Izdvojeno Vijesti

Citroën završio godinu na trećem mjestu

Tvrtka Citroën Hrvatska završila je 2012. godinu na visokom trećem mjestu s 2.940 prodanih osobnih i lakih gospodarskih vozila i 8,41% udjela na tržištu. Ukupno je prodano 2.363 osobnih i 577 lakih gospodarskih vozila Citroën.

Citroën je u 2012. godini ponudio odgovor na želje hrvatskih kupaca raznolikom gamom osobnih i lakih gospodarskih vozila, bogato opremljenim specijalnim serijama Medveščak, koje nude najbolji omjer cijene i opreme te najboljim uvjetima financiranja na tržištu uz Citroën Financial Services. Za odlične prodajne rezultate zaslužan je Citroën C4, kompaktna limuzina s odličnim omjerom cijene i kvalitete, atraktivni monovolumeni Citroën C4 Picasso i Grand C4 Picasso i dostavna vozila Citroën, koja su tradicionalno, već godinama, u samom vrhu prodaje lakih gospodarskih vozila u Hrvatskoj.

Citroën je od jeseni prošle godine obogatio ponudu lakih gospodarskih vozila te lansirao na hrvatsko tržište Citroën C3 i C4 Entreprise, putničke modele u dostavnim izvedbama. Glavna pogodnost njihove nabave je činjenica da se registriraju kao lako gospodarsko vozilo sa 100% odbitka PDV-a.

U travnju je lansiran Citroën DS5, treće vozilo iz DS linije, odgovor marke Citroën kupcima koji traže izrazito modernan pristup premium klasi. Citroën C4 Aircross, model koji preispituje tradicionalna obilježja kompaktnih SUV-ova sjedinjujući dizajn i tehnološku inovaciju, obogatio je gamu Marke od lipnja prošle godine.