Povijest Vijesti

Renault Clio slavi 30. rođendan

Trideset godina evolucije dizajna i tehnologije, trideset godina ispunjavanja potreba aktivnih kupaca, trideset godina uživanja u životu. Tko danas može reći da još nije čuo za Clio? Gotovo svatko ima priču, noviju ili stariju, s onim koji već tri desetljeća prati vozače na dugim ili kraćim putovanjima.

Od prvog predstavljanja 1990. Clio je prodan u više od 15 milijuna primjeraka, čime je postao bestseller grupe Renault diljem svijeta. Najčešće je nosio titulu omiljenog automobila Francuza, a na tronu B segmenta u Europi nalazi se od 2013. No, osim uspjeha na tržištu, Clio simbolizira ljubav čovjeka prema pustolovini, unutar Renaulta i izvan njega. 

Tijekom godina, Renault je uspio sačuvati DNK koji je njegov zvjezdani gradski automobil učinio tako uspješnim te danas nudi dosad najpotpuniju, petu generaciju Clija. Još moderniji, još dinamičniji, Clio V preuzeo je odlike četiriju prethodnih generacija koje su ispisale njegovu uspješnu priču. 

▪ Od prvog Clija preuzeo je „sve od velikih”. Kao i prvi Clio, Clio V preuzeo je tehnologije od vozila iz viših segmenata.

▪ Od Clija II preuzeo je iznimno visoke standarde kad je riječ o prostranosti i udobnosti. 

▪ Kao i Clio III, pomaknuo je granice po pitanju dojma kvalitete. 

▪ Od Clija IV naslijedio je snažan dizajn koji je nadahnuo cijelu paletu novijih Renaultovih modela.

Aktualni Clio V nastavlja tradiciju potpuno sigurnih vozila prilagođenih svojem vremenu, što je i dokazao osvajanjem pet zvjezdica na EuroNCAP-ovu testiranju. Danas Clio ide korak dalje i ispisuje novu stranicu svoje povijesti ponudom inovativne tehnologije E-TECH hibrida. Tom tehnologijom naelektrizirat će svakodnevicu i, zahvaljujući glasovitoj svestranosti, prilagoditi se potrebama mobilnosti najšireg kruga kupaca.

Kako bi obilježio ovu veliku obljetnicu, Renaultov digitalni tim pokrenuo je akciju pod nazivom #CLIOGENERATION. Princip je jednostavan: gotovo svatko, ima svoju priču s Clijom. Renault na svojim društvenim mrežama dijeli arhivske fotografije i videozapise, intervjue s osobama koje su sudjelovale u razvoju, i, prije svega, fantastične priče o Cliju koje je podijelila naša zajednica. Komadiće njihova (i Cliova) života pronaći ćete na Instagramu, Facebooku i Twitteru.

U kolovozu je Renault pokrenuo marketinšku kampanju „Novo poglavlje velike priče” koja će se na Hrvatskom tržištu pojaviti krajem rujna. U toj kampanji, Clio nadilazi i spaja generacije, pričajući priču o majci i njenom sinu koji se razvijaju zajedno s Clijom, od prve generacije do najnovijeg Clija E-TECH.