Objava tjedna Predstavljamo

Fiat 500X stigao u Hrvatsku

Od 15. travnja tržište je bogatije za još jedan Crossover – model 500X. To je već šesti član Fiatove obitelji 500, nakon modela 500, 500C, 500L, 500L Living i 500L Tracking.

Dizajniran u Centro Stile Fiat, novi 500X predstavlja novu dimenziju nepogrešivog modela 500 u kojem se spajaju stil ikone i moderni crossover koncept, uz dodatak respektabilnih terenskih sposobnosti inačice koja je savršena za vožnje na otvorenom. Novi Fiat 500X proizvodi se u nadograđenoj SATA (Società Automobilistica Tecnologie Avanzate) tvornici u mjestu Melfi koja već uključuje proizvodne linije za novi Jeep Renegade, prvi Jeep koji se za globalno tržište proizvodi u Italiji, odnosno izvan Sjedinjenih Država. Tijekom pripreme za proizvodnju novog modela 500X i kako bi se od samog početka zajamčila najviša moguća kvaliteta, SATA tvornica primjenjuje i koristi sve tehnologije i najbolju praksu drugih tvornica Fiat Chrysler Automobiles grupe. Danas se ovaj kompleks sastoji od odjela za lijevanje, prešanje, lakiranje i sklapanje te ukupno zapošljava skoro 6.000 radnika.logo

Stil i dimenzije

Uz nepogrešiv izričaj ”Made in Fiat” dizajna ovaj model 500X nudi fleksibilnost, racionalnost i kvalitetu, sve čvrsto spojeno u kompaktne dimenzije, te mnoštvo prostora u unutrašnjosti i odabir premium materijala i tkanina, kao i najsofisticiranijih tehnologija u službi sigurnosti, udobnosti i dobrobiti u putničkoj kabini. Fiat 500X je ležerno, zabavno vozilo koje možete ”nositi” svaki dan, kao originalni komad odjeće s mekanim oblicima za maksimalnu slobodu kretanja, te koje će sigurno odražavati osobnost svog vozača zahvaljujući mnoštvu dostupnih opcija za prilagođavanje. Čvrst, robustan izgled automobila pronalazi svog savršenog stilskog dvojnika u harmoničnim linijama koje proizlaze iz dimenzija idealnih za klijente koji traže udobnost, prostranost i opremu, tipične za kompaktnu limuzinu. Istovremeno, zahvaljujući svojim skromnim dimenzijama, novi 500X će zadovoljiti one koji se svaki dan moraju suočavati s gustim gradskim prometom: ovaj model je dugačak 4,25 metara (2 cm više kod izvedbe za slobodno vrijeme), širok 1,8 metara i visok 1,6 metara (ili 1,61 i 1,62 metra u izvedbi s krovnim nosačima ili pogonom na četiri kotača).

Kompaktan izvana, privlačan iznutra: prostrana, zaštitnička okolina sa širokom uporabom materijala i završne obrade visoke kvalitete te mnoštvom praktičnih odlagališta. Ugodna putnička kabina s nepogrešivim ‘Made in Italy’ potpisom dostupna je u ne manje od sedam unutrašnjih konfiguracija, te nudi mogućnost odabira različitih tkanina, kože, obloga i boja. Optimalna funkcionalnost osigurana je opcijama namještanja sjedala i prostranim prtljažnikom (350 litara). Stilski talijanski dizajn također se može vidjeti u detaljima koji model 500X čine doista jedinstvenim, kao što su elegantni kromirani detalji – od kvaki prednjih vrata s amblemom ‘brkova’, do okvira svjetala i kvake vrata prtljažnika – ili ”Sky Dome” stakleni krovni otvor koji zajedno s prozorima osigurava linearan, svjetlom ispunjen krov, naglašavajući dva luka nosača. Gledajući sa strane, ovo vozilo ima bočnu liniju koja je malo nagnuta prema naprijed, što ističe njegovu robusnost i podcrtava ”dinamičnost” dizajna. Konkretno, bočni dio nudi modernu inačicu povijesnog 500 izgleda, ali sa čišćim, modernijim površinama koje su prekinute istaknutim lukovima kotača i robusnim površinama vrata. Sve je dodatno unaprijeđeno s udaljenošću od tla koja u FWD izvedbi iznosi 162 mm, a kod AWD inačice 179 mm (vrijednosti su izmjerene prema A standardu) – te kotačima većeg promjera. Nadalje, zahvaljujući uporabi izvanrednih terenskih značajki, kao što su specifični odbojnici i zaštitne ploče podvozja, Cross i Cross Plus izvedbe modela 500X osiguravaju izvanredne terenske kutove: pristupni kut je 21,3°, izlazni kut 30,1°, a kut prijevoja 22,3° (vrijednosti su izmjerene prema A standardu). Na kraju, kupac može odabrati između 12 različitih vanjština kako bi naglasio senzualni oblik modela 500X koji je dodatno naglašen mogućnošću odabira osam različitih dizajna 16, 17 i 18-inčnih kotača od lake legure.07_500X_a

