Za svoju «Think Blue» inicijativu održivosti Volkswagenu su dodijeljene četiri renomirane internacionalne dizajnerske nagrade. Pored «red dot design Avard» nagrade i «iF communication design award» nagrade inicijativa je odlikovana «Corporate Design nagradom 2011.» i «Automotive brand contest nagradom 2011.»
«Think Blue inicijativom Volkswagen želi inspirirati ljude da postanu ekološki osvješteniji. Nagrade odlikuju ideju koja stoji iza inicijative i njen izvanredan vizualni dizajn. Kreativna provedba predstavlja most za uspješan dijalog s našim kupcima», s tim u vezi je naglasio Luca de Meo, voditelj marketinga Koncerna i marke Volkswagen. Četiri nagrade dodijeljene su za komunikacijski i izložbeni dizajn «Think Blue» inicijative, koju od početka prati agencija MetaDesign.
«iF communication design award» nagrada u kategoriji «Exhibition/Trade Fair» kao i «red dot Design Award» nagrada u kategoriji «Event Designt» dodijeljene su za izložbu «Think Blue.Ideas» u Volkwagenovom berlinskom komunikacijskom centru «Automobil Forum Unter den Linden». Izložba posjetiteljima nizom pitanja, informacija i eksponata kroz igru objašnjava princip «Think Blue» principa. «Think Blue» komunikacijski dizajn nagrađen je i na prvom «Automotive Brand Contest» natjecanju, a dodijeljena mu je i nagrada «Corporate Design 2011.»
«Think Blue» inicijativom Volkswagen ispituje mogućnost usklađivanja individualne mobilnosti i održivog djelovanja. Tu među ostalim spadaju ekološke tehnologije kao primjerice učinkovita «BlueMotion tehnologija» i električni pogon, ali i nove koncepcije mobilnost kao carshering projekt «Quicar» i koncept proizvodnje automobila «Think Blue. Factory» baziran na očuvanju prirodnih resursa.