Vijesti

SEAT – najbolji svibanj ikad

Marka SEAT postavila je novi prodajni rekord za svibanj. Isporuke marke diljem svijeta protekli su mjesec porasle za 15,5% i ukupno iznose 49.200 vozila (2017. godine: 42.600). Ova vrijednost premašuje prethodni rekord postavljen u 2000. godini (48.400 vozila).

Tijekom prvih je pet mjeseci 2018. godine marka SEAT ostvarila rekordan volumen prodaje te premašila najveću prodajnu vrijednost u svojoj povijesti, koju je također ostvarila 2000. godine (229.600 vozila). U ovomu je razdoblju proizvođač automobila diljem svijeta isporučio 238.500 vozila, što predstavlja rast od 18,5% u usporedbi s razdobljem od siječnja do svibnja 2017. godine (201.300).

Potpredsjednik marke SEAT nadležan za prodaju i marketing Wayne Griffiths rekao je sljedeće: „Naši prodajni uspjesi u svibnju omogućuju nam zadržavanje položaja jedne od najbrže rastućih europskih marki. Naši su rezultati porasli za najmanje 14% na glavnim europskim tržištima, a u pogledu Italije za više od 20%. Svoj rast nastavljamo brže no što smo očekivali, a to nam je posebice omogućio uspjeh nove Arone, koja je stala uz bok prodajnom uspjehu modela Ibiza, Leon i Ateca. Drugi dio godine bit će izazovan zbog novog homologacijskog standarda WLTP-a, ali radimo sve što je u našoj moći kako bismo zadržali našu stopu rasta prodaje i do kraja ove godine. ”

Snažan rastući trend marke SEAT u 2018. godini potaknut je rastom na najvažnijim tržištima na kojima je marka prisutna, a njih predvodi Španjolska, zemlja u kojoj je tvrtka od siječnja do svibnja prodala 50.400 vozila (+14,3%). Marka SEAT predvodnik je u pogledu registracije vozila u usporedbi s ostatkom svojih konkurenata, a Leon i Ibiza dva su najprodavanija modela na tržištu. Prodaja u Njemačkoj rasla je još i više, za 19,3%, i iznosi 46.100 vozila, dok je prodaja u Ujedinjenoj Kraljevini također porasla za više od 19% i ukupno iznosi 29.400 isporučenih vozila (+19,5%). Prodaja marke SEAT također je snažno rasla u Francuskoj (12.500; +14,8%) i Italiji (10.700; +22,5%). Alžir je tržište na kojemu su isporuke vozila marke SEAT najviše rasle, a ovaj rast potaknut je novom generacijom lokalno proizvedenih modela Ibiza (10.700 vozila). Prodaja marke također se kreće u pozitivnom smjeru u zemljama kao što su Austrija (9.800; +25,7%), Belgija (5.000; +36,5%), Portugal (4.500; +27,6%) i Nizozemska (4.200; +29,8%).

SEAT globalnoj mreži trgovaca otkriva svoju buduću strategiju

Marka SEAT je od 12. do 14. lipnja okupila 2.400 uvoznika i investitora iz svoje globalne distribucijske mreže u Berlinu. Okupljanje ć+je služilo kao poprište za marku SEAT u svrhu predstavljanja svoje strategije i budućih planova za svoju globalnu mrežu trgovaca, akcijski plan na koji ove godine utječe lansiranje modela Tarraco, novog SUV-a za do 7 putnika, i CUPRA Ateca u posljednjem tromjesečju 2018. godine.