Škoda je u 2016. godini ostvarila novi prodajni rekord: isporuke vozila marke diljem svijeta lani su porasle za 6,8 % na 1.127,700 vozila (2015.: 1.055.500). U prosincu je Škoda s 91.500 isporuka ostvarila porast od 5,7 % (prosinac 2015.: 86.600). To je do sada najbolji prosinac u povijesti tvrtke. Marka Škoda će i u 2017. godini punom snagom raditi na svojoj modelskoj ofenzivi. S novim modelom Škoda Kodiaq i potpuno prerađenim modelom Škoda Octavia na tržište će se već u prvom tromjesečju lansirati dva nova modela. Dodatni novi proizvodi uslijedit će tijekom godine.

„Rekordni rezultat za 2016. godinu dokazuje jedno: lani smo s našom mladom i suvremenom modelskom paletom dodatno mogli povećati atraktivnost naše marke“, rekao je predsjednik uprave marke Škoda Bernhard Maier. „Sve nam češće polazi za rukom oduševiti nove skupine kupaca emocionalnim dizajnom, najsuvremenijom automobilskom tehnologijom i brojnim praktičnim prednostima vozila marke Škoda. S ukupno jedanaest modelskih noviteta u 2017. godini nastavit ćemo s tim trendom. U prvoj polovici godine očekujemo pozitivne impulse za marku ponajprije od lansiranja prerađene Škoda Octavije i novog SUV modela Škoda Kodiaq“, dodao je Maier.

Svjetska premijera novog, velikog SUV modela Škoda Kodiaq u Berlinu i njegov naknadni debi na pariškom salonu automobila bili su značajni trenutci za marku Škoda u 2016. godini. „Kodiaq sada označava prvi korak u našoj obuhvatno koncipiranoj SUV ofenzivi s novim potencijalom za rast marke“, rekao je predsjednik prodaje marke Škoda Werner Eichhorn i dodao: „Također nas raduje što je u suradnji s nama do kraja 2016. godine više od 75% naših gotovo 3.200 Škoda trgovaca diljem svijeta svoje lokacije preinačilo u skladu s novim korporativnim dizajnom.“

U Zapadnoj Europi Škoda bilježi rast u 2016. godini od 5,7% na 455.200 isporuka (2015.: 430.900). Marka je kupcima u ovoj prodajnoj regiji isporučila 32600 vozila (prosinac 2015.: 31.100). U Njemačkoj, drugom najvažnijem svjetskom tržištu za marku, ovaj automobilski proizvođač uspio je u 2016. godini povećati isporuke za 4,10% na 165.200 automobila (2015.: 158.700 vozila) i na taj način dodatno učvršćuje svoj položaj najsnažnije inozemne marke. Marka bilježi dvoznamenkasti porast u Italiji (20.500 vozila; +24 %), Irskoj (9.500 vozila; +20,5%), Francuskoj (24.200 vozila; +12,7%) i Finskoj (11.100 vozila; +10,5%).

U Istočnoj Europi marka Škoda dodatno povećava svoju prodaju u 2016. godini za 7,2% na 35.100 vozila (2015.: 32.700). U prosincu je isporuka marke u Istočnoj Europi porasla za 3,3% na 2.800 vozila (prosinac 2015.: 2.700 vozila).

U Rusiji je tijekom cjelokupne godine isporučeno 55.400 Škoda vozila (2015.: 55.000; +0,7%). U cijeloj 2016. godini Škoda bilježi dvoznamenkasti rast u Ukrajini (3.600 vozila; +57,2%), Bosni i Hercegovini (1.400 vozila; +23,2%), Rumunjskoj (10.300 vozila; +14,4%) te na Baltiku (6.500 vozila; +10,6%).

Znatan rast marka Škoda u 2016. godini također bilježi u Srednjoj Europi: prodaja marke raste za 6,8.% na 183.800 isporučenih vozila (2015.: 172.100). Prodaja marke Škoda na domaćem, češkom tržištu porasla je za 3,5% na 88.000 vozila (2015.: 85.000). Dvoznamenkasti porast prodaje marka je ostvarila u Hrvatskoj (3.500 vozila; +12,7%), Poljskoj (56.200 vozila; +12,3%) i Sloveniji (6.300 vozila; +10,8%).

Snažan nastup marke Škoda ostvaren je u 2016. godini i u Kini: isporuke na najvećemu prodajnom tržištu na svijetu bilježe snažan porast od 12,6% s 317.100 vozila (2015.: 281.700). Marka je u prosincu kupcima isporučila 29.900 vozila (prosinac 2015.: 28.900 vozila).

Pozitivan razvoj marke Škoda također je zabilježen u Turskoj (28.900 vozila; +30,0%) i Izraelu (20.400 vozila; +14,9%).

Isporuke vozila kupcima marke Škoda u 2016. godini (u jedinicama, zaokruženo, prema modelima; +/- u postocima u usporedbi s prethodnom godinom):

Škoda Octavia (436.300; +0,9%)

Škoda Rapid (212.800; +9,5%)

Škoda Fabia (202.800; +5,4%)

Škoda Superb (139.100; +73,4%)

Škoda Yeti (95.600; -4,0%)

Škoda Citigo (prodaja samo u Europi: 40.700; +1,4%)

Isporuke vozila kupcima marke Škoda u prosincu 2016. godine (u jedinicama, zaokruženo, prema modelima; +/- u postocima u usporedbi s prethodnim mjesecom):

Škoda Octavia (36.600; +3,1%)

Škoda Rapid (18.200; +20,7%)

Škoda Fabia (14.600; -1,9%)

Škoda Superb (12.400; +32,6%)

Škoda Yeti (6.200; -27,3%)

Škoda Citigo (prodaja samo u Europi: 3.300; +6,9%)

 

Tags: ,