povezani članci
„Razgovor s Fiatom“ novi format komunikacije
Fiat je osmislio novu „više osobnu“ komunikacijsku strategiju koja teži održavanju kontakta s Fiatovim klijentima na jednostavan, učinkovit i trenutan način. Jedna od alatki korištenih u ovoj strategiji je „Razgovor s Fiatom“, niz videozapisa u kojima će Luca Napolitano, direktor brendova Fiat i Abarth za EMEA regiju, izravno odgovarati na pitanja potencijalnih kupaca koji su pročitaj više…
Nissan LEAF najprodavaniji
Novi Nissan LEAF nastavlja osvajati europske kupce i postao je najprodavanije električno vozilo u Europi u prvoj polovini godine. U razdoblju od siječnja do lipnja u Europi je registrirano više od 18.000 primjeraka novog Nissana LEAF. Europski kupci naručili su više od 37.000 primjeraka novog Leafa od početka prodaje u listopadu 2017. Novi Nissan LEAF pročitaj više…
Tarik Filipović i novi Tiguan
Nova generacija kompaktnog SUV-a iz Wolfsburga premijerno je predstavljena na salonu automobila u Frankfurtu, a uživo su je mogli vidjeti i svi posjetitelji Zagreb Auto Showa. Sada je konačno stigla u salone. Među prvima novog Tiguana isprobao je Tarik Filipović, koji je već 4 godine ponosni vlasnik prošle generacije Tiguana, a ove jeseni dolazi mu pročitaj više…