Volkswagen je na 59. «International Festival of Creativity» u francuskom Cannesu ukupno osvojio 23 nagrade. Žiri, sastavljen od 300 međunarodnih profesionalaca iz oglašivačke branše, odabrao je marku Volkswagen u osam kategorija među najbolje u svojoj branši. Osobit uspjeh zabilježila je australska reklamna kampanja vezana uz Volkswagenovu Park-Assist tehnologiju te spot «Don’t make up and drive» iz Njemačke. Oba rada odlikovana su zlatnim lavom. «Jako nas veseli naš uspjeh u Cannesu», rekao je Luca de Meo, voditelj marketinga za koncern i marku Volkswagen. «Ova 23 lava veliko su priznanje za nas i naše agencije. Istovremeno odražavaju dvije središnje vrijednosti naše marke, «odgovornost» i «inovativnost», te su potvrda naše obveze da budemo kreativni i inovativni u cijelom svijetu, a da pritom uvijek pazimo na potrebe naših kupaca.»
povezani članci
‘Honda vaučer’ za motocikle
Honda Ruting odlučila se na veliku prodajnu aktivnost tijekom koje će svi oni koji žele kupiti novi motocikl ili skuter ili jednostavno žele svoj rabljeni motocikl zamijeniti novom Hondom od sada za to imati prilike učiniti na jedinstven način. Putem web stranice http://www.honda.hr/motocikli/voucher/ svi kupci će na brz i jednostavan način moći iskoristiti ”Honda vaučer” pri pročitaj više…
BMW M2 MotoGP Safety Car
Od 1999. godine, BMW M je stalan član međunarodne MotoGP obitelji. Uspješno partnerstvo s organizatorom Dorna Sports tijekom godina se neprestano širilo, te je na pravom putu da se s jednakim uspjehom nastavi i dalje razvijati. 2014. godine, BMW-ov M odjel i Dorna Sports produžili su svoju suradnju do 2020. godine. Partnerstva ove vrste, koja pročitaj više…
Novi Nissanov logotip uvertira je u novu ere marke
Kako je fizički izgled logotipa prilagođen za digitalno doba Danas smo povezaniji no ikad prije. Zahvaljujući internetu, imamo mogućnost komunicirati s drugima i učiti. Naši su životi u jednakoj mjeri virtualni i stvarni, stoga bi snažne marke trebale ostavljati prepoznatljiv trag u oba svijeta. Nissanov logotip posljednjih je 20 godina bio simbol vozila marke i pročitaj više…