Izvedbe motora

Ovisno o EMEA tržištu, 500X dostupan je u raznim kombinacijama motora, mjenjača i prijenosnog sklopa kako bi se zadovoljili svi zahtjevi uporabe, s time da svaka kombinacija štiti okoliš i osigurava maksimalnu učinkovitost u smislu performansi, potrošnje i emisija. Od samog predstavljanja moći će se odabrati 140 KS snažan 1.4 Turbo MultiAir2 motor (pogon na prednje kotače i 6-stupanjski ručni mjenjač), 110 KS snažan 1.6 “E-torQ” motor (5-stupanjski ručni mjenjač i pogon na prednje kotače), 120 KS snažan 1.6 MultiJet II motor (pogon na prednje kotače i 6-stupanjski ručni mjenjač) te 140 KS snažan 2.0 MultiJet II motor (9-stupanjski automatski mjenjač i pogon na sve kotače). Nakon toga ponuda će biti nadopunjena sa 170 KS snažnim 1.4 Turbo MultiAir2 (9-stupanjski automatski mjenjač i pogon na sve kotače) i moćnim 187 KS snažnim 2.4 litrenim Tigershark MultiAir2 (9-stupanjski automatski mjenjač i pogon na sve kotače) benzinskim motorima.

140 KS 1.4 Turbo MultiAir2

1.4 Turbo MultiAir2 predstavlja tehnološki napredan benzinski motor. Dostupan u izvedbi s pogonom na prednje kotače i spojen sa šest stupanjskim ručnim mjenjačem, ovaj MultiAir2 motor generira maksimalnu snagu od 140 KS pri 5.000 o/min i maksimalni okretni moment od 230 Nm pri 1.750 o/min. To su vrijednosti koje ukazuju na elastičnost i agilne performanse, što je demonstrirano maksimalnom brzinom od 190 km/h i ubrzanjem od 0 do 100 km/h za 9,8 sekundi. Izvanredne performanse u kombinaciji s niskom potrošnjom i emisijama: dovoljno je reći da u kombiniranom ciklusu vožnje prosječna potrošnja iznosi 6 l/100 km, a CO2 emisije 139 g/km. Izvor ovih izuzetnih performansi leži u MultiAir tehnologiji koja označava odmak od standardne postave benzinskih motora, odnosno pravi revolucionarni skok koji je usporediv s uvođenjem MultiJet tehnologije u dizelske motore. Jednostavno uzmite u obzir činjenicu da u usporedbi s konvencionalnim benzinskim motorom jednake zapremine MultiAir motor razvija više snage (do 10%) i okretnog momenta (do 15%), uz značajno nižu potrošnju goriva (do 10%) i emisiju CO2 i čestica (do 10%) i manju emisiju Nox plinova (do 30%). U srcu MultiAir tehnologije nalazi se elektro-hidraulički sustav upravljanja ventilima koji smanjuje potrošnju goriva direktnom kontrolom zraka preko usisnih ventila (bez uporabe gasa) te također smanjuje štetne emisije (preko kontrole izgaranja). Kako i odgovara predvodniku ‘downsizing’ koncepta, MultiAir je raznovrsna tehnologija koja se lako primjenjuje na sve benzinske motore. Uz zadovoljavanje Euro6 norme o emisijama i sa standardnim Start&Stop sustavom za smanjenje potrošnje goriva i CO2 emisija, ovaj 140 KS snažan 1.4 Turbo MultiAir2 motor uključuje niz komponenata specifično konstruiranih za smanjenje trenja i povećanje performansi te smanjenje potrošnje goriva. Motor se standardno oprema s pametnim alternatorom koji osigurava maksimalnu učinkovitost.

