povezani članci
Renault – prodajni rezultati za 2020.
„Cilj Grupe Renault jest napraviti potpuni zaokret u poslovanju. Sada se fokusiramo na profitabilnost radije nego na prodajne količine, s većom maržom po prodanoj jedinici vozila na svakom od naših tržišta. Prvi rezultati su već vidljivi u drugoj polovici 2020. poglavito u Europi gdje je marka Renault napredovala na najprofitabilnijim prodajnim kanalima i ojačala vodeći položaj pročitaj više…
Trostruki uspjeh za Toyotu Prius
Toyota Prius je nadmašila sve konkurente u istraživanju Auto Expressa Driver Power za 2019. godinu i odnijela zlatnu nagradu kao Novi automobil godine. Ova nagrada je tim značajnija što se temelji na mišljenjima i stvarnim iskustvima tisuća vozača u UK. Prius – svjetski začetnik i najprodavaniji samopunjivi hibridni automobil – zabilježio je uvjerljiv učinak prema Driver Poweru, pročitaj više…
Cactus – auto godine u izboru TV Automagazina
Novinari televizijske emisije TV Automagazin, proglasili su Citroën C4 Cactus za „Auto Godine 2015“. Novim vizijama koje nudi, odvažnošću dizajna, tehničkim rješenjima, ponudom prostora, izgledom unutrašnjosti kao i povoljnom cijenom te niskim troškovima održavanja istaknuo se i osvojio titulu Auto godine 2015. Nagradu je primila Gordana Brlek, generalna direktorica Citroën, DS i Peugeot, na svečanosti pročitaj više…