim ili mekim krovom.

Novi dizajn vanjštine modela Wrangler robustan je i snažan, širok sa spuštenom pojasnom linijom i većim staklima za bolju preglednost, posebice na ekstremnim stazama.

Dizajnerski tim tvrtke Jeep malo je modernizirao legendarnu prednju rešetku sa sedam utora i na njoj se sada oba vanjska dijela rešetke presjecaju s prednjim svjetlima, čime je odana počast legendarnom modelu CJ. Gornji dio karakteristične prednje rešetke malo je pomaknut unazad za bolju aerodinamičnost.

Na modelima Sahara i Rubicon dostupna prednja svjetla i LED svjetla za maglu bacaju bijelu svjetlost i tako doprinose upadljivom izgledu modela Wrangler. Dnevna svjetla nalaze se na prednjem dijelu trapezoidnih koševa blatobrana. Straga, na tradicionalnim kvadratnim stražnjim svjetlima, dostupna je LED rasvjeta.

Vjetrobransko je staklo nagnutu pod optimalnim kutom za volju aerodinamičnost, a nove značajke kao što su dizajn s četiri svornjaka na vrhu okvira vjetrobranskog stakla omogućuju brzo i jednostavno preklapanje istog. Nova krovna šipka sada povezuje A-stupove i ostaje na mjestu čak i kada se vjetrobransko staklo preklopi. Tako retrovizor može ostati na mjestu čak i kada je vjetrobranskog staklo preklopljeno. Dvodijelni branici u boji karoserije s crnim donjim umetkom u osnovnoj su opremi na modelu Sahara.

Na novim laganim i iznimno čvrstim aluminijskim vratima dimenzija torx alata utisnuta je izravno na šarku za jednostavno uklanjanje vrata.

Svi modeli Wrangler sada imaju sportske šipke u boji karoserije koje su zavarene na karoseriju i imaju ugrađene rukohvate.

Jeep Wrangler jedinstveno je vozilo zahvaljujući nekoliko kombinacija koje nudi vlasnicima za uživanje u avanturama na otvorenom te razna rješenja za vjetrobransko staklo i krov koja kupcima omogućuju odabir više različitih konfiguracija.

Kao jedino autentično i potpuno otvoreno 4×4 SUV vozilo dostupno na tržištu, potpuno novi Jeep Wrangler nudi različite kombinacije krova za još više slobode na otvorenom.

Potpuno novi i jednostavan za korištenje krov s električnim upravljanjem

Sky One-Touch dodatno naglašava svestranost i avanturistički duh modela Wrangler, a putnicima omogućuje da uvuku cijeli platneni krov jednim pritiskom tipke. Na potpuno novom modelu Wrangler toj značajci pridružuju se dvije dodatne konfiguracije krova: novi mekani krov Ziperless Premium Sunrider i jednostavan za korištenje krov Freedom Top, tvrdi krov na uklanjanje s tri panela. Posebice je poboljšan meki krov Ziperless Premium Sunrider dodavanjem dva dodatna kuka za pridržavanje tkanine. Taj novi dizajn smanjuje buku prolaska vjetra i omogućuje lakši pristup u položajima s djelomično ili potpuno spuštenim krovom. Modularni tvrdi krov Freedom Top ima jednostavnu trodijelnu konstrukciju i poboljšan je uvođenjem laganijih panela Freedom te boljim zaporima koji omogućuju brže uklanjanje i postavljanje krova. Ovisno o verziji, krov Freedom Top dostupan je u boji karoserije ili crnoj boji. I posljednje, ali ne najmanje važno, položaj nosača rezervnog kotača na stražnjem dijelu modela Wrangler također je nov zato što je spušten za otprilike 300 mm kako bi se osigurala bolja vidljivost za vozača i putnike.

