Ekologija Vijesti

Toyota predstavlja najbolje iz RAV4 serije, novi RAV4 Plug-in Hybrid

  • RAV4 Plug-in Hybrid – svjetska premijera na Sajmu automobila u Los Angelesu
  • Najbolje iz RAV4 serije i novi predvodnik Toyota hibrida
  • Izvrsne performanse  306 KS
  • Cilj je ostvariti najbolje performanse i efikasnost u klasi, sa ubrzanjem od 0-100 km/h za 6.2 sekunde i emisijom CO2 manjom od 30 g/km
  • Ono što ovaj model čini vodećim u klasi (kada je u pitanju vožnja električnih automobila) je litij-ionska baterija velikog kapaciteta, koja osigurava prelazak više od 60 km – što je znatno više od prosječnih 50 km potrebnih za dnevni promet

Toyota otvara važno novo poglavlje u povijesti RAV4 (prvog na svijetu rekreativnog SUV modela), svjetskom premijerom novog RAV4 Plug-in Hybrid koji očekuje svjetsku premijeru na Sajmu automobila u Los Angelesu. Ova prva plug-in hibridna električna verzija RAV4 kruna je više od 20 godina rada kompanije Toyota, na području razvoja tehnologiji i proizvodnje hibridnih pogonskih sklopova. Toyota tako korisnicima predstavlja vozilo koje teži tome da bude snažnije i efikasnije od bilo kojeg drugog vozila u svojoj klasi, posebice u emisiji plinova i potrošnji goriva.

Ovaj model još jednom potvrđuje status ikone, kao jedno od najpopularnijih SUV vozila u Europi, što potvrđuje 120,000 novih kupaca od lansiranja nove generacije na tržište početkom ove godine (prodano je više od 105.000 hibrida u zapadnoj Europi).

Model RAV4 Plug-in Hybrid predstavlja najbolje iz RAV4 serije i predvodnik je aktualne serije hibridnih električnih vozila iz Toyote. Odlikuje ga kombinaciji velike snage i performansi, izuzetna efikasnosti, dinamička izvrsnost GA-K platforme i mogućnosti ugodnog upravljanja na cesti i izvan nje, zahvaljujući standardnom AWD-i inteligentnom sustavu električnog pogona na sva četiri kotača.

Iskustvom stečenim prilikom razvijanja dvije generacije Prius Plug-in Hybrid modela, Toyota je ohrabrena da stvori novi impresivan pogonski sklop za RAV4. Sa izlaznom snagom od 306 KS, ovaj model ima potencijal ubrzanja do 100 km/h iz stajanja za samo 6.2 sekunde, tako pobjeđujući svu konkurenciju sa konvencionalnim pogonom. Osim toga, teži poziciji lidera u klasi u zadovoljavanju ekonomičnosti emisija CO2 i potrošnje goriva: podaci o WLTP-standardu kompanije Toyota prije homologacije, ukazuju na emisiju CO2manju od 30 g/km. Ovu razinu nije postigao  niti jedan aktualni plug-in AWD SUV hibrida D-segmenta.

Toyota je ulagala u napredak i performanse koje električna energija može omogućiti, u cilju postizanja značajnog povećanja izlazne snage. Razvili smo novu litij-ionsku bateriju velikog kapaciteta i dodali podizač napona jedinici za kontrolu snage hibridnog sustava.  2.5-l Hybrid Dynamic Force benzinski motor jednak je kao i kod standardnog RAV4 Hybrid-a. Rezultat nije samo efikasno ubrzanje. RAV4 Plug-in Hybrid će također imati mogućnost prelaska većeg broja kilometara u čistom EV načinu rada električnog automobila, uz nula l u potrošnji goriva i emisiji plinova. Očekivani broj prijeđenih kilometara (WLTP standard) prelazi 60, što je više od drugih konkurentnih plug-in SUV hibrida, dakle omogućuje prelazak ‘na struju’ više od 50 kilometara dnevno, koliko iznosi europski prosjek u vožnji do posla i nazad.

Novi RAV4 Plug-in Hybrid biti će predstavljen u drugoj polovini 2020. godine.