Proizvođač automobila Škoda već je po osmi put glavni sponzor utrke Tour de France. Kad najpoznatija biciklistička utrka na svijetu 2. srpnja započne s tradicionalnim prologom, češka marka ponovno će bit sveprisutna. Škodina flota, koja se sastoji od 300 vozila, pratit će Tour i osigurat će mobilnost organizatorima i timovima. Podrazumijeva se da je službeno vozilo Toura također Škoda. Osim toga je tvornica partner bijele majice kojom se odlikuje najbolji mladi profesionalac (do 25 godina).
Škoda organizatorima stavlja na raspolaganje čak 300 vozila. Od Fabije do Superba, zastupljena su sva vozila iz trenutne ponude ovog proizvođača. Direktor Toura Christian Prudhomme odlučio se za upadljivi crveni Superb. Isto vozilo moći će se također vidjeti u tzv. Departure Villageu prije početka svake etape. Flota bijelih Superb Combija prevozit će VIP goste i međunarodne predstavnike medija. Podrazumijeva se, da će se Škoda aktivno prezentirati i u reklamnoj karavani. «Caravane publicitaire», koje je uvedena već u 30-tim godinama, vozi se jedan do dva sata ispred natjecatelja i uživa status posebne atrakcije Toura. Mnogi gledatelji dolaze na dionicu ranije samo zbog karavane kako bi uživali u raznolikom zabavnom programu.
Tour de France spada među najomiljenija sportska događanja u svijetu. U cijelom svijetu samo svjetsko prvenstvo u nogometu i Olimpijske igre privlače više gledatelja. Oko 15 milijuna gledatelja uz dionice i 2 milijarde gledatelja ispred TV ekrana prate ovaj biciklistički spektakl. Početak prve etape predviđen je za 2. srpnja u zapadno-francuskoj regiji Vendee na atlantskoj obali. Nakon tri iscrpljujuća tjedna utrka završava 24. srpnja na Champs-Elysees u Parizu.
Pored hokeja na ledu biciklizam je najvažniji stup Škodine sponzorske strategije. Osim Tour de Francea ova marka također podržava Giro d’ Italia te svjetsko ulično prvenstvo u biciklizmu.