Vijesti

Vincent Cobée imenovan generalnim direktorom marke Citroën

Od 15. siječnja 2020. Linda Jackson zadužena je za provođenje studije kojoj je cilj utvrditi i istaknuti različitosti marki u okviru portfelja marki. Ta će uloga obuhvaćati sljedeće: utvrđivanje različitosti marki i usklađivanje poruka marke u cijeloj grupi te isticanje različitosti marki u okviru portfelja marki. Carlos Tavares bit će nadređen lindi jackson.

Vincent Cobée, koji trenutačno obavlja funkciju zamjenika direktora marke Citroën, naslijedit će Lindu Jackson na mjestu generalnog direktora marke Citroën i člana globalnog izvršnog odbora. Vincent Cobée ima vrlo veliko iskustvo rada na međunarodnim tržištima, što je od izvanredne važnosti za marku citroën u postizanju cilja međunarodnog rasta.

Carlos Tavares, predsjednik upravnog odbora grupe PSA, izjavio je: “Nakon šest godina provedenih na čelu tvrtke Citroën tijekom kojih je odradila uspješno pozicioniranje marke, povećala prodaju i tržišni udio u Europi te pripremila teren za širenje na međunarodno tržište, s velikim zadovoljstvom najavljujem da Linda Jackson, sa svojim velikim iskustvom u izgradnji marke, preuzima ovu novu odgovornost unutar grupe.”

Vincent Cobée (51) diplomirao je na učilištima Ecole Polytechnique, Ecole Nationale des Ponts et Chaussées i na poslovnoj školi Harvard Business School. Godine 1991. Započeo je karijeru na javnim radovima u Francuskoj i Singapuru. Njegova je karijera ubrzo krenula međunarodnim putem: u Kanadi je radio od 1996. U tvrtki Egis Projects kao voditelj novih projekata, a zatim je 1997. Prešao na Filipine gdje je promaknut u upravitelja projekata. Njegovo iskustvo u automobilskoj industriji započelo je 2002. Godine kada se pridružio tvrtki Nissan Motor Corporation. U njoj je obnašao razne strateške funkcije, konkretno funkciju direktora nabave za Nissan Europe (2005.), a zatim direktora programa marke Nissan u Japanu (2008.). Ostao je i nakon toga u Japanu te je 2010. Preuzeo funkciju voditelja marke Datsun, a zatim je 2017. postao izvršni direktor zadužen za strategiju proizvoda, marku te proizvode i programe tvrtke Mitsubishi Motors Corporation.