120 KS 1.6 Multijet II i 140 KS 2.0 Multijet II

Novi Fiat 500X u ponudi nudi dva turbo dizelska motora – 1,6 ili 2,0 litreni – koji su opremljeni s drugom generacijom MultiJet tehnologije kako bi se zajamčili užitak u vožnji, veliku autonomiju i niske troškove uporabe. U kombinaciji sa šest-stupanjskim ručnim mjenjačem, 1.6 MultiJet II razvija 120 KS pri 3.750 o/min, što novom Fiatovom crossoveru omogućuje maksimalnu brzinu od 186 km/h i ubrzanje od 0 do 100 km/h za 10,5 sekundi. Uporaba turbo punjača promjenjive geometrije znači generiranje većeg okretnog momenta pri niskim okretajima motora (320 Nm pri 1.750 o/min), što osigurava maksimalnu fleksibilnost vožnje. Sve to uz optimalno čuvanje okoliša jer ovaj agregat zadovoljava Euro6 normu o emisiji, kao i uz maksimalnu brigu za smanjenje potrošnje goriva i emisija: u kombiniranom ciklusu vožnje ovaj model 120 KS 500X 1.6 MultiJet II ima potrošnju goriva od 4,1 litara/100 km i CO2 emisije od 109 g/km. Veća snaga i bolje performanse osigurane su s 2.0 MultiJet II motorom koji je opremljen s elektronski upravljanim turbo punjačem promjenjive geometrije te razvija maksimalnu snagu od 140 KS pri 4.000 o/min i maksimalni okretni moment od 350 Nm pri 1.750 o/min. U kombinaciji s inovativnim devet-stupanjskim automatskim mjenjačem ovaj agregat modelu 500X omogućuje postizanje maksimalne brzine od 190 km/h i ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 9,8 sekundi, kao i poštivanje Euro6 norme o emisijama. Ugrađivana u oba turbo dizelska motora modela 500X, ova treća generacija Common Rail sustava ubrizgavanja goriva predstavlja najnaprednije tehnološko rješenje za kontrolu visokog tlaka ubrizgavanja (1.600 bara), neovisno o broju okretaja motora i količini ubrizganog goriva. Konkretno, sustav upravljanja motorom u mogućnosti je ubaciti male količine goriva (pred- ubrizgavanje) kako bi se optimizirali buka motora i emisije te ubrizgavanje glavne količine goriva u skladu s performansama koje je zatražio vozač, čime se osigurava posebno ‘uglađen’ rad motora u svim uvjetima vožnje. Inovativni ubrizgivači omogućuju upravljanje sa do osam ubrizgavanja po ciklusu i koriste napredne strategije fokusirane na optimiziranje izgaranja, kao što je IRS (Rate Shaping) sustav koji uključuje dva slijedna ubrizgavanja u kratkom vremenu kako bi se generirao kontinuirani i modulirani dovod goriva u cilindre. Na ovaj način, proces izgaranja je poboljšan, sve u korist tišeg rada i nižih emisija čestica i dušičnih oksida (Nox). Nadalje, novi sustav ubrizgavanja je još jednostavniji i pouzdaniji jer ubrizgivači imaju jednostavniju strukturu.

