Samo u tvornici Kassel proizvedeno je preko 3,4 milijuna primjeraka automatskog mjenjača – između ostalog za marke Audi, Seat, Škoda, Volkswagen gospodarska vozila i Volkswagen. Tome valja pribrojiti 150.000 primjeraka koji se proizvode u Dalianu (Kina). Mjenjač s dvije spojke DSG, koji je razvijen u Volkswagenu, predstavlja spoj komfora automatskog mjenjača te učinkovitosti i dinamičnosti ručnog mjenjača. Dvije spojke osiguravaju mijenjanje stupnjeva prijenosa u djeliću sekunde. Volkswagen DSG nametnuo se kao prava senzacija među automatskim mjenjačima, koji objedinjuje komfor mijenjanja stupnjeva prijenosa, ekonomičnost i sportski način vožnje na najvišoj razini: 2003. prva generacija Volkswagenovog 6-stupanjskog DSG mjenjača krenula je u serijsku proizvodnju, prvo u Golfu R32 i Audiju TT-u. Započeo je pobjednički pohod DSG-a. U međuvremenu ovaj mjenjač udomaćio se u svim Volkswagenovim modelima te osigurava najveći mogući komfor, nižu potrošnju goriva i veći užitak u vožnji. Naime, od 2008. godine na raspolaganju je i 7-stupanjski DSG za motore s manjim obujmom do 125 kW i okretnim momentom do 250 Nm. 2009. Volkswagen je s DQ500 predstavio još jednu inačicu DSG mjenjača, koja kupcima većih automobila s jačim motorima (s momentom motora do 500 Nm) – primjerice Audi TTRS, osigurava opciju automatskog mijenjanja brzina. Na taj način je Volkswagenov DSG i u višim automobilskim klasama pridonio smanjenju potrošnje goriva i štetnih ispušnih plinova uz istovremeno povećanje sportskih karakteristika vožnje.