Modelna godina 2011. za Hyundai i10 donosi promjene u dizajnu, novi prednji kraj u skladu s modelima ix35 i ix20, novi odbojnici i nova svjetla, a promjene u dizajnu napravljene su i u interijeru. Novo je osvjetljenje instrumenata u plavoj boji, nove su obloge sjedala, nova je ploča s instrumentima. Redizajnirani i10 dostupan je i s nekoliko novih boja karoserije.
Na Hrvatskom tržištu najtraženiji motor u i10 je benzinski četverocilindraš obujma 1,1 litre koji je također poboljšan. Uz EURO 5 norme, sada razvija 69 KS pri 5.500 o/min, uz 98 Nm pri 2.800 o/min, uz prosječnu potrošnju od 4,7 l/100 km i sa samo 111 g CO2/km. Bolje su i performanse, maksimalna brzina 156 km/h i ubrzanje od 0-100 km/h za 12,9 s. Hyundai i10 i dalje je model s najvećim međuosovinskim razmakom u klasi, te s 5 homologiranih mjesta za sjedenje, što nije slučaj kod nekih vozila u A segmentu. Hyundai i10 sa opremom iSmile dostupan je za 65.422 kn i sa 5 godina trostrukog jamstva. Hyundai i10 pobjednik je usporednog testa magazina Autobild (Germany) i Autoexpress (UK).