Ovi 120 KS 1.6 MultiJet II i 140 KS 2.0 MultiJet II motori također su opremljeni s nizom značajki za smanjenje potrošnje goriva i emisija. To uključuje pametno upravljani alternator koji modulira potrošnju energije u skladu sa stvarnim potrebama vozila i razinom napunjenosti akumulatora, optimizaciju sustava hlađenja motora koji skraćuje vrijeme zagrijavanja motora i pumpu za ulje promjenjivog kapaciteta koja prema potrebi namješta tlak ulja, što smanjuje energiju potrebnu za pokretanje pumpe. Naravno, tu je i Start&Stop sustav, dok motor i mjenjač koriste ulje niske viskoznosti koje smanjuje trenje. Sustav za obradu ispušnih plinova koristi kompaktnu DPF tehnologiju koja učinkovito integrira oksidirajući katalizator i filtar čestica (CCDPF). Ova komponenta je kompaktna, što smanjuje povratni tlak ispuha, te blagotvorno djeluje na potrošnju goriva i CO2 emisije. Zamka za čestice ugrađena je u blizini izlaza turbo punjača kako bi se u blizini filtra čestica osigurala prosječno viša temperatura plinova. To smanjuje količinu potrebnog dizelskog goriva za regeneriranje uz dodatno smanjenje potrošnje.

Devet-stupanjski automatski mjenjač

Ovaj 500X crossover je prvi Fiatov automobil koji nudi devet-stupanjski automatski mjenjač. Ovaj mjenjač, koji je dostupan sa 170 KS snažnim 1.4 Turbo MultiAir II benzinskim motorom i 140 KS snažnim 2.0 MultiJet II turbo dizelskim motorom, nudi mnoge prednosti, uključujući brz odziv i uglađenu isporuku snage. Ovaj novi elektronski kontrolirani devet stupanjski automatski mjenjač uključuje specifično prebacivanje stupnjeva prijenosa, uz opciju prebacivanja na ručni-sekvencijski način rada.

6-stupanjski ručni mjenjač

Izvedbe modela Fiat 500X, opremljene s motorima 140 KS 1.4 Turbo MultiAir2 i 120 KS 1.6 MultiJet II, uključuju šest-stupanjski ručni mjenjač i pogon na prednje kotače. Kao dio nove obitelji poprečnih mjenjača s tri osovine, ovaj ručni šest-stupanjski mjenjač iz modela 500X ima sve sinkronizirane prijenosne stupnjeve, što osigurava uglađeno prebacivanje. Kabeli mjenjača opremljeni su sa samo-podešavajućim mehanizmom koji poboljšava kvalitetu prebacivanja te upravljanje sa Start&Stop sustavom. Na kraju, spojka je opremljena sa zamašnjakom s dvostrukom masom koji smanjuje buku i vibracije pri niskim okretajima. Spojka je hidraulička kako bi se smanjio napor pritiskanja i vibracije u papučici spojke.

4WD i sustav odspajanja stražnje osovine

Novi Fiat 500X dostupan je u izvedbama s prednjim pogonom i pogonom na sve kotače. Prva izvedba je rješenje koje najčešće koriste Fiatovi modeli, a druga predstavlja novost za ovu marku i ovaj segment: posebna značajka pogona na sve kotače modela 500X je sustav odspajanja stražnje osovine koji omogućuje smanjenje potrošene energije zbog trenja kada pogon na sve kotače nije potreban, čime se osigurava veća učinkovitost u smislu potrošnje goriva. Uz izuzetak modela Jeep Renegade, 500X je jedino vozilo u segmentu koje nudi ovu značajku. Sustav odspajanja stražnje osovine uglađeno se prebacuje s pogona na dva i pogona na četiri kotača pri bilo kojoj brzini vožnje, čime se osigurava prijenos okretnog momenta motora bez potrebe za intervencijama vozača. Nadalje, zajedničkim djelovanjem sa elektronskom kontrolom stabilnosti (ESC) sustav poduzima potrebne korektivne akcije kako bi se osigurala stabilnost vozila u slučaju nad ili podupravljanja. Pogon na četiri kotača modela 500X u mogućnosti je na stražnje kotače prenijeti do 2.000 Nm okretnog momenta, što osigurava optimalno držanje ceste čak i u uvjetima slabog prianjanja. Na kraju, spojka u uljnoj kupki – ugrađena u stražnji diferencijal – koristi specifične, patentirane algoritme koji u svakoj situaciji osiguravaju odgovarajuću razinu okretnog momenta, čak i na skliskim površinama i tijekom naglih ubrzavanja i sportske vožnje.

