Usain Bolt, najbrži čovjek na svijetu i olimpijski prvak u sprinterskim disciplinama, pridonijet će još jednoj rekordnoj izvedbi nudeći svoju strast i nagon za uspjehom Nissanovoj ekipi koja razvija posebni “Bolt GT-R”. Nakon svjetskih rekorda i žetve medalja na londonskoj Olimpijadi, Bolt je potpisao poseban ugovor s Nissanom kojim se njegova uloga promicatelja 315 km/h brzog GT-R-a proširuje počasnim naslovom “direktora uzbuđenja” ambicioznog tvrtkine marketinške kampanje.
Bolt je u Nissanovu sjedištu izjavio: “Utrke su moje nadahnuće i želim pomoći Nissanu da postane još uzbudljivija marka.” Toshiyuki Shiga, glavni izvršni direktor, pozdravio je Boltovu podršku i jačanje veza s Nissanom kad je večer uoči londonskih Igara postao glasnogovornik marke. “Nissan dijeli duh olimpijskog uzbuđenja koji je obuzeo publiku iz cijelog svijeta. Nitko nije pozvaniji od Usaina Bolta da nam pomogne preliti taj duh u iznimne doživljaje”, kazao je Shiga.
U znak priznanja Boltova doprinosa sportu i njegova automobilističkog zanosa, Nissanov glavni izvršni direktor otkrio je unikatni GT-R zlatne boje, koji će se prodavati na dražbi u korist Zaklade Usaina Bolta (http://usainbolt.com/foundation/). Sav prihod s internetske dražbe, o kojoj će pojedinosti biti objavljene tijekom listopada, pomoći će zakladi pri stvaranju obrazovnih i društvenih mogućnosti za djecu i mlade u Jamajci, domovini olimpijskog prvaka. Unikatni GT-R, koji će se prodavati na dražbi na eBayu, krasit će Boltov potpis i posebno izrađeni ukrasi u unutrašnjosti od zlata. Vijest o jačanju odnosa s Nissanom dolazi istodobno s Boltovim obećanjem da će braniti naslove na Ljetnim olimpijskim igrama 2016. u Rio do Janeiru. U sklopu partnerstva s Nissanom, sprinter je vozio razne modele GT-R-a na Nissanovoj ispitnoj stazi blizu Oppame u Japanu. Njegova vremena reakcije, ubrzanja i druge upravljačke sposobnosti iskoristit će se za razvoj posebnog modela “Bolt GT-R” za njegovu osobnu uporabu. Usto, Bolt će početi surađivati s Nissanovim specijalistima na ograničenoj seriji koju će se moći naručiti na tržištima gdje se inače prodaje GT-R. Pojedinosti o tom projektu bit će objavljene naknadno. Bolt, po kojeg je s GT-R-om na tokijski aerodrom Narita došao Mark Webber, vozač Formule 1, trebao bi nastaviti sudjelovanje i u Nissanovoj svjetskoj reklamnoj kampanji “WHAT IF_”. Kampanja, koja prikazuje kultne Nissanove proizvode i tehnologije iza Nissanovih uzbudljivih inovacija na plakatima na aerodromima diljem svijeta, dio je srednjoročnoga tvrtkinog poslovnog plana Power 88, čiji je cilj ostvariti osam posto tržišnog udjela i osam posto poslovne marže. Kako bi Nissanov tržišni zamah još ojačao, od ovog mjeseca šest velikih međunarodnih televizijskih mreža emitirat će reklame za električni Nissan Leaf naslovljene “Što kad biste budućnost mogli voziti danas?”. Ranije ove godine, Interbrand je u svojem posljednjem izvještaju o najboljih stotinu marki na svijetu izvijestio o Nissanovu usponu za trinaest mjesta. Na ljestvici vrijednosti svjetskih marki Nissan sad zauzima 73. mjesto.