Dostupan je i ekskluzivan paket opreme Overland za još elegantniji izgled na modelima Sahara. On donosi jedinstvene 18-inčne aluminijske kotače, rešetku u boji karoserije s ukrasnim dodacima u visokom sjaju i posebnim okvirima prednjih svjetala, pokrov rezervnog kotača u boji karoserije i logotip Overland. Jedinstveni detalji za ukrašavanje vanjštine iz paketa opreme Overland nadopunjeni su kožnom unutrašnjosti i LED svjetlima.

Za potpuno novi model Wrangler dostupne su različite verzije kotača. Verzija Sport dolazi u osnovnoj opremi sa 17″ aluminijskim kotačima u visokom sjaju, dok su opcijski dostupne dodatne dvije verzije aluminijskih kotača od 17″ – modeli izvan Europe u osnovnoj opremi dolaze s potpuno obojanim čeličnim kotačima od 17″. Verzija Sahara dolazi u osnovnoj opremi s aluminijskim kotačima od 18″ i opcijskim kotačima od 18″ jedinstvene završne obrade dostupnih u paketu opreme Overland. Svestrani sportski Rubicon u osnovnoj opremi dolazi s mat aluminijskim kotačima od 17″ s gumama BF Goodrich Mud-Terrain gumama od 32 cola, dok su opcijski dostupni aluminijski kotači od 17″ s posebnim dizajnom i završnom obradom u sjajnoj crnoj boji.  Dostupne konfiguracije mogu se mijenjati sukladno tržišnim potrebama i osobitostima.

Potpuno novi Jeep Wrangler bit će dostupan u 10 različitih boja karoserije: crna, crvena Firecracker, srebrna metalik Billet, bijela Bright, granitno siva Crystal Metallic, Hellayella, plava Ocean, Punk’n Metallic, Mojito i siva Sting Gray.

Nova unutrašnjost udobna je i funkcionalna

Unutrašnjost novog modela Jeep Wrangler kombinacija je autentičnog stila, svestranosti, funkcionalnosti i intuitivnih značajki, dok je putnički prostor još elegantniji i udobniji zahvaljujući upotrebi visokokvalitetnih materijala i ukrasnih detalja.

Naslijeđem inspiriran središnji dio unutrašnjosti čiste je i posebno oblikovane forme koja savršeno nadopunjuje vodoravni dizajn armaturne ploče i sportske završne detalje koji ovise o odabranom modelu. Površina kompaktne ploče s instrumentima meka je na dodir s posebno istaknutim porubom na modelima Wrangler Sahara.

Funkcionalne značajke kao što su kotačići za regulaciju klimatizacije i glasnoće, komanda sustava za pokretanje i zaustavljanje motora Stop Start (ESS) i ulazi za punjenje medijskih uređaja i povezivanje lijepo su oblikovani i jasno raspoznatljivi te na dohvat ruke putnicima sprijeda. Okrugli uvodnici zraka sustava klimatizacije i grijanja s unutarnje i vanjske strane okruženi su platinastim kromiranim okvirima i vozilu daju vrhunski, a opet robustan štih. Vrhunac funkcionalnosti i svestranosti modela Jeep leži u potpuno redizajniranoj središnjoj konzoli u kojoj su smješteni birač brzina, kućište prijenosa i parkirna kočnica. Stražnji vijci na ručici mjenjača, rukohvati i okvir zaslona Infotainment sustava dodatno naglašavaju izvorne načine izrade.

Premijerno na potpuno novom modelu Jeep Wrangler, potisni gumb za pokretanje motora s vodonepropusnom zaštitom nalazi se na dohvat ruke vozaču. Presvlake sjedala od tkanine ili kože imaju posebne poruke, a sjedala sada imaju prilagodljivo povišenje i lumbalni oslonac. Dostupne opcije za veću udobnost uključuju grijana prednja sjedala i grijano kolo upravljača. Vinilom presvučene obloge vrata vozača i suvozača meke su na dodir i imaju lakše naslone za ruku za veću udobnost.

