Kia Motors je na najnovijoj Interbrandovoj ljestvici svih svjetskih brendova zauzela 74. mjesto, a njena vrijednost ocijenjena je na 5,66 milijardi američkih dolara. Vrijednost ovog korejskog giganta u odnosu na prošlu godinu povećala se za 5%, što je odličan rezultat pogotovo ako se zna da je njena vrijednost prije deset godina bila ocijenjena na samo 700 milijuna, a prije pet godina na 1,79 milijardi dolara. Najvrjedniji automobilski proizvođač je japanska Toyota, čija je tržišna vrijednost procijenjena na 49 milijardi dolara, a među svim brendovima to je već nekoliko godina američki Apple, koji je trenutno vrijedan 170 miljardi. Najnoviji rezultati samo potvrđuju Kijine ambicije postati jedan od najvećih i najpoželjnijih globalnih automobilskih brendova, čega su sve više svjesni i kupci koji prepoznaju njezine vrijednosti kao što su višestruko nagrađivani dizajn, najnovije tehnologije, najbolji omjer uloženog-dobivenog i 7-godišnje jamstvo kao dokaz pouzdanosti.
