Volkswagen oprema novi Golf svojom najmodernijom generacijom motora – 1,5 TSI Evo motorom (110 kW / 150 KS). Ovaj 4-cilindarski benzinski motor raspolaže common rail izravnim ubrizgavanjem, turbopunjačem na ispušne plinove i varijabilnim isključivanjem cilindara (ACT). Od sada je moguće naručiti novi Golf 1,5 TSI, koji je dostupan od linije opreme „Comfortline“. Osnovna cijena modela Golf s motorom 1.5 TSI iznosi 182.000 kuna, dok je Golf Variant 1,5 TSI dostupan već od 189.000 kuna.

Maksimalni potencijal snage od 250 Nm 1,5 TSI motor razvija već od 1.500 okretaja. Potrošnja u Novom europskom ciklusu vožnje (NEFZ) za verziju s ručnim mjenjačem iznosi 5,0 l/100 km (114 g/km CO2). U kombinaciji s opcijskim 7-stupanjskim DSG mjenjačem ovaj model ostvaruje prosječnu potrošnju od 4,9 l/100 km i emisiju CO2 od 112 g/km.

Novi 1,5 TSI Evo motor predstavlja vrhunski agregat u najmodernijoj izvedbi. Njegov common rail sustav ubrizgava gorivo s čak 350 bara u prostore za sagorijevanje – pritom se količina i trajanje ubrizgavanja mogu elektronički regulirati. Kontrolom postupka izgaranja moguće je pozitivno utjecati na ispušne plinove, potrošnju, ali i na akustične karakteristike rada motora: motor radi mirnije, troši manje benzina te ispušta manje štetnih tvari.

Tijekom vožnje u području broja okretaja između 1.400 i 4.000 o/min i pri brzini do 130 km/h, aktivni menadžment cilindara (ACT) potpuno neprimjetno isključuje dva od četiri cilindra ovisno o opterećenju. Na ovaj se način također značajno smanjuju potrošnja goriva i emisije.

Kako bi se povećao stupanj učinkovitosti novog kompaktnog turbomotora, u 1,5 TSI Evo motoru koriste se neizravno hlađenje zraka punjenja, hlađenje staza između cilindara i koncept hlađenja poprečnom strujom u glavi cilindara. Komponente osjetljive na temperaturu kao što je leptirasta zaklopka smještene su iza sustava hlađenja zraka punjenja, na optimalnoj poziciji u pogledu temperature. TSI k tomu raspolaže posebno inovativnim upravljanjem toplinom s parametarski upravljanim modulom hlađenja.

 

Tags: ,