Marka Škoda je u prvih sedam mjeseci ove godine u cijelom svijetu isporučila 523.200 vozila. U usporedbi s prethodnom godinom češki proizvođač automobila uspio je povećati prodaju za 19,7% i tako po prvi put u jednoj godini već u srpnju zabilježiti isporuku od preko 500.000 vozila. Istovremeno je Škoda sa 68.500 prodanih jedinica postavila novi rekord za mjesec srpanj.
Na češkom domaćem tržištu Škoda je s rastom od 9,6% zabilježila bolji rezultat u odnosu na ukupno tržište. Ukupno je ondje kupcima isporučeno 4.400 vozila. Značajan plus zabilježila je ova marka u srpnju i u drugim zemljama središnje i istočne Europe: u Ukrajini je prodaja povećana za 54,8%. Slovenija je povećala prodaju za 9,3%, Poljska za 3,7%, a Hrvatska za4,0 %. U Zapadnoj Europi prodajni rezultati su također bili vrlo pozitivni. S povećanjem od 24,0% češki proizvođač automobila ostvario je prodajni volumen od 27.200 jedinica. Pritom su veće stope rasta zabilježene u Nizozemskoj s plusom od 53,2% te u Austriji s povećanjem od 36,8%. I na njemačkom tržištu Škoda je kao najomiljenija uvozna marka uspjela dodatno povećati svoj tržišni udio. U Belgiji je prodaja povećana za 23,8%, u Francuskoj za 22,6%, a u Švicarskoj za 13,2%. Velikom brzinom rastu tržišta Kine, Indije i Rusije. U Kini su isporuke Škode u srpnju narasle za 15,4% na 17.800 jedinica. U Rusiji je Škoda ostvarila treći najbolji mjesečni rezultat sa 6.100 isporuka i povećanje od 22,7%. U Indiji je s 2.300 prodanih vozila zabilježeno povećanje od 70,1% u odnosu na prošlogodišnji nivo. Pritom se oko dvije trećine indijskih kupaca odlučilo za Fabiju. I na ostalim tržištima izvan Europe Škoda može biti zadovoljna rezultatima. U Australiji je ova marka ostvarila drugi najbolji mjesečni rezultat prodaje: Octavia (29.400 vozila, +22,7%), Fabia (21.000 vozila, +18,8%), Superb (8.800 vozila, +15,1%), Yeti (5.300 vozila, +32,5%), Roomster (2.900 vozila, +19,2%.