Autocar je Laurensa van den Ackera proglasio Dizajnerom godine na svečanosti održanoj u Silverstoneu. Nagrada je priznanje van den Ackeru, Renaultovu višem potpredsjedniku za korporativni dizajn, za transformaciju čitave palete Renaultovih modela od pridruživanja francuskom proizvođaču 2009. i pohvala njegovu načinu vođenja.
Matt Burt, urednik časopisa Autocar, rekao je: „Laurens van den Acker istodobno je vođa s vizijom koji će nadahnuti sve oko sebe i fantastičan dizajner automobila. Pod njegovim vodstvom Renaultov dizajn doživio je transformaciju. Svaki je automobil u ponudi prepoznatljiv već na prvi pogled, bilo da je riječ o ljepuškastom licu Clija, bilo o prekrasnim novim modelima Mégane i Scénic čija prodaja u Europi počinje kasnije ove godine. Mi u časopisu Autocar cijenimo njegov jasan dizajnerski smjer, način vodstva koji omogućuje drugima da se istaknu i činjenicu da njegov tim zajedničkim snagama stvara automobile privlačne baš svima.”
Komentirajući nagradu, Laurens van den Acker, viši potpredsjednik za korporativni dizajn, rekao je: „Velika mi je čast primiti ovu prestižnu nagradu časopisa Autocar. Želim je posvetiti svojem timu dizajnera koji me uvijek iznova oduševi svojom kreativnošću i strašću. Kreiranje prekrasnih, inovativnih automobila pokreće nas svakoga dana i ovo će nas veliko priznanje u budućnosti motivirati još i više.
Pod njegovim vodstvom 2010. osmišljena je Renaultova strategija dizajna Life Flower, u sklopu koje je nastao niz konceptnih automobila koji su nadahnuli paletu serijskih Renaulta. Strategiju Life Flower čine pojedinačne „latice” koje odgovaraju fazama života pojedinca: zaljubljivanje, odlazak na putovanje, osnivanje obitelji, rad, igra i sazrijevanje. Ta strategija dizajna usklađena je s definicijom novog dizajnerskog pravca nadahnutog trima riječima koje odražavaju viziju marke: jednostavno, senzualno i toplo.
Prošle su godine uspješno lansirani novi Espace, Talisman i Kadjar, a Renault je osnažio svoj položaj na rastućim tržištima Indije i Brazila predstavljanjem Kwida i Dustera Oroch. Ove je godine Renault osvojio nekoliko nagrada na Međunarodnom festivalu automobila (Talisman je proglašen najljepšim automobilom godine, a Laurens van den Acker osvojio je nagradu za dizajn), a neovisna europska organizacija Women and Vehicles dodijelila je nagradu za Ženu godine Renaultovoj šefici dizajna za vozila C-segmenta Agneti Dahlren.
Renault Design međunarodni je tim stručnjaka sa studijima u Francuskoj, Rumunjskoj, Brazilu, Južnoj Koreji i Indiji. Ti timovi dizajniraju automobile svih marki Grupe Renault, Renault, Dacia, Renault-Samsung Motors i Alpine, koja će uskoro ponovno krenuti u osvajanje tržišta. Laurens van den Acker voditelj je odjela Renault Design na globalnoj razini i nadgleda sve dizajnerske centre i njihovih 500 zaposlenika.
Latica strategije Life Flower | Konceptni automobil | Premijera | Izvedeni serijski automobil(i) |
Love | DeZir | Pariški salon automobila 2010. | Clio (2012.) |
Explore | Captur | Ženevski salon automobila 2011. | Captur (2012.), Kadjar (2015.) |
Family | R-Space | Ženevski salon automobila 2011. | Posve novi Scénic (2016.) |
Work | Frendzy | Frankfurtski salon automobila 2011. | |
Play | Twin’Run; Twin’Z | Velika nagrada Monaka 2013.; Međunarodni salon automobila u Milanu 2013. | Posve novi Twingo (2014.) |
Wisdom | Initiale Paris | Frankfurtski salon automobila 2013. | New Espace (2015) |
O Laurensu van den Ackeru:
Laurens van den Acker, rođen 5. rujna 1965., diplomirao je industrijski dizajn na Tehnološkom sveučilištu u Delftu u Nizozemskoj. Karijeru je započeo 1990. kao dizajner za Design System URL u talijanskom Torinu. Audiju se pridružio 1993. kao dizajner vanjskog izgleda automobila u Ingolstadtu (Njemačka). Viši dizajner u SHR Perceptual Management u Newbury Parku (SAD) postao je 1996. Godine 1998. postao je šef dizajna skupine za brendiranje u Ford Motor Company u Irvineu (Kalifornija). Šefom dizajna platforme Ford Escape u dizajnerskom centru u Dearbonu (SAD) postaje 2003., a 2005. je imenovan šefom dizajna odjela za strateški dizajn. Godine 2006. postao je šef odjela za dizajn u Mazda Motor Corporation u japanskoj Hiroshimi. Grupi Renault pridružio se u svibnju 2009., a višim potpredsjednikom za korporativni dizajn postao je 1. rujna 2009. Član je Renaultova upravnog odbora.