Izdvojeno Vijesti

Prodano rekordnih 6 milijuna Toyota hibrida u svijetu

Toyota Motor Corporation objavila je da je ukupna globalna prodaja hibridnih vozila premašila rekordnih 6 milijuna. Na dan 31. prosinca 2013, točan broj prodanih Toyota hibrida iznosio je 6.072.000 vozila. Najnoviji rekord milijunske prodaje ostvaren je u veoma kratkom broju, Toyota je u samo 9 mjeseci prodala milijun hibrida.

         Ublažavanje negativnog učinka vozila na okoliš, Toyotin je prioritet, stoga je masovna prodaja hibridnih vozila, potaknuta iz Toyotina vjerovanja da je pozitivan utjecaj vozila na okoliš ostvariv jedino ako se čista vozila upotrebljavaju širom svijeta. Od ovoga mjeseca, Toyota prodaje 24 hibridna putnička modela i jedan plug- in hibrid, u oko 80 zemalja i regija širom svijeta. Osim toga, u roku od iduće dvije godine, Toyota će lansirati 15 novih hibridnih vozila u svijetu, tako se primjerice već ovih dana predstavljaju novi “Harrier Hybrid” u Japanu te novi “Highlander Hybrid” u SAD-u.

U kolovozu 1997. u Japanu, Toyota je predstavila “Coaster Hybrid EV”, a u prosincu  “Prius” – prvo hibridno osobno vozilo u masovnoj svjetskoj proizvodnji. Od tada su hibridna vozila osvojila srca milijuna zadovoljnih vlasnika širom svijeta.

U Toyoti je izračunato da su od 1997. do 31. prosinca 2013., Toyota hibridna vozila rezultirala sa oko 41 milijun tona manje CO2 – za koji se vjeruje da je glavni uzrok globalnog zatopljenja – nego što bi se ispustilo iz vozila slične veličine i voznih karakteristika, a s  benzinskim motorom. Toyota također procjenjuje da su hibridna vozila uštedjela oko 15 milijuna kilolitara benzina, u odnosu na količinu koju bi iskoristila vozila slične veličine i voznih karakteristika, a s benzinskim motorom.

Toyota je pozicionirala hibridnu tehnologiju kao temelj održive mobilnosti u dvadeset i prvom stoljeću, jer ova tehnologija i tijekom procesa proizvodnje vodi računa o  pozitivnom utjecaju na okoliš. Nastavlja se sa razvojem različitih tehnologija i različitih kombinacija goriva,  sa ciljem podizanja efikasnosti, smanjenja troškova i proširenja palete vozila koja će biti ekološki prihvatljiva  i popularna među potrošačima.