Samo nekoliko tjedana poslije dobivanja nagrade RTL/Auto Plus za ‘Najbolji proizvodni automobil’ prošlog mjeseca na Pariškom autosalonu, novom je Cliju dodijeljen ‘Zlatni volan’ za 2012., a jučer ga je navečer na posebnoj ceremoniji u Berlinu uručio g. Stefan Mueller, izvršni potpredsjednik i predsjednik za europsku regiju. Novi Clio najboljim su ‘malim automobilom’ proglasili tjednici BILD am SONNTAG, najtiražnije njemačko nedjeljno izdanje, i AutoBILD, najprodavaniji automobilistički časopis na svijetu, oba izdavača Axel Springera. Uz sestrinske europske časopise AutoBILD također ima i brojna lokalna izdanja u istočnoj Europi i Aziji. Ukupan broj čitatelja iznosi oko 73 milijuna, a svi su bili pozvani da izaberu omiljeni model. U svojem 37. izdanju, Zlatni volan 2012. obuhvatio je 44 automobila podijeljena u šest kategorija. U kategorijama MPV-a i kupea/kabrioleta pobjednike su odlučili izravno čitatelji. U četiri preostale kategorije konačnoj je odluci prethodio sveobuhvatan cestovni test petorice finalista koji su na testnoj stazi Balocco u Italiji obavili članovi stručnog žirija. Popis poznatih vozača uključivao je Mattiasa Ekströma, Hans-Joachima Stucka, Waltera Röhrla, Christinu Surer i Vaninu Ickx, a njima su se pridružili glavni urednici europskih izdanja AutoBILDA, kao i nekolicina slavnih osoba iz svijeta sporta i zabave, primjerice Franz Beckenbauer i Boris Becker.
Nagrada Zlatni volan svake se godine dodjeljuje od 1976., a s ukupno deset tih trofeja Renault je jedan od najuspješnijih proizvođača automobila. Prethodni Renaultovi dobitnici Zlatnog volana bili su Fuego Coupé (1980.), kompakt Renault 9 (1981.), limuzina Renault 25 (1984.), Clio (1990.), Espace druge, treće i četvrte generacije (1991., 1997. i 2002.), kompakt Renault 19 (1992.), Scénic (2009.) i sad novi Clio (2012.).
Nagrada koju su dodijelili čitatelji i stručnjaci odraz je dobrog prijema Renaultova novog vizualnog identiteta u javnosti. Novi Clio prvi je model s Renaultovim novim dizajnerskim obilježjima, od kojih je najzamjetljivije vrlo vidljivo postavljen logotip, uz osjećaje koje potiču elegantna zaobljenja i profinjene linije. Privlačnost novog Clija istaknuta je i paletom manjih motora koji omogućuju uštedu goriva od 20 posto prema prethodnoj generaciji. Kad je riječ o emisiji CO2, najbolji je turbonabijeni benzinski motor Energy TCe 90 s potrošnjom od samo 4,3 litre/100 km, što odgovara emisiji 99 g/km CO2. S novim dizelskim motorom Energy dCi 90 eco² pod poklopcem, novi je Clio postavio nov rekord potrošnje u klasi sa samo 3,2 litre/100 km, što odgovara emisiji 83 g CO2/km. Te su brojke usporedive s onima mnogo skupljih hibridnih automobila. Zahvaljujući konstrukciji, ovjesu, produljenom međuosovinskom razmaku i širem tragu, šasija novog Clija i dalje je polazište za obilježja vozila u tom segmentu. S pet zvjezdica na testu sudara EuroNCAP, također je mjerilo kad je riječ o pasivnoj sigurnosti, a također je zaslužio najbolju ocjenu u klasi gradskih automobila za tri od četiri ocjenjivana parametra. Još jedno od privlačnih obilježja novog Clija multimedijski je sustav koji postavlja nove standarde u segmentu tog vozila. Sustav Media NAV raspolaže 7-inčnim (18 cm) dodirnim zaslonom ugrađenim u 80 posto inačica. Također obuhvaća 4×20-vatni audiosustav s Bass Reflex Systemom, uz sveobuhvatnu povezivost (Bluetooth®, USB, audiopriključak) koja putnicima omogućuje reprodukciju glazbe s prenosivih uređaja.