”Mood Selector” i Traction Plus

Novi 500X nudi “Mood Selector” sustav odabira načina vožnje, koji djeluje na motor, kočnice, upravljač, automatski mjenjač i pogon na četiri kotača, čime se omogućuje odabir tri različita načina ponašanja vozila na osnovi stila vožnje, onog koji najbolje odgovara situaciji ili uvjetima na cesti. Uz aktiviranje preko prekidača sa tri položaja na središnjem tunelu, sustav je dostupan u svim izvedbama ovog novog Fiatovog crossovera, uz izuzetak izvedbe 500X Pop te nudi specifične funkcije ovisno o izvedbi pogonskog sklopa vozila. “Auto” način rada je kalibriran za svakodnevnu vožnju i osigurava maksimalnu udobnost i minimalnu potrošnju goriva i CO2 emisija. To je postignuto preko umjerenije kalibracije motora i povećane snage servo sustava upravljanja, kao i optimizirane točke prebacivanja prijenosnih stupnjeva u svrhu smanjenja CO2 emisija (ovo zadnje se odnosi samo na izvedbe s automatskim mjenjačem). “Sport” način rada je savršen za vožnju u kojoj su bitne performanse. Sustav se prebacuje na specifičnu kalibraciju motora, ESC sustava i upravljača kako bi se osigurao više sportski, direktniji odziv vozila. Kod izvedbi s pogonom na četiri kotača, sustav se prebacuje na specifične postavke kako bi se unaprijedila dinamika vozila. Za maksimalnu sigurnost, čak i u uvjetima slabijeg prianjanja guma, vozač može odabrati ”All Weather” način rada – dostupan samo u više ”urbanim” izvedbama (City look verzije) – koji koristi specifičnu kalibraciju motora i specifične ESC kontrole kako bi se maksimalizirale performanse na skliskim ili neravnim površinama. U izvedbama za slobodno vrijeme (Off Road Look – verzije) ”All Weather” način rada zamijenjen je s ”Traction” funkcijom koja u izvedbi s pogonom na četiri kotača ubrzava prijenos okretnog momenta na stražnju osovinu. U izvedbama s pogonom na prednje kotače ova funkcija aktivira ”Traction Plus” kontrolni sustav koji poboljšava prianjanje na teškim, skliskim terenima za ekonomičniji, ekološki prihvatljiviji rad u odnosu na konvencionalni pogon na četiri kotača, čime se povećava učinkovitost vožnje tijekom umjerene svakodnevne terenske uporabe. Ovaj ”Traction Plus” sustav koristi ESC hardver i specifične algoritme za kontrolu i upravljanje sustavom kočenja, elektronički simulirajući ponašanje samo-blokirajućeg diferencijala. Optimizirani softver i činjenica da je sila primijenjena kroz normalni krug kočenja omogućuju više progresivno djelovanje u odnosu na konvencionalne sustave. Iako su performanse usporedive, ovaj sustav ima prednost u tome što je puno lakši. U uvjetima sa slabim ili nikakvim prianjanjem pogonskog kotača kontrolna jedinica detektira proklizavanje tog kotača i aktivira hidraulički krug kako bi kočio kotač sa slabim prianjanjem, čime se snaga prenosi na kotač s boljim prianjanjem. To poboljšava upravljanje i održavanje stabilnosti vožnje po pravcu te osigurava najbolje moguće prianjanje čak i na vrlo teškim ili lošim podlogama.

Kruta struktura karoserije

Novi Fiat 500X može se pohvaliti najboljim performansama u segmentu, u smislu udobnosti i niske razine buke, vibracija i grubosti, zahvaljujući visokoj prirodnoj frekvenciji karoserije i širokoj uporabi akustičkih izolacijskih materijala. Strukturna krutost Fiata 500X postignuta je širokom uporabom čelika visoke čvrstoće (ukupno oko 70%) i strukturnih ljepila koja služe za smanjenje ukupne mase vozila, povećanje trajnosti karoserije i maksimaliziranje otpornosti u slučaju sudara. Sa istim ciljevima u vidu, 500X je opremljen s prednjim poprečnim elementom i hibridnim stražnjim elementom (plastika/čelik) za apsorpciju energije sudara. Spojevi karoserije s mehaničkim elementima i pogonskim jedinicama tako su izvedeni kako bi se osigurala veća krutost, što dodatno smanjuje buku unutar putničke kabine.

