Vozači Hyundai vozila sigurniji uz ORYX

ORYX Asistencija ovim je ugovorom postala službeni pružatelj usluga mobilnog jamstva za sva Hyundai vozila u Republici Hrvatskoj. Time je unaprijeđena usluga mobilnog jamstva u sklopu kojeg je kupcima Hyundai vozila od sada na raspolaganju usluga „Putni Anđeo“ ORYX Asistencije, odnosno e-call sustav.

Putni Anđeo je mobilna aplikacija koja automatski prepoznaje prometnu nezgodu, informira i skraćuje izlazak hitnih službi (hitna pomoć, vatrogasci, itd.) na teren i na taj način pospješuje zbrinjavanje unesrećenih unutar jednog sata, u medicini poznatog kao „zlatni sat“. Više o svemu može se pronaći na www.putniandeo.hr.

Ovo je za ORYX Asistenciju još jedna potvrda kvalitete i uspjeha na tržištu. Hyundai je najbolji korejski auto i sedmi najveći brand u automobilskoj industriji ukupne vrijednosti 11.3 milijarde dolara. „Zaista smo sretni i zadovoljni sklopljenom suradnjom, te općenito razvojem našeg poslovanja“, izjavio je Branimir Gospić član Uprave odgovoran za poslovanje ORYX Asistencije.

 

Tags: , ,

 
 

Oglas

 
 

Prodaja

 
 

Vremeplov

 
 
 
 

Objava tjedna

 
 

Oglas