Za prvu opremu svog potpuno električnog sportskog terenca njemački proizvođač automobila odabrao je Goodyearove gume Eagle F1 Asymmetric 3 SUV. One se zbog svoje tehnički napredne konstrukcije uspješno suočavaju s izazovima veće istrošenosti guma koju donose vozila na električni pogon.

Audi je u San Franciscu službeno predstavio svoj prvi serijski električni automobil, sportski terenac e-tron, a za njegovu prvu opremu odabrao je Goodyearove gume Eagle F1 Asymmetric 3 SUV dimenzije 265/45R21 SUV. Poznate su po odličnoj izdržljivosti pri kočenju i upravljivosti u svim situacijama, a njihova konstrukcija posebno je prilagođena sportskim terencima.

Gume udovoljavaju strogim zahtjevima njemačkoga proizvođača o broju prevoženih kilometara. Naime, u usporedbi s automobilima koje pokreće motor s vanjskim sagorijevanjem električna vozila imaju veće okretaje, što vodi do 25 posto veće istrošenosti guma. Gume Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 SUV učinkovito se nose s tim izazovom, a za to je zaslužna njihova tehnički napredna konstrukcija.

Odličnu kočnu izdržljivost guma osigurava tehnologija Active Braking, koja omogućuje 1,2 metra kraći zaustavni put na suhim i mokrim cestama. Tehnologija konstrukcije guma prilagođena je sportskim terencima, što poboljšava upravljivost vozila kod velike brzine, povećava krutost u zavojima i smanjuje habanje gaznog sloja. Još veću upravljivost omogućuje i tehnologija UHP Cool Cushion Layer, koja ujedno smanjuje i otpor kotrljanja. Gume Eagle F1 Asymmetric 3 SUV imaju i Goodyearovu tehnologiju SoundComfort, koja čak za polovicu (do 4dB) smanjuje buku u vozilu prilikom kotrljanja gume. Zato su gume Eagle F1 Asymmetric 3 SUV idealna oprema za električna vozila jer kod većine njih najveću buku u vozilu uzrokuju upravo gume u kontaktu s cestom.

 

Tags: , ,