McPherson neovisni ovjes

Novi 500X je automobil za opuštena i ugodna putovanja, djelomično zahvaljujući konstrukciji McPherson neovisnog ovjesa, kako na prednjim, tako i na stražnjim kotačima. Na prednjoj osovini Fiat 500X koristi specijalni poprečni element s dvostrukom funkcijom: ovaj element osigurava visoku krutost, potrebnu za postizanje bolje akustičke udobnosti te također uključuje treću opteretnu liniju kako bi se povećao kapacitet apsorpcije energije u slučaju sudara. Ovo novo vozilo također uključuje ”raspodijeljeni” tip nosača amortizera koji vibracije sa ceste prenosi na karoseriju preko dva različita puta, čime se poboljšava akustika i učinkovitost amortizera.

Napredni električki servo sustav upravljanja

Fiat 500X nudi veću preciznost upravljanja zahvaljujući električkom servo sustavu upravljanja i DST (Dynamic Steering Torque) sustavu koji poboljšava upravljanje i dinamičnost, kao i smanjenu potrošnju goriva – do 3% u usporedbi s konvencionalnim hidrauličkim sustavima. DST sustav modela 500X povećava sigurnost vožnje i upravljanje aktivnim korigiranjem efekta nad i podupravljanja. Ovaj sustav je u potpunosti integriran u sustav elektronske kontrole stabilnosti vozila (ESC) i intervenira kako bi ispravio potencijalno opasne situacije, kao što su preveliko naginjanje ili nestabilnost koja je, na primjer, uzrokovana slabim prianjanjem kotača.

Upravljanje i sigurnost

U svim izvedbama opremljen sa McPherson stražnjim ovjesom, Fiat 500X osigurava savršenu ravnotežu upravljanja i udobnosti. Nadalje, za zajamčenu zaštitu putnika novi Fiatov crossover kombinira karoseriju koja je konstruirana u skladu s modernim kriterijima aktivne i pasivne sigurnosti, što osigurava izvrsne performanse. Kao dio standardne opreme dostupno je mnoštvo opreme, kao što su šest zračnih jastuka (prednji, bočni i zračne zavjese), prednja svjetla s dnevnim pozicijskim svjetlima i zakretnim svjetlima za maglu, kao i ESC sustav (elektronska kontrola stabilnosti). Ovisno o izvedbi i tržištu, kao dio standardne opreme ili na zahtjev, dostupni su napredni sustav zadržavanja vozne trake i sustav nadzora mrtvih kutova. Nadalje, vaš 500X može se na zahtjev opremiti novom ParkView stražnjom kamerom i ”Brake Control” sustavom pomoći pri naglom kočenju.

DST (Driving Steering Torque)

Ovaj sustav poboljšava sigurnost vožnje i upravljanje. Konkretno, u bilo kojoj situaciji vožnje, ”aktivno elektronsko upravljanje” automatski provodi potrebne korekcije i također kontrolira efekt nadupravljanja na skliskim površinama.

Elektronska kontrola za sprečavanje prevrtanja (ERM)

ERM intervenira kada se kotač odvoji od tla: konkretno, kada god se detektira ekstremni, dinamički manevar, ERM pomaže u stabiliziranju vozila i vozaču vraća kontrolu nad automobilom.

Automatsko odmagljivanje

Automatsko odmagljivanje omogućuje da sustav automatske kontrole temperature (ATC) Fiata 500X izmjeri razinu vlage unutar vozila i automatski odmagli vjetrobransko staklo bez ikakve intervencije vozača.

