„Šest generacija Golfa – od 1974. do 2012. To je 38 godina kontinuiranog uspjeha svjetskog bestsellera s 29,13 milijuna prodanih automobila. Golf je također imao ogroman utjecaj na ekonomiju, očuvanje radnih mjesta te je pružio uzoran primjer tehničkog napretka kroz epohe”, istaknuo je prof. dr. Martin Winterkorn, predsjednik uprave Volkswagena AG, te dodao: „Sa sedmom generacijom Golfa želimo nastaviti tu priču o uspjehu. Iako je novi Golf sigurniji, udobniji i prostraniji od svog prethodnika, njegova težina smanjena je za 100 kg i u verziji s novim 140 KS benzinskim motorom s isključivanjem cilindara i potrošnjom od 4,8 l/100 km ostvarena je ušteda goriva od 23 posto.“ Konceptualno je novi Golf nastao na modularnoj poprečnoj platformi. To znači da je sve redizajnirano: od karoserije i pogona preko unutrašnjosti i svih sustava informiranja i zabave pa sve do brojnih novih sustava pomoći. Volkswagen je za Golf razvio dvije potpuno nove generacije motora s rasponom snage od 85 do 150 KS. Sve verzije motora opremljene su start-stop sustavom i modusom rekuperacije, koji također doprinose smanjenju potrošnje. Common-Rail motor sa 105 KS koji se gotovo i ne može smatrati dizelskim motorom, primjerice, troši samo 3,8 litara goriva na 100 kilometara. To odgovara CO2-emisijama od 99 g/km. Najbolju vrijednost ponovno ostvaruje Golf BlueMotion: sa samo 85 g/km CO2 i prosječnom potrošnjom od 3,2 litre dizela na 100 km postavlja nove standarde za ovu seriju modela.
povezani članci
VW – znatne uštede uz dodatne pogodnosti
Volkswagen je u Hrvatskoj ponovno otvorio svoje prodajne salone uz poštivanje svih preporučenih mjera Stožera za civilnu zaštitu. Misija je ostati odgovoran pa tako osim otvorenih salona, kupcima stoje na raspolaganju i online. Iz udobnosti vlastitog doma kupce dijeli samo par klikova do cijele ponude Volkswagen modela uz znatne uštede. Na web stranici http://www.volkswagen.hr/siguran-izbor možete pronaći sve pročitaj više…
Volkswagen – 10 godina broj 1!
Desetu godinu zaredom, marka Volkswagen najprodavanija je marka automobila na hrvatskom tržištu novih vozila. U top 10 omiljenih modela u 2020. godini uvrstila su se čak tri Volkswagen modela: Polo, T-Cross i Golf. Kako bi se dodatno zahvalili kupcima i nagradili njihovu vjernost pripremljena je posebna akcija s izvanrednim uštedama i dodatnim pogodnostima na sve pročitaj više…
Ford u finalu UEFA Lige
Ovogodišnje finale UEFA Lige prvaka na Wembleyu označilo je i punu 21 godinu partnerstva tvrtke Ford of Europe s ovim natjecanjem. Kao najdugovječniji službeni partner UEFA Lige prvaka Ford of Europe ga podržava još od njegove početne sezone, 1992./1993. Stoga i ne čudi što je upravo finale UEFA Lige prvaka odabrano za predstavljanje i pokretanje pročitaj više…