Na sklopu instrumenata nalazi se 3,5-inčni ili 7-inčni TFT LED zaslon za prikaz informacija. 7-inčni LED zaslon, u osnovnoj opremi na modelima Sahara i Rubicon, zaslon je u boji i omogućuje vozaču konfiguriranje informacija na više od 100 različitih načina. Zahvaljujući ugrađenim tipkama za regulaciju zvuka, glasa i brzine vozač ruke nikada ne mora micati s kola upravljača. Na središnjoj konzoli nalazi se 7.0-inčni ili 8,4-inčni dodirni zaslon (oba sa značajkom Android auto Car Play za povezivanje), a ovaj veći je najveći i najnapredniji zaslon sustava Uconnect ikad dostupan na modelu Wrangler. Četvrta generacija sustava Uconnect nudi bolje sučelje za vozača i unaprijeđene performanse sustava zahvaljujući bržem pokretanju i većoj rezoluciji zaslona. Dodirni zaslon od 5,0-inča u osnovnoj je opremi na modelu Wrangler Sport za sva tržišta izvan Europe. Točno ispod dodirnog zaslona nalaze se funkcionalne značajke kao što su kotačići za regulaciju klimatizacije i glasnoće te ulazi za povezivanje medija. Dva USB ulaza sprijeda i dva na raspolaganju putnicima straga nude poveznicu s medijskim centrom. Standardne utičnice za dodatnu opremu od 12 V dostupne su na više mjesta u potpuno novom modelu Wrangler, a dostupna je u utičnica od 230 V AC.

Jeep Wrangler oduvijek se isticao svojom funkcionalnošću i sposobnošću da svojim kupcima omogući uživanje u svim avanturama na najlakši mogući način. Potpuno novi Wrangler nije iznimka i nudi brojna pametna rješenja za odlaganje, čvrste mrežaste džepove za odlaganje koji se protežu duž čitave duljine vrata, držače čaša te brojne pretince za odlaganje telefona. Osvježen je i pretinac za odlaganje ispred suvozača i sada se, baš kao i središnja konzola, može zaključati za sigurno držanje dragocjenosti dok je krov spušten. U pretincu za odlaganje ispod ploče poda iza stražnjih sjedala ima dovoljno prostora za odlaganje sitnijih predmeta daleko od znatiželjnih pogleda. Potpuno novi sustav za organizaciju u prtljažniku, Trail Rail, omogućuje jednostavan pristup sadržaju prtljažnog prostora i pruža dodatne opcije za odlaganje te organizaciju i učvršćivanje tereta. Dostupan je i novi funkcionalni organizator za vijke i svornjake na dnu prtljažnika za odlaganje pojedinih vijaka, dok se komplet alata s uputama nalazi u središnjem naslonu za ruke. Komplet alata i organizator dizajnirani su za pohranu vijaka i svornjaka krovova, vrata i sklopivog vjetrobranskog stakla vozila Wrangler prilikom otvorene vožnje, a jasno pokazuju kako je sve u unutrašnjosti ikonskog modela Jeep osmišljeno za jednostavnu i praktičnu upotrebu.

Jedna od jedinstvenih značajki modela Wrangler jest i unutrašnjost koja je u potpunosti periva, kao i zaštitni gumeni pokrov zaslona Infotainment sustava koji omogućuje bezbrižno čišćenje bez prodora vode.

Pouzdan dizajn šasije s okvirom u samo srcu legendarnih sposobnosti modela Jeep

Zahvaljujući dizajnu šasije s okvirom i opremljen izvanrednim sustavom ovjesa s pet spona Wrangler prednjači pred drugima svojim 4×4 sposobnostima, a ima i poboljšanu voznu dinamiku na asfaltiranim cestama, višu razinu sigurnosti za putnike i udobnije iskustvo pri vožnji. Upotreba laganih, iznimno čvrstih aluminijskih zatvarača – uključujući vrata, šarke vrata, proširene branike, okvir vjetrobranskog stakla i magnezijeva krilna vrata – doprinose smanjenju sveukupne težine vozila i smanjuju potrošnju goriva.

