Mazda je jedna od najbrže rastu?ih automobilskih marki u Europi, a klju? njenog uspjeha zasigurno leži i u visokoj kvaliteti i pouzdanosti njenih automobila u kombinaciji sa superiornom uslugom. To je još jednom potvr?eno u posljednjem J.D.Power istraživanju zadovoljstva kupaca u Njema?koj, najve?em europskom gospodarstvu. Istraživanje, koje je obuhvatilo 20.000 Njemaca koji posjeduju automobil registriran izme?u 2005. i 2006. godine, vrednovalo je automobilske marke, modele pojedina?no i unutar njihovih segmenata i to prema kvaliteti, privla?nosti automobila, troškovima i usluzi.
Istraživanje je obuhvatilo 103 modela neovisno o segmentu i detaljno ih procijenilo pitanjima o upravljanju, ko?enju, motoru, funkcionalnosti unutrašnjosti i mnogim drugim kriterijima. Samo deset automobila dobilo je najve?u ocjenu “vrlo zadovoljan” i me?u njima su dva Mazdina modela: Mazda6, ?etvrta u ukupnom poretku, i Mazda3 koja je zauzela šesto mjesto. Vlasnici oba automobila bili su još zadovoljniji nego prethodne godine te se Mazda6 popela za ?etiri, a Mazda3 za dva mjesta na ljestvici.
Zadovoljstvo njema?kih vlasnika Mazdi vidljivo je i iz ocjena pojedina?nih modela unutar njihovih segmenata. Mazda3 visoka je druga (84,4%) odmah iza BMW 1 sa samo 0,02% razlike – to je porast za ?etiri mjesta u odnosu na prošlu godinu. Mazda5 tako?er je odnijela srebro u segmentu monovolumena sa 82,6% i samo 1,5% razlike u odnosu na prvo mjesto, dok je Mazda6 zadržala ?etvrto mjesto kao i prošle godine sa 85,4%. Ovi rezultati pojedina?nih modela pomogli su Mazdi da zauzme ?vrsto peto mjesto na sveukupnoj listi od 23 automobilske marke, ispred Mercedes-Benza, Opela, VW-a i svih francuskih marki.