Izdvojeno Vijesti

VW je najprodavanija marka u 2012.

U razdoblju od 1.1.2012. do 31.12.2012. najprodavanija marka na hrvatskom tržištu automobila je Volkswagen i to s ukupno 5.047 vozila odnosno s rekordnim udjelom od 13.68%, od čega osobnom programu pripada 4.285 vozila, a lakom gospodarskom programu 762 vozila.

         Volkswagen je od drugoplasiranog Peugeota bio prodavaniji za 1.840, a od trećeplasiranog Opela za 2.129 vozila. U odnosu na 2011. godinu, marka Volkswagen ne samo da je u kriznoj 2012. zadržala lidersku poziciju na hrvatskom tržištu, već je i svoj udio povećala za 1.4%. Prodajne  brojke pojedinih modela marke Volkswagen također pokazuju vodeće vrijednosti. Čak dva od tri najprodavanija modela u Hrvatskoj pripadaju marki Volkswagen. Naime, Volkswagen Polo je najprodavaniji model na hrvatskom tržištu sa 1.145 prodajnih jedinica, a odmah iza Pola slijedi Golf sa 974 prodajne jedinice. Vodeće pozicije Pola i Golfa dobivamo razdvajanjem prodajnih brojki Astre Classic (748 prodanih jedinica) od Astre (489 jedinica) – budući da se radi o različitim modelima i generacijama automobila. Ovu činjenicu potvrdio je i žiri Zbora automobilskih novinara Hrvatskog automobilskog društva koji je Polu dodijelio plaketu za najprodavanije  vozilo 2012. godine.

Volkswagen gospodarska vozila također zauzimaju prvo mjesto unutar prodajnih brojki lakih gospodarskih vozila na hrvatskom tržištu. Naime, radi se o ukupno 762 prodana vozila i rekordnom udjelu od čak 21%. Pritome je Volkswagen Caddy sa 476 prodanih jedinica i 13.12% udjela daleko najprodavanije lako gospodarsko vozilo na hrvatskom tržištu, te ga od drugoplasiranog Renault Mastera dijeli 231 vozilo.

Iznesene prodajne brojke pokazuju u kojoj mjeri je kod hrvatskih kupaca prepoznata kvaliteta marke Volkswagen te se oni, unatoč recesijskoj situaciji, odlučuju za trajne vrijednosti kada su automobili u pitanju. Trend marke Volkswagen na hrvatskom tržištu odražava trend kretanja marke na globalnom tržištu, gdje je unatoč stagnaciji tržišta u Europi marka Volkswagen i ove godine srušila svoj prodajni rekord. U 2013. godini marka Volkswagen se nada sličnom pozitivnom trendu kao i u protekloj godini, a najbolju uvertiru za predstojeće izazove predstavlja novi Golf kojeg će kupci u hrvatskim salonima moći upoznati i isprobati od 21. siječnja.