Za zaštitu kritičnih komponenti na stazama, uključujući spremnik goriva, kućište prijenosa i uljno korito automatskog mjenjača Wrangler ima četiri zaštitne ploče i šipke. Modeli Rubicon imaju teške, cjevaste čelične šine za zaštitu od kamenja za potencijalna oštećenja karoserije koja mogu nastati na „off-road” stazama.

Potpuno novi ovjes modela Wrangler posebno je ugođen za optimizaciju upravljivosti na asfaltiranim cestama i udobnu vožnju, bez negativnih posljedica po „off-road” sposobnosti. Wrangler nastavlja s upotrebom provjerene konfiguracije ovjesa s pet spona. Prednji ovjes ima bočni upravljački krak i četiri uzdužna upravljačka kraka, dok stražnji ovjes s pet spona ima dva gornja i dva donja upravljačka kraka od kovanog željeza za uzdužno upravljanje te šipku za centriranje za bočno upravljanje osovinom.

Novi pogonski sklopovi za sve nove modele Jeep Wrangler

Proizvodni program motora za Wrangler poboljšan je uvođenjem dvaju novih motora – 2,2-litreni MultiJet II turbo dizelski motor i 2,0-litreni benzinski motor s turbopunjačem i četiri cilindra u redu. Njima se pridružuje i 3,6-litreni Penstar, poboljšan za novi Wrangler. Sve opcije motora za model Wrangler dolaze u kombinaciji s automatskim mjenjačem s osam brzina, što je potpuna novost za taj model.

Novi 2,2-litreni turbodizelski motor MultiJet II: s drugom generacijom tehnologije MultiJet novi i učinkovit 2,2-litreni dizelski motor ima četiri ventila po cilindru, dvije bregaste osovine s pogonom na remen iznad glave motora (DOHC), sustav ubrizgavanja Common Rail (sa zajedničkom rampom) od 2000 bara, elektromagnetske brizgaljke i turbopunjač promjenjive geometrije (VGT). U kombinaciji s novim automatskim mjenjačem s osam brzina, 2,2-litreni turbodizelski motor ima 200 konjskih snaga pri 3500 o/min i okretni moment od 450 Nm pri 2000 o/min. Motor od 2,2 litre opremljen je i tehnologijom pokretanja i zaustavljanja motora Stop-Start (ESS). Glavne su značajke 2,2-litrenog motora sljedeće:

  • Blok motora izrađen je od aluminijske slitine.
  • Balansni sustav ima sustav Lancaster sa zupčastim pogonom u bloku.
  • Glava motora je od aluminijske slitine, a razvodni mehanizam se sastoji od dvije bregaste osovine iznad glave za konfiguraciju sa 16 ventila.
  • Sustav regulacije ventila sastoji se od valjkastih podizača i hidrauličkih podešivača zazora.
  • Sustav ubrizgavanja goriva druga je generacija tehnologije Multijet, s tlakom ubrizgavanja od 2000 bara i elektromagnetskim mlaznicama koje mogu regulirati brzinu ubrizgavanja.
  • Turbopunjač je promjenjive geometrije i njime upravlja električni pokretač.

Emisijama motora upravlja se putem novog višesmjernog EGR sustava s LP EGR i HP EGR ventilima, oba s hlađenjem. Osim toga, zrak hladi izmjenjivač temperature zraka s ohlađenom vodom koji pomaže pri smanjenju štetnih emisija i poboljšava odaziv motora. Sustav za naknadnu obradu jest SCR sustav ispod ploče poda koji smanjuje emisije NOx do zanemarivih vrijednosti, dok su DOC  DPF povezani s motorom za smanjenje emisija krutih čestica. Oba ta sustava za naknadnu obradu čine vozilo sukladno novim normama RDE Euro 6/D.

