Ekologija Vijesti

50% električnih Volva do 2025.

Volvo Cars je objavio kako im je cilj do 2025. godine imati prodaju u kojoj će električna vozila ima 50% udjela.

Ova vijest dolazi kao nastavak objave iz 2017. godine u kojoj je Volvo, prvi u automobilskoj industriji, najavio kako će svi njihovi modeli izdani od 2019. godine biti dostupni kao blagi hibrid, plug-in hibrid ili s baterijom u električnim vozilima. Strategija kompanije je generirati pola prodaje u električnim vozilima do 2025. što Volvo stavlja na veliku poziciju u Kini gdje se nalazi svjetsko vodeće tržište električnih automobila. Kineska vlada planira da do 2025. godine vozila na nove izvore energije sačinjavaju više od 20% godišnje prodaje automobila na državnoj razini. Prema predviđanjima kineskih vlasti, to će iznositi nešto više od sedam milijuna vozila. “Prošle godine obvezali smo se na elektrifikaciju kako bismo se pripremili na eru bez motora s unutrašnjim izgaranjem”, izjavio je Håkan Samuelsson, predsjednik i izvršni direktor Volvo Cars kompanije. “Danas učvršćujemo i širimo svoju predanost na svjetskom vodećem tržištu električnih automobila. Kineska električna budućnost je ujedno i Volvo električna budućnost.”

Volvo Cars u Kini trenutno proizvodi S90 i S90L T8 Twin Engine. Ovaj tjedan u Kini je započela proizvodnja XC60 T8 Twin Engine što znači da će uskoro sve tri Volvo tvornice u Kini – Luqiao, Chengdu i Daqing – proizvoditi plug-in hibride ili električna vozila s baterijom.

Volvo na Sajmu automobila u Pekingu učvršćuje svoju poziciju industrijskog lidera u elektrifikaciji jer su svi izloženi automobili plug-in hibridi. Ovaj događaj je ujedno i prvi put da kompanija izlaže samo plug-in hibridna vozila tijekom sajma automobila. Ovaj događaj je jedinstven također zbog toga što Volvo u isto vrijeme na pozornici izlaže svoja tri globalno dostupna SUV modela: XC90, XC60 i novi XC40. U Pekingu se isto tako po prvi puta predstavlja T5 plug-in hibridna verzija novog XC40 modela.

Novi XC40 je nedavno okrunjen Europskim automobilom 2018. godine i već broji preko 60.000 narudžbi na globalnoj razini od svog predstavljanja krajem 2017. godine. Volvo tek treba započeti sa zaprimanjem narudžbi u Kini.

Rani uspjeh XC40 modela samo potvrđuje Volvo očekivanja za snažnom potražnjom malih SUV vozila u Kini. Ta očekivanja dodatno su potaknuta prognozama o rastu prodaje u ovom segmentu vozila tijekom idućih pet godina. U Kini također trenutno dolazi do rasta populacije srednjih godina, a BDP raste zahvaljujući domaćoj potrošnji.

Kina predstavlja najveće individualno tržište za Volvo, a ove godine je došlo do rasta od 23,3% prodaje u prvom kvartalu čime je kompanija zabilježila globalni rast u prodaji od 14%. Prošle godine je prodaja Volvo automobila u Kini po prvi puta premašila brojku od 100.000 vozila. Lokalno predstavljanje novog XC40 modela i predanost kompanije elektrifikaciji vozila omogućavaju Volvu postizanje ciljeva u porastu prodaje na najvećem svjetskom tržištu automobila.