Automatska prednja svjetla

Prednja svjetla se automatski uključuju i isključuju ovisno o intenzitetu okolnog svjetla i, kada se kombiniraju s paketom aktivne sigurnosti, također nude funkciju ”automatskog dugog svjetla” koja dugo svjetlo prebacuje na kratko kada se detektira nadolazeće vozilo.

UconnectTM informacijsko zabavni sustavi

Fiat 500X nudi najbolji sadržaj u ovoj klasi u smislu udobnosti i praktičnosti, zahvaljujući UconnectTM sustavima s 5 ili 6,5 inčnim dodirnim zaslonima koji omogućuju pristup radio prijemniku, multimediji, telefonu i UconnectTM LIVE uslugama. Obje izvedbe dolaze s Bluetooth sučeljem, audio priključkom, USB priključkom i sustavom glasovnih naredbi. Uconnect Radio Nav 5” sustav nudi TomTom 2.5D navigaciju, dok 6,5” Uconnect Radio Nav sustav uključuje satelitsku navigaciju sa 3D zemljovidima i progresivnim navođenjem te brzi i jednostavni unos odredišta glasovnim naredbama. Sustav vam preko dodirnog zaslona u boji omogućuje pristup svim glavnim funkcijama: od analognog i digitalnog (DAB) radio prijemnika, do svih glavnih multimedijskih izvora (multimedijski uređaj, iPod, iPhone, pametni telefon) koji se mogu spojiti preko USB ili audio priključka ili preko Bluetooth audio strujanja. Svime ovime se može direktno upravljati koristeći kontrole na upravljaču, tako da nema potrebe za skidanjem pogleda sa ceste ili vaših ruku s upravljača. Ovaj novi Uconnect Live sustav također vlasnicima omogućuje da uz pomoć integracije s njihovim pametnim telefonima koriste mnoge aplikacije preko ugrađenog sustava. Na ovaj način mogu ostati u kontaktu sa svojim prijateljima na Facebook i Twitter društvenim mrežama, slušati milijune pjesama preko aplikacije Deezer i više od 100.000 internetskih radio stanica s aplikacijom Tunein. Mogu dobivati najnovije vijesti preko Reutersa i primati informacije o prometu, kamerama za nadzor brzine i vremensku prognozu zahvaljujući TomTom Live uslugama. Fiat 500X također nudi eco:DriveTM uslugu koja omogućuje uštedu do 16% na troškovima goriva i smanjenje CO2 emisija, kao i my:CarTM uslugu koja uključuje interaktivni korisnički priručnik koji vam može pomoći u održavanju vozila i rješavanju problema u nuždi. Što se tiče audio sustava, na zahtjev se može odabrati Hi-Fi Beats Audio sustav koji je razvijen u suradnji s tvrtkom Beats by Dr. Dre i po prvi put je ugrađen u 500L model te u novom Fiatu 500X osigurava revolucionarno glazbeno iskustvo.

Ponuda (EMEA)

Prilikom predstavljanja bit će dostupne 2 izvedbe (jedna više ‘urbana’, a druga idealna za slobodno vrijeme), 5 paketa opreme (Pop, Popstar, Lounge, Cross i Cross Plus), 4 motora (140 KS 1.4 Turbo MultiAir II, 110 KS 1.6 “E-torQ”, 120 KS 1.6 MultiJet II i 140 KS 2.0 MultiJet II), 3 pogonska sustava (prednji, prednji sa “Traction Plus” sustavom i pogon na četiri kotača), 3 mjenjača (pet-stupanjski ručni, šest-stupanjski ručni i devet-stupanjski automatski), 12 vanjskih boja, 8 različitih dizajna kotača od lake legure (16″, 17 ” i 18″) i 7 različitih konfiguracija unutrašnjosti.

Ovisno o tržištu, ponuda modela Fiat 500X razlikovat će se prema sadržaju (standardna ili opcijska oprema) kako bi se najbolje zadovoljile specifične potrebe pojedinih država.

08_500X_a141013_02141013_01141110_Fiat_49_Fiat-500X-Lounge141110_Fiat_52_Fiat-500X-Lounge 141110_Fiat_142_Fiat-500X_Mopar06_500X_a05_500X_a        cijene  tehničke karakteristike