Novi 2,0-litreni turbo benzinski motor s četiri cilindra u redu: novi 2,0-litreni turbo benzinski motor ima snagu od 272 ks pri 5250 o/min i okretni moment od 400 Nm pri 3000 o/min, a opremljen je sustavom Stop-Start (ESS). U kombinaciji s novim automatskim mjenjačem s osam brzina, ovaj motor dio je obitelji motora strukture „Global Medium Engine” i ima dvije bregaste osovine iznad glave motora (DOHC), dva neovisna razvodna mehanizma bregaste osovine i sustav za povrat ispušnih plinova s hlađenjem (C-EGR). Ovo je prvi put da se kombinira upotreba turbopunjača Twin Scroll, sustava C-EGR, centralnog direktnog ubrizgavanja i neovisnog tekućeg hlađenja usisa zraka, kućišta zaklopke i turba. Ovakva kombinacija tehnologija donosi iznimne razine performansi, a istodobno smanjuje potrošnju goriva. Novi 2,0-litreni motor bit će dostupan diljem Europe u četvrtom kvartalu 2018.

3,6-litreni motor Pentastar V-6 (samo za Bliski istok i Afriku): ovaj je 3,6-litreni motor već dostupan u proizvodnom programu motora za modele Wrangler, a ima snagu od 284 ks pri 6400 o/min i okretni moment od 347 Nm pri 4100 o/min, a sada u osnovnoj opremi dolazi i sa sustavom Stop-Start (ESS). Posebno je dizajniran za osiguranje širokog raspona okretnog momenta, uz fokus na niski moment – što je osnovno obilježje vozila s ekstremnim „off-road” performansama kao što je Wrangler. Taj 3,6-litreni benzinski motor bit će dostupan samo na određenim tržištima izvan Europe, primjerice na Bliskom istoku.

Novi automatski mjenjač s osam brzina: svi modeli motora vozila Jeep Wrangler dolaze u kombinaciji s novim automatskim mjenjačem s osam brzina koji vozilo omogućuje optimizaciju izlazne snage na stazama te uživanje u glatkoj i snažnoj vožnji pri brzinama za autocestu. Posebno prilagođen zahtjevima potpuno novog modela Wrangler, novi automatski mjenjač jamči „off-road” sposobnosti bez premca.

Novi sustav Uconnect jamči najbolje po pitanje korisnički prilagođene tehnologije.

Ovisno o modelu, potpuno novi Jeep Wrangler može biti opremljen četvrtom generacijom sustava Uconnect, Uconnect 5,0-inčnim, Uconnect 7,0-inčnim ili Uconnect 8,4-inčnim NAV koji sadrže značajke jednostavne za upotrebu, snažnijih su performansi i s procesorom s boljim odazivom i većim mogućnostima, kao i dodirnim zaslonom visoke rezolucije. Sustav vozaču omogućuje i kontrolu brojnih značajki ugrađenih u vozilo, uključujući klima-uređaj i audio sustav, izravno putem zaslona Uconnect, što doprinosi sigurnosti u vožnji. Nova generacija sustava Uconnect nudi i značajke Apple CarPlay i Android Auto (na sustavu Uconnect 7,0 ili 8,4 inča NAV) za povezivanje telefona u načinu rada slobodne ruke, navigaciju i glasovne poruke.

Usluge Jeep Uconnect LIVE dostupne na sustavu Uconnect 8,4-inča NAV

Uconnect 8,4 inča NAV na vozilu Jeep Wrangler nudi i usluge Uconnect LIVE koje kupcima omogućuju prikaz i nadzor hostiranih aplikacija na zaslonu Uconnect jednostavnim povezivanjem pametnog telefona s vozilom. Aplikaciju Uconnect LIVE možete preuzeti u trgovinama App Store ili Google Play i instalirati na svoj pametni telefon.

U osnovnoj opremi na Wranglerovim sustavima 8,4-inčnom Uconnect su i povezana navigacija (TomTom Live)  i značajka Off-road Pages koja prikazuje kutove nagiba i kotrljanja i druge značajke 4×4, uključujući sustave 4×4 i blokade diferencijala, kao i usluge Live s Infotaniment sustavom: internetsku glazbu i radio, društvene mreže, novosti i informacije te navigaciju uz pomoć informacija o stanju u prometu uživo.

