Volkswagen koncern je na međunarodno priznatom dizajnerskom natjecanju „red dot award“ osvojio čak tri nagrade za aplikacije i web stranicu. Tako je aplikacija za magazin marke „Das Auto.“ dobila „red dot award“ u kategoriji „best of the best 2013“. Aplikacija za iPad za poslovno izvješće 2012. i web stranica „Das Auto. Magazin“ također su nagrađene za njihov uzorni estetski dizajn. Nagradu „red dot award“ za komunikacijski dizajn međunarodni žiri sastavljen od 24 stručnjaka s područja komunikacija dodjeljuje za izvrstan dizajn kod rješenja na području komunikacija.
„Jako smo sretni zbog ovih nagrada, jer korporativna komunikacija pomoću digitalnih aplikacija ima izuzetno važnu ulogu za Volkswagen“, rekao je Stephan Grühsem, generalni opunomoćenik tvrtke Volkswagen AG i voditelj komunikacija koncerna, odnosa s javnošću i odnosa s investitorima. „Brojne naše publikacije ne samo da se mogu pročitati, već se mogu i u cijelosti doživjeti zahvaljujući pokretnim slikama, autentičnim originalnim zvukovima i interaktivnim elementima. To im pruža sasvim novu kvalitetu.“
S čak dvije nagrade za aplikaciju i web stranicu (www.dasauto-magazine.com) magazin marke Volkswagen, „Das Auto.“ je dobio priznanje za dobro razrađen intermedijski dizajnerski koncept. „Naš magazin marke treba probuditi želju za čitanjem putem brojnih kanala. Pri tome priče sežu od vizualno impresivnih reportaža preko informativnih analiza sve do iscrpnih izvješća“, objašnjava Rüdiger Schingale, glavni urednik magazina „Das Auto. Magazin“.
Aplikacija za iPad za poslovno izvješće marke Volkswagen nudi priče iz svijeta koncerna, čiji je vodeći motiv „Iskustvo raznolikosti.“. Filmovi, zvukovi, galerije slika i animacije korisniku omogućuju multimedijski doživljaj i interaktivno putovanje kroz tvrtku. Nagrađene aplikacije dostupne su u Apple App Storeu. Za kreativnu realizaciju odgovorne su agencije KircherBurkhardt („Das Auto. Magazin“) i 3st kommunikation (aplikacija za iPad za poslovno izvješće 2012.).