Peugeot 208 nastavlja nizati prodajne uspjehe. U prosincu prošle godine bio je najprodavaniji automobil u svom segmentu u Europi ispred VW Pola i Ford Fieste, s 20.754 registracija i 10,4% tržišnog udjela u segmentu. 208-ica nije ništa manje uspješna ni u Hrvatskoj. U drugom semestru 2012. godine kumulativno bila je najprodavaniji automobil u svom segmentu, nakon lansiranja u svibnju 2012. 208, HR Auto 2013. godine po mišljenju Hrvatskog novinarskog žirija Zbora automobilskih novinara HND-a, nagrade novinara osvojio je i u Velikoj Britaniji, Irskoj, Italiji, Španjolskoj… Peugeot je u Hrvatskoj uspješno završio 2012. godinu, zauzevši drugu poziciju u poretku automobilskih marki s preko 9 % tržišnog udjela.
povezani članci
III. Auto(r) natječaj za dizajn automobila
Započinje treći natječaj za dizajn automobila. Ovaj puta zadatak je dizajnirati novi tip automobila za države u tranziciji 2020. godine. Jedini je uvjet da se radi o tipu karoserije koji nije trenutno na tržištu. Budite inovativni. Ključ za pobjedu je snaga ideje. Svježa, zabavna i duhovita ideja mora odgovarati životnim potrebama stanovnika regije. Pobjednika će pročitaj više…
C4 Picasso postaje Citroën C4 Spacetourer
Citroën službeno predstavlja jedinstveni potpis svih svojih monovolumena dajući im komercijalni naziv „SpaceTourer” koji će zamijeniti naziv “Picasso”. Ovaj novi jedinstveni naziv „SpaceTourer” otkriva pod istim potpisom ponudu koja se sastoji od tri monovolumena (uključivši SpaceTourer) koji nadopunjuju ponudu limuzina i SUV modela i simboliziraju prostornost, ugodnost i bijeg u nepoznato. Moderna, prijateljska i obiteljska pročitaj više…
Porsche Motorsport i PUMA
Porsche Motorsport i PUMA Globalno aktivna sportska lifestyle kompanija je od 01. siječnja 2019. godine ekskluzivni tehnički partner kompletnog Porsche Motorsport tima za vatrootpornu trkaću odjeću te obuću i putne torbe. Puma logo će s početkom 6. sezone biti vidljiv na obama trkaćim vozilima Formule E kao i na svim trkaćim odjevnim komadima Porscheovih test pročitaj više…