S pomoću aplikacije Uconnect LIVE i upotrebom dodirnog zaslona korisnici se povezuju s uslugom Tune In Internet, web-radijom s više od 100.000 postaja iz svih krajeva svijeta, platformom Deezer Internet Music koja sadrži više od 35 milijuna zapisa, uslugom Reuters za praćenje najnovijih vijesti u svijetu te naravno mrežama Facebook, Facebook CheckIn i Twitter za komuniciranje s prijateljima i sljedbenicima.

 Brojni napredni sigurnosni sustavi

Sigurnost vozača i putnika bili su ključni elementi pri razvoju potpuno novog modela Jeep Wrangler koji nudi velik broj značajki za aktivnu i pasivnu sigurnost, uključujući sustav za nadzor mrtvog kuta i sustav otkrivanja drugog vozila pod pravim kutom pri kretanju unatrag, pomoć pri parkiranju sprijeda i straga, kameru za vožnju unatrag s dinamičnim prikazom linija, elektronički sustav za nadzor stabilnosti (ESC) s elektroničkim sustavom protiv prevrtanja ERM te četiri zračna jastuka u osnovnoj opremi.

Jeep Wrangler i Mopar: više od 180 komada ekskluzivne dodatne opreme koji nadopunjuju životne stilove vlasnika potpuno novog modela Jeep Wrangler

Za plasiranje na tržište potpuno novog modela, Mopar – marka grupacije FCA zadužena za postprodajne usluge i proizvode – u prvom je redu potvrđuje svoju snažnu povezanost s markom Jeep u svijetu posebnih prilagodbi. Vlasnici novog modela Jeep Wrangler mogu birati među više od 180 komada originalne dodatne opreme s potpisom Mopar , posebno dizajnirane i proizvedene kako bi se ponudile najopsežnije i najbogatije mogućnosti prilagodbi sukladno životnom stilu raznih kupaca modela Wrangler.

Dvije različite prilagodbe s originalnom dodatnom opremom s potpisom Mopar za model Sahara poboljšavaju njegove „off-road” značajke, a ujedno dodatno naglašavaju urbani stil ikonskog modela Jeep Wrangler

U okviru aktivnosti plasiranja na tržište u regiji EMEA dva će modela Jeep Wrangler Sahara biti izložena u posebnoj zoni Mopar u Spielbergu (Austrija) na mjestu međunarodnog medijskog pogona Wrangler, a oba će modela imati različite prilagodbe, uključujući dodatnu opremu s potpisom Mopar , a posebno su osmišljeni kako bi dodatno naglasili „off-road” sposobnosti i urbani izgled tog ikonskog vozila marke Jeep.

Ekskluzivna „off-road” prilagodba dodatno je naglašena posebnom vanjštinom u plavoj boji Steel Blue Metallic i ima komplet za podizanje od 2″, kotače i gume Off-Road Gear od 17″ te natpis „1941” na poklopcu motora i „Moab” na karoseriji, posebno oblikovane zaštite od prskanja, mrežasti krovni pokrov, dihalicu i posebna „off-road” svjetla na vjetrobranskom staklu. Gradska inačica „Urban” dodatno je naglašena vanjštinom u sivoj boji Granite Crystal i ima srebrne kapice s logotipom Jeep, natpis „1941” na karoseriji, poklopac kotača od 32″ i nekoliko ukrasnih kromiranih detalja na cijevi stepenica, pragovima vrata i vratašcima spremnika goriva, što su sve elementi koji dodatno naglašavaju urbani izgled potpuno novog modela Wrangler. Među prikazanom dodatnom opremom šira javnost moći će se diviti i brojnim poklopcima kotača razvijenim posebno za potpuno novi model Wrangler.

 

Tags: