Vijesti

Dacia je prodala 3,5 milijuna vozila

U petak, 6. studenoga, Denis Le Vot, viši potpredsjednik odjela za prodaju i marketing europske regije G9, predao je gospođi Jody Panov ključeve 3.500.000-te Dacije prodane od povratka marke na tržište 2004. Jody, udana majka dvoje djece, ponosna je vlasnica Dacije Sandero Stepway, prvog novog automobila koji je ikad kupila. Primopredaja je obavljena u Dacijinom zastupništvu u Mill Laneu, u predgrađu Londona. Tijekom odmora u Turskoj, Jodyni roditelji vidjeli su mnogo Dacija u prometu i predložili svojoj kćeri da se raspita jer im se „čine kao dobri automobili“. Kad je došla u Dacijino zastupništvo u Mill Laneu, Jody je najviše privukao izgled Sandera Stepway i odmah je naručila svoj primjerak!

U tek nešto više od deset godina Dacia je prodala više od 3.500.000 automobila u Europi i sredozemnoj regiji. Dvije godine nakon potpune obnove palete modela marka nastavlja s rastom. U prvoj polovici ove godine Dacija je zabilježila rast od 10,1% i prodala 290.024 automobila. U prvoj polovici ove godine prodaja u Europi porasla je za 5,5% te je prodano 205.436 automobila. U Francuskoj Dacia čvrsto drži peto mjesto na tržištu osobnih automobila s tržišnim udjelom od 5,3% i četvrto mjesto u prodaji poslovnim kupcima. Od 44 zemlje u kojima Dacia prodaje svoje automobile, u 19 je zabilježena rekordna prodaja u prvih šest mjeseci 2015.

Osim u prodaji, Dacia se dokazala i u okupljanju svojih kupaca. U mnogim se zemljama vlasnici Dacija okupljaju kako bi podijelili svoja iskustva u duhu tri temeljne Dacijine vrijednosti: otvorenosti, jednostavnosti i velikodušnosti. Tisuće kupaca okupljaju se na događajima koji se organiziraju u brojnim zemljama i pokazuju odanost marki. U Francuskoj se na proslavi Dacijinog velikog rođendana okupilo 11.000 ljudi, dok se na velikom pikniku okupilo 6.000 ljudi u Češkoj, 3.400 u Njemačkoj, i 3.000 u Danskoj. Na proslavi Dacijine desete obljetnice u Maroku je međunarodna raï zvijezda Khaled održao koncert na kojem se okupilo 4.500 ljubitelja Dacije, a još stotine tisuća gledatelja događaj su pratile na malim ekranima. Ti su događaji sve popularniji i omogućuju kupcima stvaranje posebne veze s markom. Dacia je na Facebooku u samo pet godina privukla više od 2,5 milijuna fanova.