Odjel za dizajn grupe Renault nastavlja strategiju širenja na međunarodno tržište otvaranjem centra za dizajn u Šangaju, ujedno šestog njihovog centra te vrste u svijetu.
Timu dizajnera Renaultova centra u Šangaju kao nadahnuće će poslužiti upravo taj grad koji je vodeći u razvoju tehnologija za povezana, inovativna i električna rješenja mobilnosti.
Nova lokacija za stvaranje i istraživanje najnovijih trendova pridonijet će strategiji širenja grupe Renault u Kini.
Odjel za dizajn grupe Renault koji je već prisutan u Francuskoj, Rumunjskoj, Južnoj Koreji, Brazilu i Indiji, nastavlja strategiju širenja na međunarodno tržište otvaranjem novog centra za dizajn u Šangaju. Novi modeli grupe Renault ondje će se oblikovati u skladu s očekivanjima kineskih kupaca.
„Naš novi studio za dizajn u Šangaju u potpunosti podupire Renaultovu strategiju privlačenja novih kupaca u Kini. Cilj nam je u narednim mjesecima zaposliti dvadesetak lokalnih dizajnera koji će nam pomoći da predvidimo očekivanja kineskih kupaca. Novi centar za dizajn u Šangaju igrat će važnu ulogu u oblikovanju novih proizvoda za lokalno tržište te će također pridonijeti razvoju projekata grupe Renault na svjetskoj razini.“Laurens van den Acker, viši potpredsjednik, Odjel za dizajn.
Renaultov centar za dizajn u Šangaju obuhvatit će sva područja automobilskog dizajna, uključujući područja vanjskog i unutrašnjeg dizajna, boja i materijala te dizajna korisničkih iskustva (UX) i korisničkih sučelja (UI).
Smješteni u centru Šangaja i nadahnuti njegovim kreativnim strujama, dizajneri će istraživati najnovije trendove te pritom nastojati ispuniti očekivanja kineskih kupaca u pogledu dizajna i tehnoloških inovacija.
Dizajnerski tim šangajskog centra, kao i timovi drugih Renaultovih centara za dizajn, moći će sudjelovati u internim dizajnerskim natjecanjima koja se organiziraju za sve projekte grupe Renault. Multikulturni i kreativni pristup zaposlenika odjela za dizajn, pripadnika 32 nacionalnosti, bitno će pridonijeti istraživanjima za buduće projekte.
Novi centar za dizajn u Šangaju poduprijet će strategiju širenja grupe Renault na kinesko tržište. Kao najveće svjetsko tržište automobila od 2009. i Renaultovo četvrto po redu najveće tržište u 2018., Kina je jedan od ključnih stupova strateškog plana „Drive the Future“.