Kad bi trebalo dokazati da bočno parkiranje vozačima odvlači pažnju, onda više od 100.000 narudžbi Fordovog sustava aktivne pomoći pri parkiranju to jasno i glasno potvrđuje. Ford je stoga utrostručio proizvodnju ove tehnologije koja preračunava optimalan kut upravljanja i brzo uparkirava vozilo na parkirno mjesto bez upotrebe ruku. Ukupno 102.460 kupaca u Europi uključilo je sustav aktivne pomoći pri parkiranju u specifikaciju od njegovog uvođenja na nove modele C-MAX i Grand C-MAX krajem 2010. godine, s time da je svaki treći kupac naručio sustav upravo na tim vozilima. Svaki peti je pak naručio sustav na novom Ford Focusu koji se počeo prodavati prošle godine. Trećina vozača u Europi koje je Ford ispitao prošle godine izjavila je da se bore s paralelnim parkiranjem. Mnogima je to stresnije od odlaska zubaru.
Kako radi?
- Vozač aktivira sustav pritiskom na gumb, koji aktivira ultarzvučne senzore kako bi izmjerili i identificirali adekvatno mjesto za paralelno parkiranje
- Sustav tada sugerira vozaču da prihvati pomoći pri parkiranju
- Sustav tada preuzima i uparkirava automobil na parkirno mjesto bez korištenja ruku. Vozač i dalje mijenja brzine, koristi gas i kočnicu
- Vizualno i/ili zvučno sučelje obavještava vozača o blizini drugih automobila, predmeta ili ljudi i daje upute.
- Iako je upravljanje u potpunosti automatsko, vozač ostaje odgovoran za sigurno parkiranje i može prekinuti rad sustav ukoliko primi volan
Video demonstracija sustava: http://youtu.be/AXZU6CQz4sw