Vijesti

Volvo među najbrže rastućim premium brendovima u Europi

Prodaja Volva u Europi porasla je u prvih osam mjeseci ove godine za 12,9 posto, što ga je prema podacima nezavisnod udruženja automobilskih proizvođača (ACEA) učinilo jednim od najbrže rastućih premium brendova u Europi. Odlični prodajni rezultati u ovoj godini rezultat su sjajne potražnje na najvećim europskim tržištima poput Njemačke, Velike Britanije i Švedske, dok je prodaja stabilno rasla i u Francuskoj, Italiji, Poljskoj, Španjolskoj i Finskoj. Europa je najvažnije prodajno područje za Europu te predstavlja više od polovice ukupne globalne prodaje švedske kompanije.

Sveukupni oporavak europskog tržišta i dalje je nesiguran, no Volvo pažljivo prati taj trend. Drago mi je što se naši automobili tako dobro prodaju na našem najvećem i najvažnijem tržištu. Sveukupno gledamo, dobro smo pozicionirani da dodatno profitiramo od potpunog oporavka europskog tržišta,“ izjavio je Håkan Samuelsson, predsjednik kompanije Volvo Cars.

Kupci diljem Europe odlično su reagirali na osvježena izdanja Volvo modela S60, V60, XC60, V70, XC70 i S80, koji su predstavljeni početkom 2013. godine kao dio velikog programa obnove modelske ponude. Lansiranje nove Drive-E obitelji 2.0 litarskih četverocilindarskih motora dodatno je približilo Volvo vozila europskim kupcima, budući da oni nude nesvakidašnju kombinaciju snage i ekonomičnosti. Što se tiče ostatka svijeta, Volvo bilježi jak rast u Kini, svom najvećem pojedinačnom tržištu, gdje je prodaja u prvih osam mjeseci porasla za 36,9 posto, čime je Volvo značajno prerastao suparnike. Dobra prodaja u Kini i Europi poništila je pad Volva na tržištu SAD-a od 10,9 posto, pa ukupan rast prodaje u prvih osam mjeseci na globalnom nivou iznosi odličnih 9,2 posto. Volvo predviđa da će do kraja godine zabilježiti globalni rast prodaje od 10 posto.

Novi XC90 je vizualno izražajan i kvalitetan premium SUV model sa sedam sjedala, opremljen je vrhunskim sigurnosnim sustavima te moćnim Twin Engine motorom s gotovo 400 KS koji nudi sportske mogućnosti uz emisiju ugljičnog dioksida od samo 60 g/km, a tu je i prekrasan interijer s inovativnom centralnom konzolom u obliku tableta s ekranom osjetljivim na dodir.

Novi XC90 je rezultat tri godine razvojnog rada te je dio velikog investicijskog programa vrijednog 11 milijardi američkih dolara. I kao takav predstavlja novo poglavlje u povijesti Volva. Ovaj model u prvom redu donosi novi dizajnerski jezik, izgrađen je na inovativnoj SPA platformi, a pokreću ga suvremeni Drive-E motori.

Zbog svega rečenog, novi XC90 je jasan dokaz Volvo-by-Volvo strategije. Njegova nesvakidašnja kombinacija luksuza, prostranosti, praktičnosti, učinkovitosti i sigurnosti podiže popularni SUV segment na nvu raznu, baš kao što je to učinio i prvi XC90 iz 2002. godine.

SPA platforma nam je omogućila stvaranje beskompromisnog SUV-a. Kupci dobivaju samouvjerenu zapovjednu poziciju vožnje, prostranu unutrašnjost i fleksibilne mogućnosti u kombinaciji sa živahnošću i udobnošću klasičnog putničkog automobila. Uz to, novi motori nude nesvakidašnju kombinaciju snage i čistoće, te prikladnu dozu vozačkog adrenalina koja je ključna za istinski doživljaj vožnje. Na kraju krajeva vozila s oznakom Volvo jamče i standardno vrhunsku razinu sigurnosti,“ zaključuje Peter Mertens, stariji dopredsjednik odjela za istraživanje i razvoj pri Volvo Car grupi.