U Francuskoj postoji izreka koja kaže da će se nakon dvije dobre stvari dogoditi i treća. Nakon vozila Clio R.S. i Twingo R.S., Renault je u prodaju pustio Mégane R.S. kako bi obilježio uspješno partnerstvo s Red Bull Racing-om na trkaćoj stazi. Nova ograničena serija Mégane R.S. Red Bull Racing RB7 cilja ‘pole position’ u više od 24 zemlje od ovoga ljeta.
Izgled i oprema s izraženijim sportskim karakteristikama: trake na krovu kariranog uzorka, Cup šasija, diferencijal s ograničenim proklizavanjem, R.S. Monitor, emisija CO2 i potrošnja goriva motora 2.0 16V 265 su smanjene zahvaljujući uvođenju sustava Stop & Start, nova ograničena serija moći će se u Hrvatskoj naručiti početkom rujna. «Slijedeći istu dinamiku kao Formula 1 koja ima za cilj smanjiti štetni učinak na okoliš, željeli smo pomiriti užitak u vožnji i sportske performanse vozila Mégane R.S. s boljom zaštitom okoliša. Uvođenje sustava Stop and Start na našu ograničenu seriju Mégane R.S. Red Bull Racing RB7 zorna je ilustracija ove obveze!», kaže Irénée Berry – Product Manager Mégane Renault Sport.
Stvorena na temelju vozila Mégane R.S. Collection 2012, ograničena serija Red Bull Racing RB7 obiluje sportskom tehnologijom i opremom koja zadovoljava najzahtjevnije vozače: Cup šasija, diferencijal s ograničenim proklizavanjem, crvena kočiona kliješta. U seriji je također i R.S. Monitor, sustav koji je pronašao nadahnuće u telemetrijskim sustavima iz motosporta. Ovaj sustav omogućuje i najzagriženijim vozačima određivanje parametara sustava za pomoć u vožnji pri čemu raspolažu i s prikazom podataka na armaturnoj ploči (automatsko mjerenje ubrzanja od 0 do 100 km/h, podešavanje osjetljivosti papučice gasa…). Kad je o izgledu riječ, boja « Crna Etoilé » naglašena je s nekoliko tonova žute Sirius na prednjem spojleru, vanjskim ogledalima i stražnjem difuzoru. Na krovu se nalazi crna traka s kariranog uzorka dok službeni logo tima «Red Bull Racing formula one official team» ukrašava bočne strane kako bi naglasio definitivnu povezanost vozila Mégane R.S sa svijetom automobilskog sporta i Formule 1. U unutrašnjosti, sportska sjedala Recaro, specifična ručica mjenjača i numerirana pločica naglašavaju sportski i ekskluzivni karakter vozila Mégane R.S Red Bull Racing RB7.
Najveća novost Odjela Renault Sport je uvođenje sustava Stop & Start na motor 2.0 16V 265. Zahvaljujući ovom učinkovitom sustavu potrošnja goriva i emisija CO2 smanjene su na samo 7.5 l/100 km (smanjenje od 0.7 l/100 km) i 174 g/100 km (smanjenje od 16 g). Želite «razumnu» vožnju? Odabirom načina vožnje «Normal», aktivira se sustav Stop and Start dok motor razvija snagu od 250 KS i zakretni moment od 340 Nm. Uključuju se i sustav za pomoć pri naglom kočenju te dinamička kontrola vožnje (ESC) kako bi vam pružili intenzivni užitak u svakodnevnoj vožnji. Zaželjeli ste se zabavne vožnje? Uključite način rada «Sport»… Isključuje se sustav Stop and Start te sustav za pomoć pri naglom kočenju. Zakretni moment raste na 360 Nm, motor razvija dodatnih 15 konja, a ESP prelazi u sportski način rada… Ova konfiguracija omogućuje vam da na najbolji način iskoristite performanse motora i šasije, a užitak je pojačan uzbudljivim zvukom ispuha. Mégane R.S. Red Bull Racing RB7 upotpunjava obitelj vozila ograničene serije slaveći partnerstvo s F1 timom Red Bull Racing s motorom tvrtke Renault, koji je pobijedio na Svjetskom prvenstvu u Formuli 1 godine 2010. i 2011. i koji zauzima vodeće mjesto u ovogodišnjoj sezoni 2012.
Saga o vozilu Mégane R.S.:
Po prvi put predstavljen 2004., Mégane R.S. predstavlja umijeće djelatnika Odjela Renault Sport. Danas se ističe kao najprodavaniji coupé segmenta C visokih performansi, s više od 15.000 vozila prodanih od lansiranja modela Mégane III R.S u 2010. Privukao je odane obožavatelje u čitavom svijetu, od Europe i Južne Amerike do Japana, Australije i Južne Afrike. Popis ultra sportskih ograničenih serija Odjela Renault Sport datira još iz 2005.:
2005.: prva ograničena serija Mégane R.S. Trophy na koju je uvedena sportska šasija namijenjena najvjernijim obožavateljima
2006.: Mégane R.S. F1 Team R26 lansiran je kako bi se proslavio naslov svjetskog prvaka u Formuli 1 u 2005.
2007.: slavni i radikalni Mégane R.S. R26 R postavio je novi rekord postavši najbrže vozilo s dva pogonska kotača i pogonom na prednje kotače na legendarnoj stazi Nordschleife na Nürburgringu.
2011.: Mégane R.S. Monaco GP
2011.: Mégane R.S. Trophy postavio je novi rekord na stazi Nürburgring s krugom od 8 minuta i 8 sekundi.