Vijesti

Rekordna prodaja Škode u siječnju

Škoda nastavlja svoj trend rasta i u 2016. godini. U siječnju je marka broj isporučenih vozila u cijelom svijetu povećala za 5,2 posto na 91.600 vozila (siječanj 2015.: 87.000). To je bio dosad najbolji siječanj u povijesti kompanije. Širom Europe i u Kini Škoda je značajno povećala svoju prodaju. Na dobar odaziv kupaca naišle su nove generacije modela Škoda. Broj isporučenih vozila Škoda Fabia u cijelom svijetu je porastao za 25,8 posto, a vozila Škoda Superb čak za 62,3 posto. Potražnja za modelom Škoda Yeti porasla je za 29,4 posto.

S dobrim rezultatom u siječnju Škoda je bez prekida nastavila trend iz uspješne 2015. godine. Prošle godine je proizvođač s 1,06 milijuna vozila isporučio više nego ikad prije. „Škoda je dobro krenula u novu godinu. Broj naših isporučenih vozila u cijelom svijetu ostaje na visokom nivou. Raduje nas daljnji pozitivan razvoj novih generacija naših modela“, rekao je Werner Eichhorn, član Uprave Škoda Vorstand za prodaju i marketing i dodao: „Situacija u Rusiji i njoj susjednim zemljama ostaje i dalje napeta.“ Rast Škode oslanja se na cijelu paletu modela: Modeli Škoda Fabia i Škoda Yeti bili su vrlo traženi u siječnju. Posebno je dobro rastao Škoda Superb, uveden u lipnju prošle godine.

U Zapadnoj Europi je Škoda u siječnju isporučila kupcima 32.900 vozila (siječanj 2015.: 29.800). Novi rast je marka zabilježila u Njemačkoj, u svijetu drugom najvećem Škoda tržištu: isporuke su porasle za 4,7 posto na 10.500 vozila (siječanj 2015.: 10.100). Tako je Škoda suvereno učvrstila svoju poziciju kao najjača inozemna marka na njemačkom tržištu. Snažan rast je češki proizvođač doživio u Švicarskoj (1.200 vozila, plus 73,7 posto), Norveškoj (700 vozila, plus 28,2 posto), Portugalu (300 vozila; plus 44,1 posto), Austriji (2.100; plus 31,8 posto), Irskoj (2.300 vozila, plus 26,5 posto), Italiji (1.700 vozila, plus 25,3 posto), Belgiji (1.600 vozila; plus 19,2 posto) i u Finskoj (1.500 vozila; plus 19,0 posto). U teškim tržišnim uvjetima u Rusiji marka je kupcima isporučila 3.600 vozila (siječanj 2015.: 5.100; minus 30,6 posto). U Istočnoj Europi, bez Rusije, Škoda je u siječnju isporučila 2.000 vozila (siječanj 2015.: 2.200; minus 10,5 posto). Nasuprot tome je  Škoda u Rumunjskoj zabilježila rast (600 vozila; plus 28,4 posto) i u Bosni (100 vozila; plus 50,7 posto). Daljnji rast je Škoda zabilježila u srednjoj Europi. Tu je marka rasla za 5,7 posto na 14.200 isporučenih vozila (siječanj 2015.: 13.400). U Slovačkoj je češki proizvođač automobila ostvario povećanje od 22,8 posto na 1.400 vozila (siječanj 2015.: 1.200). Na domaćem češkom tržištu je marka broj svojih isporučenih vozila povećala za 2,1 posto na 6.400 vozila (siječanj 2015.: 6.300). Također su rasle isporuke Škode u Sloveniji (500 vozila; plus 9,4 posto); u Poljskoj je marka ostvarila povećanje od 9,1 posto na 4.800 vozila. U Kini, za marku u cijelom svijetu najjačem prodajnom tržištu, na početku godine se pojačano nastavio trend rasta. Broj kupcima isporučenih vozila je u siječnju povećan za  8,8 posto na 31.300 vozila (siječanj 2015.: 28.800). Značajan rast je Škoda ostvarila u Izraelu (3.200 vozila; plus 34,4 posto).

Isporučena Škoda vozila u siječnju 2016.:

Škoda Octavia 39.200 – 0,8%

Škoda Rapid    16.700 – 11,1%

Škoda Fabia    14.500 + 25,8%

Škoda Superb  9.900   + 62,3%

Škoda Yeti       8.800   + 29,4%

Škoda Citigo*  2.400   + 1,2%

* – prodaja samo u Europi