Nova Dunlopova guma Sport Classic zadovoljit će potrebe najzahtjevnijih vozača oldtimer vozila jer udružuje klasičan izgled i suvremenu tehnologiju visokoizdržljivih guma.
Dunlop, jedan od vodećih proizvođača guma, predstavlja novu gumu Sport Classic za oldtimer automobile koja u potpunosti zadovoljava potrebe njihovih vozača. Može se naime pohvaliti klasičnim izgledom te je optimalno prilagođena vrlo izdržljivim automobilima šezdesetih, sedamdesetih i osamdesetih godina 20. stoljeća.
Klasičan izgled i suvremena izdržljivost
Vlasnicima oldtimer automobila Dunlopove gume Sport Classic dočaravaju izgled i osjećaj prošlosti u kombinaciji sa suvremenom upravljivošću i odličnim svojstvima pri kočenju. Za optimalno prianjanje, stabilnost i upravljivost po kišnom i suhom vremenu pobrinut će se najsuvremenija konstrukcija i tehnologije mješavine, a dezen zadržava svoj karakteristični autentični izgled.
Sport Classic najnovija je u dugome nizu Dunlopovih guma za oldtimer automobile. Njezini počeci sežu u pedesete i šezdesete godine prošloga stoljeća kad je Dunlop ostvario veliki uspjeh serijom trkaćih guma za automobile Le Mans Touring i GT te u segmentu visokoizdržljivih proizvoda predstavio gumu Aquajet. Proizvodnju obiju serija Dunlop je zadržao zbog čvrste predanosti prošlosti, stoga oldtimer trkači i cestovni vozači još uvijek upotrebljavaju autentične gume.
Značajke i prednosti
Suvremena mješavina sa silikom omogućuje gumi bolje prilagođavanje1 površini ceste, a posljedice su odlično prianjanje na mokrome i izvrsna svojstva pri kočenju.
Ojačana obloga napravljena je na temelju najsuvremenije tehnologije i osigurava snažniju karkasu1 te istodobno optimalnu kontaktnu površinu. Tako je guma i kod velike brzine stabilna i precizna u zavojima.
Klasičan dezen gazne površine s optimiziranim žljebovima i s brojnim različito usmjerenim blokovima ostvaruje brojne prianjajuće rubove da guma bolje drži cestu. Raspored žljebova omogućuje učinkovito raspršivanje vode ispod gazne površine, čime se postižu bolje prianjanje na mokroj podlozi i veća otpornost na akvaplaning.
Najnovija tehnologija ramenih blokova s robusnim blokovima na ramenom dijelu i ojačanim veznim elementima osigurava veću krutost1 i time optimalan prijenos snage. Upravljivost i kočenje na suhoj cesti1 na razini su suvremenih visokoizdržljivih guma, a istodobno je zadržan onaj posebni osjećaj pri upravljanju koji je tako karakterističan za oldtimer automobile.
Dimenzija | Dostupnost | Vozilo |
165/80 HR15 87 H | 1. 7. 2017. | Porsche 356, 911, 912, 914; VW Käfer, Karmann; Volvo Amazon, PV 544 |
185/80 HR14 91 H | 1. 8. 2017. | BMW 2000 CS; MB W108, W116; Opel; Triumph Stag |
185/80 VR15 93 W | 1. 8. 2017. | Aston Martin DB5, DB6; Bentley S1/S2; MB 300 SL; Jaguar E-tip; Mk 2 |
195/70 VR14 91 V | 1. 5. 2017. | Alfa Romeo Montreal; BMW 2,5-3,3L; Chevrolet; Ford USA; Glas 2600; MB/8, W 123; Pagode W113, Opel Commodore, Monza, Senator; Rover Vitesse, 3500; Ferrari Dino front axle |
205/70 VR14 95 W | 1. 7. 2017. | BMW CSI; Bitter CD; Chevrolet; Ferrari Dino,308; Fiat Dino; Ford USA; MB : SL R/W107, W108, W116, W126; Opel Diplomat |
185/70 VR15 89 V | 1. 6. 2017. | Austin Healey; Jaguar Mk2; MG A; Porsche 356; 911; 924; Triumph TR; VW Käfer |
205/70 VR15 96 W | 1. 8. 2017. | Ferrari 250 GT; Jaguar Mk II, E-tip, XJ; MB 300 SL; Rover 3,5 |
215/70 VR15 98 W | 1. 7. 2017. | Aston Martin, Ferrari 365 GT, GTB, GTC; Jaguar Double Six, Jensen Interceptor; Maserati Khamsin |
205/60 VR13 86 V | 1. 8. 2017. | BMW 02, E21; Ford Capri, Escort; Opel Ascona, Manta; VW Golf I, II |
215/60 VR15 94 V | 1. 6. 2017. | Porsche 356, 911 (HA); Audi Quattro 100, 200 tip 44; Jaguar; Volvo |